Rekommenderat företag 2015 - Move-It

Move-It

Götlundagatan 10, 124 71 Bandhagen — Visa karta

Vi flyttar ditt bohag eller företag i hela Sverige och Europa. Vi kan sköta hela processen - från planering till utvärdering - och vi sätter ihop en personlig lösning för dig och dina saker!

För att värna om miljön har vi sett till att alla våra bilar får köra överallt, oavsett miljözon, och vi strävar alltid efter att planera rutten så väl att flyttlasset går den kortast möjliga vägen.

Vi vill att du ska få en enkel och smidig flytt och därför låter vi endast en transportledare vara ansvarig för hela uppdraget och ha all kontakt med dig som kund.

Genom att jobba effektivt och hantera varje objekt varsamt hoppas vi kunna vara den bästa flyttfirman på marknaden!

Läs vad 25 kunder tycker om Move-It

• Andreas J
    Andreas J skrev om Move-It
    Flytt från Sthlm till den sörmländska skogen, en flytt på drygt 11 mil. Move-it skötte nedpackningen och flytten helt smärtfritt. Var lite orolig att en del möbler skulle bli kantstötta, men inget alls sånt. Allt packades väldigt noga. Bra killar att ha och göra med, alla talar svenska så det behöver inte bli några missförstånd pga språket, dessutom har dom väldigt många års branschvana. Jämfört med andra flyttfirmor så har Move-it riktigt bra priser. Tveka inte att ta packhjälp, kostar lite extra, men vad skönt det är att bara lämna nyckeln och Move-it sköter resten. Rekommenderas!
  • Michael D
    Michael D skrev om Move-It
    Move-it gjorde ett utmärkt jobb när vi flyttade från södra Sthlm till Flentrakten. Tony Eriksson är en man som man omedelbart får förtroende för. Han och övriga teamet var lyhörda, effektiva, noggranna och dessutom mycket trevliga. Och inget av vårt omfattande bohag blev skadat. Vi är mer än nöjda!
    Boel och Michael
    2016-08-16 Tony E svarar Michael D
    Stort tack för att ni valde att anlita oss, och lämnade ett så positivt omdöme om vår insats.
    Vi hoppas att ni ska trivas i ert nya hem.
    Med vänlig Hälsning
  • Anna L
    Anna L skrev om Move-It
    Tack Move-It för att ni hjälpte oss med flytten! Utan er hade det aldrig gått. Ni arbetade på helt suveränt. Hela tiden supertrevliga och proffsiga. Hälsn Anna och Stefhan
    2016-01-09 Tony E svarar Anna L
    Vi tackar för att ni valde att anlita oss och att ni ville lämna ett omdöme.
    Vi hoppas att ni ska trivas i ert nya hem.
    Med vänlig hälsning
    Tony Eriksson Move-it Flytt & Transport
  • Sebastian T
    Sebastian T skrev om Move-It
    Flyttade inom Stockholm med Move It.
    Vi har flyttat två gånger tidigare med hjälp av flyttfirma men detta var första gången det verkligen gick så bra och smidigt som man alltid hoppas det skall göra när man tar hjälp med flytten. Väldigt proffsiga och trevliga killar som trots att flytten höll på väldigt sent på kvällen och var på 5 trappor var lika trevliga och glada hela dagen.
    Punktliga, försiktiga och allt var väldigt bra packat. De var, som sagt, väldigt trevliga och lätta att ha och göra med – både innan, under och efter flytten.
    Vi rekommenderar gärna Tony och hans killar till alla som frågar oss.
  • Linda W
    Linda W skrev om Move-It
    Jag har använt mig av Move-It för flytthjälp vid fyra tillfällen under årens lopp, nu senast under hösten 2014. Är mycket nöjd med firman, som är lätta att komma i kontakt med, som håller vad de lovar gällande tidspassning för ex. besiktning och leverans av kartonger inför flytt, och som - framför allt - flyttar alla våra saker snabbt, effektivt och noggrant. Inga saker har någonsin gått sönder eller blivit förstörda. Detta sammantaget är just varför jag anlitat dem gång på gång. Rekommenderar dem verkligen!
    /Linda
  • Anna Och Jens W
    Anna Och Jens W skrev om Move-It
    Mycket kunnig, effektiv & trevlig personal. Märktes tydligt att de var proffs och att de hade erfarenhet. En fantastiskt smidig flytt i allt från intromöte till packning och slutligen själva flytten.
  • Josefin H
    Josefin H skrev om Move-It
    Jag använde Move-It för flytt vid 2 tillfällen och är väldigt nöjd. Move-It gjorde flytten rolig och effektiv. Rekommenderar dem varmt.
  • Gustaf B
    Gustaf B skrev om Move-It
    mkt nöjd! smidigt och trevligt. kan rekommendera varmt
  • Britt-marie G
    Britt-marie G skrev om Move-It
    Plastade inte in möblerna och packade ett förråd på ett tokigt sätt som gör innehållet svåråtkomligt.
    2015-03-20 Tony E svarar Britt-marie G
    Hej Britt-Marie!
    Tack för att lämnat ett omdöme om oss.
    Bara tråkigt att du inte kände dig nöjd med vår insats.
    Du är välkommen att höra av dig till oss så ska vi självklart reda ut om något blivit fel.
    Vi skyddar alltid hela bohaget vid transport, antingen med filt eller plast beroende på vad för skydd som är lämpligast. Förrådet som vi stuvade åt dig blev så fullt att det gick precis att stänga dörren till det. När det blir så fullt instuvat blir det naturligtvis svårt att komma åt allting. Vi kunde inte göra på något annat vis.

