Flyttfirma Move-It AB

Flyttfirma Move-It AB

www.move-it.se
  • BadgeThreeYears

Sedan starten 1997, har Vi flyttat bohag och företag i hela Sverige och Europa. Vi kan sköta hela processen - från planering till utvärdering - och vi sätter ihop en personlig lösning för dig och dina saker! För att värna om miljön har vi sett till att alla våra bilar får köra överallt, oavsett miljözon, och vi strävar alltid...

82 omdömen om Flyttfirma Move-It AB

Sedan starten hos Reco 2015

Josefine W
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

bra personal, punktliga och bra bemötande

Dora H
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Perfekt upplevelse från packning, magasinering till flytt. Kan verkligen rekommendera detta team - anlita dem!

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Stort tack för at ni valde att anlita oss. Tack för rekommendationen. Vi försöker alltid vara så serviceminded vi kan. Lätt att vara det med så trevliga kunder. Lycka till i nya huset. Med vänliga hälsningar Move-it AB Flytt och transport

Thomas S
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Mycket professionellt utfört arbete, hjälpsamma, effektiva, strukturerade och dessutom mycket trevliga. Kan varmt rekommendera Move-it AB! Jag har haft Move-it till hjälp vid flera flyttar alltid samma höga kvalitet.

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Stort tack Thomas för att du valt att anlita oss. Roligt att du ville lämna ett så fint omdöme om oss. Att du väljer att återkomma känns för oss mycket bra. Lycka till i nya hemmet. Med vänliga hälsningar Move-it AB

Leif E
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Flyttade 23/1-2024 från Haninge till Farsta. Helt fantastisk firma från start till mål. Supertrevliga killar där inget var omöjligt trots 90 flyttlådor och en del tunga möbler. Kom i god tid och avslutade tom före utsatt tid. Extra plus att Tony besökte oss innan flytt för att kunna ge en relevant offert. Städfirmans personal sjukskrev sig dagen innan städning men det löste Tony och grabbarna med egen insats. Jag rekommenderar varmt detta företag och kommer vid behov anlita dom igen. //Leif

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Stort tack för så fin rekommendation! Mycket roligt att ni tyckte vi utförde ett bra jobb. Vi hoppas att du och din fru ska trivas i ert nya hem. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Move-it AB

Christer K
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Ett trevligt positivt bemötande inget var omöjligt! Kom i tid och det gick undan under roliga samtal och skratt! Fria kartonger att packas själv eller få det gjort av företaget. Inga skador under flytt som hanterades varsamt! Kan verkligen rekommendera denna riktiga klassiska flyttfirma med stor bil! Christer Klasson

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Stort tack för att ni valde oss och tack för så fina ord. Mycket roligt att ni var så nöjda med vår insats. Hoppas att ni ska trivas i nya hemmet. Välkomna åter! Med vänliga hälsningar Move-it AB

Maud Ö
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Jag flyttade några möbler mellan två lägenheter och de som gjorde själva flytten var mycket bra och snabba. Däremot så stämde inte priset vi kommit överens om via telefon. Jag fick betala mer än vad som sagts. Visserligen bara några hundra kr men tycker ändå det är ett trist sätt. Trodde den muntliga överenskommelsen skulle gälla.

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Tack för att du lämnade ett omdöme. Vi är glada för att du tyckte vi utförde packningen/flytten och flyttstädningen bra. Tråkigt däremot att du inte var helt nöjd med prissättningen. Vi ber om ursäkt för detta. Det är alltid svårt att lämna ett100 % korrekt pris via telefon som i detta fall för packning av bohaget och flytt samt flyttstädning. Vi tar åt oss av kritiken och jobbar på en säkrare bedömning av prissättning i framtiden. Lycka till i ditt nya hem. Välkommen åter. Med vänliga hälsningar Move-it AB

Ann-catrin W
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Världens bästa gäng! Anlitade dem under två tillfällen nu under hösten och båda gångerna var vi super nöjda. Smidiga, professionella och jätte trevligt gäng som vi hade kontakt med både före, under och efter flyttarna.

