Montrab Västernorrland

Montrab Västernorrland

En del av Montrab montrab.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Montrab Sundsvall Montrab, etablerade sedan 2010, erbjuder pålitliga tjänster inom flytt, städning, montering och lager. Med verksamheter runt om i Sverige, inklusive Sundsvall, är vi stolta över att vara din partner, både som privatperson och företag, när det gäller flytt, städning och förvaring. Vår ambition...

36 omdömen om Montrab Västernorrland

Johan Erik A
Skrev om Montrab Västernorrland

Brabb vi personal o väl utfört arbete

Ida Stephanie B
Skrev om Montrab Västernorrland

Supernöjda med Montrab och deras trevliga personal! Väldigt fin service, bra utfört städ, smidiga lösningar för mellanlagring av möbler, m.m. Rekommenderas varmt!

Svar från Montrab Västernorrland

Tack så jättemycket Ida för ditt omdöme!

Sara H
Skrev om Montrab Västernorrland

Mycket professionell bemötande, trevliga och sociala. Väldigt serviceminded! Gällande flytt. Beställde också städ. Ej träffat personal, men mycket nöjd med arbetet.

Svar från Montrab Västernorrland

Tack snälla Sara för ditt fina omdöme!

Per M
Skrev om Montrab Västernorrland

Mycket trevligt bemötande och bra personal, +++++++

Svar från Montrab Västernorrland

Tack så jättemycket Per för ditt fina omdöme!

Elisabeth F
Skrev om Montrab Västernorrland

De var helt otroliga. Allt flöt på väldigt smidigt. De hjälpte oss med mycket mer än vad vi hade förväntat oss. Dessutom var de väldigt trevliga. Jag kan t.o.m. tillägga att bättre flyttkillar finns inte.? Vi är väldigt, väldigt nöjda😊😄

Svar från Montrab Västernorrland

Tack så jättemycket Elisabeth för ditt fina omdöme, vad roligt att du är så nöjd. Jag hälsar detta till Anders och Jimmy som hjälpte dig med flytten!

Inga-Britt O
Skrev om Montrab Västernorrland

Kom i tid och gjorde ett Bra jobb

Svar från Montrab Västernorrland

Tack snälla för ditt omdöme Inga-Britt!

Gunilla T
Skrev om Montrab Västernorrland

Proffsiga personer som skötte vår flytt exemplariskt.

Svar från Montrab Västernorrland

Tack så jättemycket för ditt omdöme Gunilla!

Martina O
Skrev om Montrab Västernorrland

Montrab har uppfyllt och överträffat mina förväntningar med råge! Trots att jag uppgett att jag hade mindre last än planerat samt hade begränsad framkomst vid såväl lastning som utlastning så löste dem min flytt mellan två städer med bravur. Förutom att erbjuda mig en helhetslösning (packning, flytt, städ) så blev jag dessutom bemött med ett fantastiskt bemötande med mycket humor, glädje och trygghet. Dessutom insåg jag att anlitandet av en flyttfirma är kostnadsmässigt fördelaktigt, i synnerhet med tanke på allt som Montrab...

Svar från Montrab Västernorrland

Tack snälla Martina för ditt fina omdöme, vi blir så glada av dina fina ord!

Elisabeth S
Skrev om Montrab Västernorrland

Trevligt bemötande. Bra hjälp med flytten. Toppen personal. Bra städat .jag kan varmt rekommendera till andra.

Svar från Montrab Västernorrland

Vad roligt att du är nöjd Elisabeth, tack snälla för ditt fina omdöme!

Alexander V
Skrev om Montrab Västernorrland

Jättetrevliga och enkla att ha å göra med, väldigt nöjd med resultatet också. Vi har städning 2ggr i månaden och det funkar utmärkt !

Svar från Montrab Västernorrland

Vad glada vi blir för ditt fina omdöme Alexander, tack så jättemycket!

Liza N
Skrev om Montrab Västernorrland

Helt okej städning, glömt på en del ställen men inget som behöver göras om!

Svar från Montrab Västernorrland

Tack Liza för ditt omdöme, vi lämnar alltid 100% städgaranti på våra uppdrag om något behöver ordnas!

Erik S
Skrev om Montrab Västernorrland

Flyttstäd. Bra telefonkontakt. Träffade ingen utförare då jag var på jobbet. Vid besiktning är det jobb som är utfört bra gjort. Några saker var dock helt missade. Golvlister i köket, mindre smalt skåp bredvid spis och diskmaskin måste ha missats helt och fick städas själv i efterhand. Men som sagt var det jobb som faktiskt var utfört bra gjort.