• Peter S
    Peter S skrev om Move-It
    Inspektion före flytt ingick i priset. Trevliga och raska medarbetare. Tyvärr missade de första datumet för inspektionen, då ingen kom. Men kompenserade det med rabatt på flytten.
    Bra redskap och inget skadat. Behövde stå för mycket lite direktioner själv när sakerna skulle in i nya bostaden. Hade visserligen märkt ut lådorna själv och det funkade bra. Skulle absolut kunna anlita Move-It igen om/när jag flyttar.
    2015-03-20 Tony E svarar Peter S
    Tack ska du ha för att du tog dig tid att lämna en rekommendation av oss.
    Lycka till i ditt nya hem.

• Sari-Marikka P
    Sari-Marikka P skrev om Move-It
    Smidigt, professionellt och effektiv. Flyttpersonalen var varsamma med möbler och kartonger, och dessutom trevliga. Prisvärt dessutom. Rekommenderas.
    2015-03-20 Tony E svarar Sari-Marikka P
    Tack för så fina ord. Mycket roligt att du vill rekommendera oss till andra.
    Lycka till i ert nya hem.

• Sara S
    Sara S skrev om Move-It
    Mycket trevliga personer som hjälpte oss med vår flytt. Allt flöt på smidigt, på utsatt tid och inte en pinal gick sönder. Kommer använda den igen om jag ska flytta.
    2015-03-20 Tony E svarar Sara S
    Tack ska ni ha. roligt att ni är nöjda med vår insats.
    Lycka till i ert nya hem.

• Joel D
    Joel D skrev om Move-It
    Snabba, trevliga och flexibla med hämtning och lämning av lånade flyttkartonger. Alla möbler flyttades utan skador. Inga anmärkningar.
    2015-03-20 Tony E svarar Joel D
    Tack Joel för att du vill rekommendera oss.
    Vi hoppas att du ska trivas i nya bostaden.

• Karl F
    Karl F skrev om Move-It
    Snabba, trevliga och bra - inga konstigheter!
    2015-03-20 Tony E svarar Karl F
    Tack för att du ville lämna ett omdöme om oss.
    Lycka till i nya hemmet.

• Peter R
    Peter R skrev om Move-It
    Har köpt flytt och lagring av möbler i två omgångar av Move-IT.
    Är mycket nöjd med allt.
    2015-03-20 Tony E svarar Peter R
    Tack ska ni ha för att ni valt oss och vill lämna omdöme om oss.
    Vi hoppas att ni ska trivas i nya bostaden.

• Cecilia R
    Cecilia R skrev om Move-It
    Move-it skötte min flytt. Mycket bra bemötande och service inför och vid nerpackningen. Själva flytten gick också bra, så när som en skrapskada i trappen till följd av att "flyttgubbarna" vid det laget nog var ganska trötta och chansade lite.
    2015-03-20 Tony E svarar Cecilia R
    Hej! Tack för att du lämnat ett omdöme om oss.
    Lycka till i nya bostaden.