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Stort tack för er rekommendation, och tack för så fina ord. Lycka till i nya bostaden. Med vänliga hälsningar Move-it AB

Liza P
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Jag har anlitat Move-it AB under många år! De är personliga, professionella och effektiva! De värna om möblerna vid flytt på ett genuint ansvarsfullt sätt. Rekommenderar dem varmt både för större och mindre flytt, nära eller långt bort! 100% nöjd kund varje gång!

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Stort tack för så fina rekommendationer. Mycket roligt att du väljer att återkomma till oss. Lycka till med verksamheten. Med vänliga hälsningar Move-it AB

Lena J
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Vi har använt oss av flyttfirman vid alla våra fyra flyttar. Världens bästa flyttfirma. Mycket bra bemötande, proffsiga gubbar att samarbeta med , väldigt aktiva och jobbar flitigt. Kan verkligen rekommendera denna flyttfirma.

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Tack ska du ha för att du vill rekommendera oss. Mycket roligt att du återkommer till oss gång på gång. Lycka till i nya bostaden och välkommen åter. Med vänliga hälsningar Move-it AB

Nathalia B
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Mycket proffsiga och trevliga.

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Tack så mycket för att du ville lämna ett omdöme om oss. Lycka till i nya bostaden. Med vänlig hälsning Move-it AB

Pia Z
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dessutom noggranna och försiktiga i hanteringen av mitt bohag

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Stort tack för att du ville lämna ett så fint omdöme. Mycket roligt att du valde att anlita oss igen. Lycka till i din nya bostad. Med vänliga hälsningar Move-it AB

Gun L
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Move-It fick mitt fulla förtroende att packa och flytta mina ägodelar och det skötte dom med den äran. De ger sig inte förrän kunden är 100 % nöjd och det blev jag verkligen. Trevligt bemötande genom hela förloppet och jag rekommenderar verkligen detta företag. Gun Granström

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Mycket roligt att du tyckte vi utförde arbetet så bra. Det har alltid varit vår ambition att ge bättre service än kunden förväntar sig. Vi tackar för att du valde att anlita oss, och hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet. Med vänliga hälsningar Move-it AB

Rosemarie Z
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Allt fungerade mycket väl från första mötet till själva flytten. Lätt att få kontakt, svarade inom kort tid. Flexibla med att lämna ytterligare flyttkartonger. Bra redskap och ordentlig bil för själva flytten. Rutinerade!

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Tack ska du ha för att du lämnade en så fin rekommendation. Lycka till i nya hemmet. Med vänliga hälsningar Move-it AB

Monica M
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Tack för ett proffsigt utfört jobb, det gick som en dans, ”gubbarna ” var energiska och hela mitt hem kom på ny plats på rekordtid Jag uppskattade att Tony varit förbi ngn dag innan o gjort en koll på vad som skulle flyttas Rekommenderar verkligen Move-it

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Stort tack för så fina ord. Vi hoppas att du ska trivas i din nya bostad. Med vänliga hälsningar Move-it AB

Agnetha B
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Bra bemött . En riktigt trevlig flyttdag Har flyttat med Mowit flera gånger. Alltid lika nöjd.

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Stort tack för att du lämnade ett omdöme. Mycket roligt att du har valt att anlita oss igen. Lycka till i nya bostaden. Med vänliga hälsningar Move-it AB

Carina R
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Kontorsflytt Allt fungerade smidigt och bra.

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Tack för lämnat omdöme! Roligt att ni tyckte att vi gjorde ett bra jobb. Lycka till i era nya lokaler. Välkomna åter! Med vänliga hälsningar Move-it AB

Filippa P
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Lätt att kommunicera med, hjälpsamma. Kändes tryggt.

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Tack ska du ha för att du lämnade ett omdöme. Hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Move-it AB

Thomas S
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Effektivt och professionellt rakt igenom. Kan verkligen rekommendera Move-It. Vi kanlitade Move-It för flytt och magasinering.

