MPS EL AB

MPS EL AB

www.mpsel.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till MPS EL AB! Är det dags att dra om elen? Oavsett om du är privatperson eller företag så kan vi hjälpa dig med alla typer av elarbeten. Tjänster: Nyinstallationer, ROT-arbeten, servicejobb, stora och små renoveringar, felsökningar, kameraövervakning, belysningslösningar och mycket mer. Vi arbetar med Ekerö...

36 omdömen om MPS EL AB

Tommy H
Skrev om MPS EL AB

MPS EL AB levererade snabbt och proffsigt. Dessutom ett personligt och trevligt bemötande. Rekommenderas starkt!

Richard F
Skrev om MPS EL AB

Väldigt trevligt bemötande, snabb service och mycket kompetenta. Kan absolut rekommenderas.

Bostadsrättsföreningen O

Montage av två utomhusarmaturer på br-föreningens innergård (mur och putsad husfasad). Inte något som helst att anmärka på, helt enkelt ett väldigt snyggt jobb. Det hela utfört inom fullt rimlig tid och till en klart vettig kostnad. Dessutom trevligt bemötande från elektriker Mattias. Kan starkt rekommenderas utan förbehåll.

Marianne W
Skrev om MPS EL AB

Kan varmt rekommendera MPS EL AB !

Hampus E
Skrev om MPS EL AB

Fantastiskt kunnig och serviceinriktad - kan varmt rekommendera!

Michael F
Skrev om MPS EL AB

Super trevligt bemötande. Det gick fortare och smidigare än vad jag tänkt, snygg montering på väggen. Jag köpte en laddare Zaptec GO från ChargeBuddy AB

Joacim E
Skrev om MPS EL AB

MPS EL AB levererade från start till slut, mycket nöjd kund

Mikael K
Skrev om MPS EL AB

Bra och seriöst företag, håller vad det lovar. Kommer i tid. Kan verkligen rekommendera.

Mick B
Skrev om MPS EL AB

Jag är extremt imponerad av Mathias och hans mannar! De är mycket kompetenta och snabba. Dessutom märks det att de gillar sitt jobb - de sprider glädje och yrkesstolthet som få andra konsulter. Jag kommer aldrig anlita någon annan elfirma.

Chargebuddy A
Skrev om MPS EL AB

Den tveklöst bästa elfirman som finns! Vi på ChargeBuddy är otroligt nöjda med vårt samarbete.

Sharbel T
Skrev om MPS EL AB

Mycket nöjd med bemötande av både telefonkontakt och installations killarna som var fysisk på plats och gjorde ett kanon jobb

Ove L
Skrev om MPS EL AB

Mycket bra snyggt utfört arbete

Michael O
Skrev om MPS EL AB

Hittade MPS via google. Fick snabb respons och erbjuden en bra lösning på laddbox till bra pris. Installationen utmärkt utförd helt enligt mina önskemål.

Håkan S

Ett fantastiskt jobb utfört Av Mattias

A. A
Skrev om MPS EL AB

Mycket bra service och trevlig bemötande

Grahne A
Skrev om MPS EL AB

Utfört i rätt tid på rätt sätt. Hjälpsamma vid frågor.

Bostadsrättsföreningen A

Lätt att kommunicera med och vi är nöjda med deras arbeten.

Anette J
Skrev om MPS EL AB

Utmärkt service och väldigt trevlig och proffsig installatör.

Irene M
Skrev om MPS EL AB

Vi har använt oss av MPS EL AB flera gånger och varit jättenöjda varje gång. Proffsigt, trevligt bemötande och snyggt resultat. Kan starkt rekommendera!

Jan K
Skrev om MPS EL AB

Väldigt duktig, trevlig och pålitlig. Mitt första val av elektriker alla dar i veckan 👍🏻

Anna-karin S
Skrev om MPS EL AB

Trevligt bemötande och snabb service

Jessika L
Skrev om MPS EL AB

Snabb återkoppling och fint utfört arbete samt trevligt bemötande

Magnus H
Skrev om MPS EL AB

MPS EL AB var undeleverantör och samarbetade bra med huvudentreprenören. Bra leverans till överenskommet pris

Camilla W
Skrev om MPS EL AB

Väldigt nöjd med installationen av laddboxen. Installatören kom i tid, var snabb men ändå noggrann. Återställde utgrävningen av kabeln på tomten på ett snyggt sätt så det knappt syntes. Mina varmaste rekommendationer!

Reine T
Skrev om MPS EL AB

trevlig och tillmötesgående snygga och snabba jobb använder enbart mps till mina eluppdrag

Fredrik Å
Skrev om MPS EL AB

Använt bolaget 5 ggr och är supernöjd varje gång!

Lars N
Skrev om MPS EL AB

inkoppling av ny spis och spabad mycket trevlig person kom som vi bestämt och jobbade snabbt och effektivt. Vi är väldigt nöjda med företaget som levde upp till alla våra förväntningar. hälsningar Lasse Nitz

Örna B
Skrev om MPS EL AB

Trevliga, kommer på avtalad tid, professionella

Jan E
Skrev om MPS EL AB

Kommer när det är avtalat…. Meddelar om ngt har ändrats… Bra kille…!

Maria E
Skrev om MPS EL AB

Proffsigt och hjälpsamt bemötande vid installation av ladd box till vår elbil. Rekommenderar gärna detta företag.

Gustav L
Skrev om MPS EL AB

Bytte ut det mesta av el hemma, säkringskåp, knappar, uttag(inne och ute), spottar, installera bastu, värmegolv etc. Matte kommer alltid i tid och kommer med bra förslag på lösningar när man själv inte riktigt vet hur man vill ha det.

Ove K
Skrev om MPS EL AB

Mattias är en en fantastisk hantverkare. Han är engagerad och otroligt kunnig/intresserad. Gör snygga och prydliga jobb, som han dessutom dokumenterar och märker upp, enligt branschens krav. Har använt honom i många delar av mitt husbygge. Nu senast var det 4 st laddpunkter för elbilsladdning. Har även rekommenderat honom till vänner och bekanta. Alltid med samma resultat. Den kund som får förmånen att jobba med honom skall vara glad och är säker på att hen får ett bra och säkert jobb utfört.//Ove

Christopher L
Skrev om MPS EL AB

Kan varmt rekommendera Mattias, han har gjort ett kanonjobb både i min tidigare bostadsrättsförening och därefter i min villa. Han är riktigt kompetent, är inte "säljig" utan ger istället goda och ärliga råd. Någon man kan lita på.

Knl B
Skrev om MPS EL AB

Snabbt och alltid bra utfört jobb. Alltid lyhörda

Per S
Skrev om MPS EL AB

MPS El är punktliga och gör ett utmärkt jobb. Dom meddelar också när dom är påväg så man behöver inte sitta och fundera på när dom skall komma.

Fredrik H
Skrev om MPS EL AB

Personligt engagemang, pålitlig tidsram och relevant pris. Montering av laddbox för elbilen blev 100%-ig ! Rekommenderar Mattias vamt om man vill ha hjälp med el-arbeten!