• Hannu B
    Hannu B skrev om Move-It
    Mycket bra! Snabbt, säkert, effektivt, bra pris också!
    2015-03-19 Tony E svarar Hannu B
    Tack för att du ville lämna ett omdöme om oss.
  • Theodor S
    Theodor S skrev om Move-It
    Mycket nöjda med Move -it som vi använde oss av för för vår senaste flytt. Bra bemötande från första mötet tills flyttgubbarna lämnade sista sakerna i vår nya lägenhet.Trötta men glada:) Tony var på plats snabbt för att räkna ut pris på flytten och återkom snabbt med en offert som stämde ganska exakt med slutpris. Det diffade på 30 min vilket måste ses som mkt godkänt. Även all kontakt från ordergodkännade tills flyttdagen fungerade felfritt. Måste även säga att flyttgubbarna arbetade lugnt och metodiskt så att inget skadades.

rekommenderas!!
    2014-03-27 Tony E svarar Theodor S
    Tack! roligt när vi får beröm för vår arbetsinsats.
    Hoppas att ni ska trivas i nya bostaden.
  • Lena N
    Lena N skrev om Move-It
    Jag har flyttat med moveit två ggr och är jättenöjd! De är trevliga, proffsiga och serviceminded. Rekommenderar dem gärna, framför allt Tony!
    2014-03-24 Tony E svarar Lena N
    Tack för så fina ord. Alltid roligt när vi blir uppskattade för vårt arbete och så trevligt som vi blev bemötta av dig.
    Lycka till och hoppas att du du ska trivas i det nya hemmet.
    Med Vänliga Hälsningar Tony Eriksson
    Move-it Flytt & Transport AB
  • Anna H
    Anna H skrev om Move-It
    Bra, snabb respons på offertförfrågan.
    2014-03-22 Tony E svarar Anna H
    Tack för fint betyg.
    hoppas du ska trivas i din nya bostad.
    Med vänliga hälsningar Move-it Flytt & transport AB
  • Johannes B
    Johannes B skrev om Move-It
    Vi flyttade med familjen till Örebro. Packning första dagen och flytt dagen efter.
    Bra bemötande från personalens som talade svenska så det gick väldigt smidigt. På plats i Örebro bar de in allt och,ställde på rätt plats. Inga skador eller trasigt porslin etc. Det blev en lång flyttdag, killarna var inte klara förrän kl åtta på kvällen här i Örebro så stort tack!
    2014-03-22 Tony E svarar Johannes B
    Tack för ditt fina omdöme om hur vi utfört uppdraget.
    Vi önskar er lycka till i ert nya hem.
    Move-it Flytt & Transport AB
  • Liza Maria L
    Liza Maria L skrev om Move-It
    Ett företag att lita på. Som kund känner man sig hörd och sed. Jag rekommenderar detta företag om du vill ha en flyttfirma att lita på.
    2014-03-22 Tony E svarar Liza Maria L
    Tack för fint betyg på utfört uppdrag.
    Lycka till i nya hemmet.
    Med vänliga hälsningar Move-it Flytt & transport AB
  • Catharina E
    Catharina E skrev om Move-It
    Ett duktigt, kompetent och trevligt gäng som gjorde vår omfattande flytt väldigt mycket lättare. Vi rekommenderar dem varmt!
    2014-03-22 Tony E svarar Catharina E
    Tackar för de fina orden.
    Lycka till i nya hemmet och hoppas att ni ska trivas.
  • Johan A
    Johan A skrev om Move-It
    Kanonbra! Snabb och smidig flytt! Trevlig personal!
    2014-03-22 Tony E svarar Johan A
    Tack för fint omdöme om oss.
    Hoppas du ska trivas i ditt nya hem.
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Move-It
    Snabba och pålitliga. Inget gick sönder!
    2014-03-22 Tony E svarar Elisabeth B
    Tack för bra betyg om utfört arbete.
    Lycka till i nya bostaden.
    Move-it Flytt 6 transport AB

Götlundagatan 10, 124 71 Bandhagen