Montrab AB

Hugo Hedströms Väg 8, 781 72 Borlänge — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Montrab AB

• 2020-10-14

Anders H skrev om Montrab AB
    Bra service, inga problem om man behöver hjälp, samt ok information. Läs mer
  • 2020-10-11

Anders Å skrev om Montrab AB
    Trevliga att ha och göra med och bra service. Tack! Läs mer
  • 2020-10-11

Agneta L skrev om Montrab AB
    Smidiga och starka killar som är dessutom trevliga.
    De har flyttat åt mej snart 4 gånger på 2 år!
    Jätte bra att jag får låna kartonger oxå.
    Bra pris
    Varmt rekommendera MONTRAB Läs mer
  • 2020-10-09

Aage H skrev om Montrab AB
    Flyttade nästan 60 mil och använde även flyttstädning.
    Blev väldigt bra bemött av alla.
    Flyttkillarna var otroligt snabba och effektiva och dom såsom städade gjorde ett mycket bra jobb.
    Helnöjd! Läs mer
  • 2020-01-30

MARIA Z skrev om Montrab AB
    Tack för en mycket punktlig och organiserad flytt från Umeå till Gävle.
    Allt var i sin ordning och flyttkillarna var rutinerade. Hela vår bohag flyttades till Gävle välbehållna.

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-01-19

Linnea K skrev om Montrab AB
    Montrab repade alla fönster i lägenheten vid städning, samt åsamkade en stor djup repa i parketten framför kylskåpet när de städade bakom. Det handlade inte om små repor på fönstrena utan ser ut som om man skurit med kniv på vissa ställen.
    (Jag såg att min stålull och ett polermedel med repande egenskaper hade använts..).
    Trots bildbevis på att skadorna inte fanns före nekar Montrab att de orsakat skadorna.
    Riktigt dåligt. Man släpper in någon i sin bostad för att städa och göra fint och istället orsakar de stor skadegörelse och vill inte låta deras försäkringsbolag betala ut någon ersättning.
    Man blir mållös.
    Dessutom hade de mage att vilja fakturera mig för att ha förstört så mycket.
    Kan tillägga att städningen i övrigt var under all kritik, vilket jag också visade bilder på men inte heller det var enl Montrab en anledning att inte vilja skicka faktura.

Anlita inte Montrab Läs mer

Hugo Hedströms Väg 8, 781 72 Borlänge