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Tusen tack för att du lämnade en rekommendation. Lycka till i nya bostaden. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Move-it AB

Maria "
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Vi använde flyttfirma. Världens bästa flyttfirma Väldigt bra bemötande härliga gubbar att samarbeta med .väldigt aktiva jobbar flitigt, starka gubbar . Kan varmt rekommendera denna flyttfirma

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Stort tack för din fina rekommendation! Lycka till i nya bostaden. Med vänliga hälsningar Move-it AB

Anna N
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Punktliga och snabba på att svara på frågor och lösa problem som kom upp under flyttprocessen. Skönt att få kartonger mm i god tid eftersom jag packade själv. Kort sagt, en smidig flytt utan mer trasiga saker än ett glas (som berodde på att jag packat slarvigt). Tack!

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Stort tack för din rekommendation! Lycka till i nya bostaden. Med vänliga hälsningar Move-it AB

PAULA C
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Den bästa flyttfirman i Stockholm! Det är härliga flyttgubbar, som är trevliga mot en och otroligt profesionella och hjälpsamma. Jag har flyttat med dem 3 gånger och det har varit lika lyckat varje gång. Jag rekommenderar dem STARKT! /Paula

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Stort tack för din rekommendation! Mycket roligt att du väljer att återkomma till oss. Lycka till i nya bostaden. Med vänliga hälsningar Move-it AB

Suzanne A
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Är supernöjd! Har flyttat flera gånger med Move-it, alltid lika proffsiga, snabba och trevliga. Känns att de är ett sammansvetsat gäng som jobbat ihop länge och har effektiva rutiner. Positivt är även att Tony kommer innan flytten och gör en uppskattning på tid och kostnad. Anlitar dem gärna igen och kan varmt rekommendera den!!! Suz

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Stort tack för din rekommendation! Fina ord som värmer. Lycka till i nya bostaden. Med vänliga hälsningar Move-it AB

Minette S
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Trevliga "flyttgubbar" som kommer i tid. Svarar snabbt på mejl. De utför flyttarbetet smidigt. Jag har haft med Move-It flera gånger och det fungerade lika bra varje gång.

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Stort tack för din rekommendation! Hoppas att du ska trivas i din nyrenoverade lägenhet. Med vänliga hälsningar Move-it AB

Cecilia
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Vi fick hjälp med flytt från lägenhet till lägenhet i Älvsjö sommaren -22 Väldigt trevligt bemötande och svarade snabbt på mail/samtal/sms. Bra prisläge men framförallt väldigt lätta att ha att göra med, kom tex och lämnade fler flyttkartonger med kort varsel innan flytten. Under själva flytten var de snabba och effektiva men samtidigt rädda om våra saker! Vid nästa flytt känns Move-it som det självklara valet, rekommenderas!

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Stort tack för din rekommendation, och tack för så fina ord. Lycka till i nya bostaden. Med vänliga hälsningar Move-it AB

Monica A
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Så trevliga att ha och göra med , angelägna att göra ett bra jobb och det gjorde dom också!

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Stort tack för din rekommendation! Roligt att du tyckte vi gjorde ett bra jobb. Lycka till i nya bostaden. Med vänliga hälsningar Move-it AB

Lars B
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Duktiga, snabba och inga skador. Enda lilla var vissa svårigheter att återlämna lånade kartonger

PATRIK L
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Fantastiskt väl genomförd flytt på alla sätt. Trevliga och proffsiga gubbar som gjorde ett fantastiskt jobb

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Stort tack till er! Mycket roligt att i är nöjda med vår insats. Lycka till i ert nya hem. Med vänliga hälsningar Move-it AB

Olle W
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Proffsigt bemötande. Bra uppskattning av slutlig kostnad. De kom i tid och gjorde ett väldigt bra jobb! Noggranna och väldigt tillmötesgående. Tack!

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Tack ska ni valde oss och för att ni vill rekommendera oss. God Jul & Gott Nytt År! Önskar alla på Move.-it AB Med vänliga hälsningar Move-It Flytt & Transport AB

Caroline G
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Bästa killarna! Vilken fin service!

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Tusen tack för din rekommendation Mycket roligt att du är så nöjd med vår insats. God Jul & Gott Nytt År! Önskar alla på Move.-it AB Med vänliga hälsningar Move-It Flytt & Transport AB

Christina P
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Jag har anlitat Move-It flera gånger och det har alltid varit jättebra. Trevligt bemötande och allt har fungerat perfekt. Både packning och själva flytten. Jag tvingades en gång anlita ett annat företag och det var katastrof, med många trasiga och glömda saker. Så jag rekommenderar Move-It varmt!