Svar från Montrab Västernorrland

Vi lämnar alltid 100% städgaranti på våra jobb och åtgärdar om det skett en avvikelse på utfört uppdrag, vi hade mer än gärna åkt ut till dig igen för dom missarna!

Sebastian S
Skrev om Montrab Västernorrland

Fantastiskt bra flytthjälp och service både innan, under och efter genomfört arbete!

Svar från Montrab Västernorrland

Vad roligt att hör att du är nöjd Sebastian!

Jan-Erik E
Skrev om Montrab Västernorrland

Jag blev väldigt bra bemött. Beställde städning och fick det trots att det var strax före jul. Städningen genomfördes på ett bra sätt.kommer att använda tjänsten igen.

Svar från Montrab Västernorrland

Tack för ditt omdöme Jan-Erik och kul att du är nöjd!

Jon-Erik Z
Skrev om Montrab Västernorrland

Snabbt jobbat och fin hjälp med både ned- och uppackning av möbler

Svar från Montrab Västernorrland

Tack snälla Jon-Erik för ditt omdöme!

Evy G
Skrev om Montrab Västernorrland

Fungerade bra kollade i lägenheten där var det hur fint som helst men gick inte ner och kollade förråden får se om dom som tar tar över hör av sig

Svar från Montrab Västernorrland

Tack så jättemycket för ditt omdöme Evy, härligt att du känner dig nöjd!

Ann-Christin M
Skrev om Montrab Västernorrland

Trevliga killar, bra bemötande och duktiga

Svar från Montrab Västernorrland

Tack så jättemycket Ann-Christin för ditt omdöme!

Eva Lise-Lotte G
Skrev om Montrab Västernorrland

Vi anlitade först Montrab Dalarna De tog hand om våra tillhörigheter och tömde vårt hus - mycket bra gjort. Montrab Västernorrland slutförde flytten, bra till en början men när vi fick våra tillhörigheter i Härnösand upptäckte vi många trasiga saker, som var trasigt: porslin, glas och en glasskiva till ett gammalt bord. Inte bra!!

Svar från Montrab Västernorrland

Hej Eva Lise-Lotte, vi beklagar att det fanns trasiga saker vid ankomst, jag vet att du varit i kontakt med ansvarig, du får jättegärna kontakta oss igen gällande kompensationen som ni pratade om. kundservice@montrab.se eller 010 330 00 130

Keith L
Skrev om Montrab Västernorrland

Snabb service med bra personligt bemötande

Svar från Montrab Västernorrland

Tack för ditt fina Omdöme Keith!

Agneta S
Skrev om Montrab Västernorrland

Trevligt bemötande men fick påbackning av flyttstädningen

Svar från Montrab Västernorrland

Tack Agneta, vi beklagar gällande städningen. Du får gärna kontakta oss på kudservice@montrab.se

Irene F
Skrev om Montrab Västernorrland

Vänligt bemötande och utmärkt städning

Svar från Montrab Västernorrland

Tack snälla Irene för ditt omdöme!

Martin A
Skrev om Montrab Västernorrland

Trevlig och noggrann med sitt jobb

Svar från Montrab Västernorrland

Tack så jättemycket Martina för ditt omdöme!

Birgitta V
Skrev om Montrab Västernorrland

En trevlig dalmas som var proffsig.

Svar från Montrab Västernorrland

Vad roligt att du är nöjd Birgitta, Dalarna har kommit till Sundsvall!

Britt Ö
Skrev om Montrab Västernorrland

Fantastiskt bemötande från både företaget och flyttkillarna. Anders och Joakim, tack för att ni gjorde min flytt så smidig och bra. Ni var så tillmötesgående och lugna genom hela flytten. MONTRAB, var rädd om dessa killar. Vilken överraskning jag fick när jag kom till lägenheten, trodde att det skulle vara saker och kaos överallt. Ni hade organiserat och delat upp allt på ett bra sätt. Fantastiskt nöjd genom hela flytten. God Jul till er alla! Britt

Svar från Montrab Västernorrland

Tack snälla Britt för ditt fina omdöme, vi blir så glada att du känner dig nöjd med tjänsten!

Ragnhild Ö
Skrev om Montrab Västernorrland

Mitt varmaste tack till killarna, Anders och Joakim som gjorde min flytt möjlig. Jag flyttade från Östersund till Orsa den 29 november. Lugna och organiserade killar. Montrab, var rädd om dessa killar de växer inte på träd. Vilket fint jobb ni har gjort. Blev så glad när jag klev in i min lägenhet i Orsa. Allt var så fint och organiserat. God Jul till er alla. Britt..