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Tusen tack för dina varma och fina ord. Det peppar oss att bli ännu bättre. Mycket roligt att du är så nöjd med vår insats. God Jul & Gott Nytt År! Önskar alla på Move.-it AB Move-It Flytt & Transport AB

Mattias J
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Bra. Gick fort och säkert. Allt var helt och dom var försiktiga och snabba.

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Tack för din rekommendation. Mycket roligt att du är nöjd med vår insats. God Jul & Gott Nytt År! Önskar alla på Move.-it AB Move-It Flytt & Transport AB

Marianne T
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Mycket trevligt bemötande och välplanerad och smidig flytt med packhjälp och väl utförd flyttstäd. Rekommenderas varmt!

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Tusen tack för dina fina ord. Mycket roligt att ni är så nöjda med vår insats. God Jul & Gott Nytt År! Önskar alla på Move.-it AB Move-It Flytt & Transport AB

Leena T
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Jag anlitade move-it för flytt i två omgångar samt lämna och hämta flyttkartonger och är jättenöjd med allt. Det gick snabbt och smidigt, och all kommunikation/tidshållning/leverans/betalning var enkel och tydlig, och alla överenskommelser mm hölls. Professionellt på alla sätt och vis. Rekommenderas varmt!

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Tack för att du vill rekommendera oss. Mycket roligt att du är så nöjd med vår insats. God Jul & Gott Nytt År! Önskar alla på Move.-it AB Move-It Flytt & Transport AB

Carina H
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Vi har anlitat Move-It Flytt & Transport AB vid många flyttar och vi har alltid varit supernöjda. De är så professionella, snabba och punktliga. Vi har nyttjat flera av deras tjänster - allt från packning av hemmet, magasinering till flytt. Nästa gång det är dags för flytt igen, kommer vi inte tveka att anlita Move-It igen. Helt klart bäst inom sin bransch!

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Tusen tack för dina varma och fina ord. Mycket roligt att du är så nöjd med vår insats. God Jul & Gott Nytt År! Önskar alla på Move.-it AB

Mario A
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Snabbt, Smärtfritt, Smidigt och bra. Rekommenderas varmt.

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Tack ska du ha för din rekommendation och tack för att ni valde oss för flytt av er verksamhet. Lycka till i era nya lokaler! God Jul & Gott Nytt År! Önskar vi på Move-it AB

Mikael W
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Fantastiskt bra flytt!! Allt flöt enl plan! Super noga packat och flyttat. Jätte trevliga ”gubbar”!! Kan rekommenderas!! Mikael Grubbensringen 17

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Tack för att ni anlitade oss och för så fina ord! Hoppas att ni ska trivas i ert nya hem. God Jul & Gott Nytt År! Önskar alla på Move-it AB

ALFRED E
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Allt gick supersmidigt, är sjukt nöjd!

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Stort tack för att ni valde oss och att ni ville lämna en rekommendation. Hoppas att ni ska trivas i ert nya hem. Med vänlig hälsning Move-it AB flytt & transport

MAXIMILIAM A
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Riktigt bra, snabba, smidiga och bra service! Rekommenderar!

MAXIMILIAM A gillar detta
Svar från Flyttfirma Move-It AB

Stort tack för att ni anlitade oss och tog er tid att lämna en rekommendation. Lycka till i er nya bostad. Med vänlig hälsning Move-it AB flytt & transport

CHARLIE Å
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Superproffsig flytthjälp. Snabba och smidiga. Rekommenderar starkt!