Svar från Montrab Västernorrland

Tack snälla Ragnhild för ditt varma och fina omdöme, det betyder mycket för oss att du är nöjd!

Annica N

Vilken personal! Proffsiga, vänliga och hjälpsamma! Rekommenderas starkt! 🤩

Svar från Montrab Västernorrland

Tack snälla Annica, vad glada vi blir!

Astrid B
Skrev om Montrab Västernorrland

Flyttat många gånger men aldrig möts av såna proffs som ni är. Ni kommer även få flytta till mig i mars. Tack för hjälpen med mammas flytt! Ni är bäst o så otroligt trevliga! 👍👍👍

Svar från Montrab Västernorrland

Tack snälla Astrid, vi blir väldigt glada för dina fina ord & att vi ska få utföra ännu en flytt åt dig är det bästa betyget!

Maria W
Skrev om Montrab Västernorrland

Trevliga, hjälpsamma och effektiva vid flytt av ett mindre bohag flera trappor upp! Rekommenderas!

Svar från Montrab Västernorrland

Tack snälla Maria för positiv feedback, det värmer!

Marie E
Skrev om Montrab Västernorrland

Helt fantastiska killar som flyttade vårt bohag. Trevliga, snabba och hjälpsamma. Så nöjd att vi valde Montrab.. kunde inte blivit bättre. Kan varmt rekommendera Montrab. Å blir det mot förmodan en flytt till är valet givet. Montrab!!

Svar från Montrab Västernorrland

Tack snälla Marie, vi blir så glada för ditt fina omdöme!

Anna-Karin G
Skrev om Montrab Västernorrland

Snabba återkopplingar, trevliga och hjälpsamma. Mycket bra utförande. Mycket nöjd.

Svar från Montrab Västernorrland

Tack snälla Anna-Karin för ditt omdöme!

Ulla R
Skrev om Montrab Västernorrland

Tömningen funkade bra men det var fuskstädat. Inte städat bakom kyl och frys, inte putsat alla fönster på balkongen och förrådet inte städat alls.

Svar från Montrab Västernorrland

Hej Ulla, vad tråkigt att höra att det blev miss vid städningen. Jag kontrollerande med kontoret att detta hade blivit åtgärdat för dig, vilket det hade. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss igen om det skulle vara fortsatta funderingar. Tack för att vi fick hjälpa dig med flytt & städning!

Patrik H
Skrev om Montrab Västernorrland

Upplevde riktigt bra service och kvalitet i allt dom gjorde. Nyttjade deras flyttstäd, mellanlagring i deras fina förråd och till sist flytthjälp. Tack för grym service och trevligast bemötande av samtliga i personalstyrkan, rekommenderar verkligen MONTRAB för stöd och flytt👍

Svar från Montrab Västernorrland

Tack så mycket för din recension Patrik. Väldigt roligt att höra att du är nöjd med alla delar i vårt koncept, hoppas att vi får hjälpa till i framtiden!

Anna N

Trevlig personlig service. Mycket tillsmötesgående

Svar från Montrab Västernorrland

Roligt att höra Anna, tack snälla för ditt omdöme!

Cecilia B
Skrev om Montrab Västernorrland

Mycket snabbt organiserat arbete. Ett proffsigt utförande och trevligt bemötande.

Svar från Montrab Västernorrland

Tack snälla för omdömet Cecilia, vad roligt att du känner dig nöjd!

Dennis S
Skrev om Montrab Västernorrland

Supertrevlig första möte, enkelt, snabbt. Så otroligt smidigt och prisvärt! Högsta betyg

Svar från Montrab Västernorrland

Härligt att höra Dennis att du är nöjd, tack snälla för det här fina omdömet!

Lyonel M
Skrev om Montrab Västernorrland

Blev riktigt nöjd med städningen. Lägenheten blev kliniskt rent och dom tänkte på minsta lilla detalj i städningen och snabba är dom också. Mycket bra ,har bara bra saker stt säga och jag kommer garanterat att anmita et igen .tack igen

Lyonel M gillar detta
Svar från Montrab Västernorrland

Tack så mycket för din recension Lyonel! Det gläder oss att höra att du är så nöjd med städningen av din lägenhet. Vi strävar alltid efter att leverera högkvalitativ service och vara uppmärksamma på de små detaljerna, så det är härligt att höra att du uppskattar vårt arbete. Vi uppskattar din feedback och ser fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden. Tack än en gång!