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Stort Tack för att du anlitade oss och att du vill rekommendera oss. Hoppas att du ska trivas i ditt nya hem. Med vänlig hälsning Move-it AB flytt& Transport

LOUISE L
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Väldigt bra och seriös flyttfirma. Från offerskrivning inkl. hembesök inför flytt till en ganska komplicerad och omfattade flytt med en extra lossning på vägen. Snabba, trevliga och grymma på att packa och köra lastbil. Rekommenderas! Hälsar Louise och Richard

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Stort tack för att ni lämnade en så fin rekommendation, och tack för att ni valde att anlita oss. Vi önskar er lycka till i ert nya hem. Med vänliga hälsningar Move-it AB Flytt & Transport AB

Paula Helén Gunilla E
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Anlitade Move-It för packning samt flytt av lägenhet. Är supernöjd! De lämnade och hämtade kartonger när det behövdes utan problem. Allt gick smidigt och säkert och de var dessutom väldigt trevliga att ha att göra med.

Paula Helén Gunilla E gillar detta
Svar från Flyttfirma Move-It AB

Stort tack för de fina orden. Lycka till i ditt nya hem. Med vänlig hälsning Move-it AB

PETER E
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Har använt dem två gånger och varit supernöjd båda gångerna. De jobbar snabbt, är tillmötesgående och trevliga. Väldgt flexibla för att göra det så smidigt som möjligt för dig som kund. Använde dem både för packning och flytt, och framförallt är det MYCKET rimliga priser för det jobb de faktiskt gör.

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Stort tack för att du anlitade oss och ville lämna ett så fint omdöme. Vi hoppas att du ska trivas i ditt nya hem. Med vänlig hälsning Tony Eriksson Transportledare Move-it AB

Marikka P
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Professionellt och smidigt. Andra gången vi anlitade Move-it, och vi är mycket nöjda även denna gång.

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Stort tack för att du vill rekommendera oss, och tack för att ni anlitade oss. Vi hoppas ni ska trivas i ert nya hem. Med vänlig hälsning Tony Eriksson Transportledare Move-it AB

Eric W
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Väldigt effektiva och strukturerade behövde nästan inte vara med och bära. Kommer absolut rekommendera de till andra.

Åsa Å
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Hembesiktning innan offert var grymt bra. Bra och smidig flytt.

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Tack för att ni valde att anlita oss, och för att ni ville rekommendera oss. Lycka till i ert nya hem! Med vänliga hälsningar Move-it AB

Lasse O
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Vi anlitade Move-It för transport och förvaring av en mindre mängd bohag och möbler. Dessutom för en komplett flytt av samtliga möbler. Teamet var lyhörda och tillmötesgående för "skräddarsydda" lösningar. Flytt, transport och förvaring fungerade enligt förväntan. Företaget rekommenderas.

Margareta A
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Jag har köpt flytt och städtjänst och är väldigt nöjd. Trevlig och hjälpsam personal och allt flöt på snabbt och smidigt.

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Vi tackar för att du valde oss, och att du ville rekommendera oss. Lycka till i nya bostaden! Med vänliga hälsningar Move-it AB

Ulf V
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Vi är nöjda med Move-It från offert till flytt allt gick smidigt

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Tack för att ni valde oss, och tack för att du skrev ett omdöme om uppdraget. Lycka till i nya hemmet! Med vänliga hälsningar Move-it AB

Pia W
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

Move-it kan jag verkligen rekommendera varmt. Bemötandet var trevlig från första början. De gjorde en ”check” av boendet som skulle flyttas. Vi fick god information och frågor jag kom med fick jag snabbt svar på. Kartongerna kom i god tid och levererades fram till dörren. Själva flytten gick smidigt och var och en av personalen har givna uppgifter och alla möbler, växter och kartonger tog varsamt hand om. Trevligt bemötande av samtliga trots ett tungt jobb. Det gick fort och vi är verkligen nöjda. Det var värt priset! Alla gånger!

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Stort tack för att ni valde att anlita oss, och tack för att du ville rekommendera oss. Vi hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem. Med vänliga hälsningar Move -it AB

Margareta
Skrev om Flyttfirma Move-It AB

De skötte mitt bohagsflytt inklusive packning på ett utomordentligt sätt. Punkliga, trevliga och kompetenta. Jobbet utfördes till ett bra pris med tydlig specifikation. Firman rekommendas varmt.

Svar från Flyttfirma Move-It AB

Stort tack för att du valde att anlita, och att du vill rekommendera oss. Hoppas att du ska trivas i nya bostaden. Med vänliga hälsningar Tony Eriksson Move-it AB