Alla kategorier Kläder Skåne Malmö Mq City

Södra Tullgatan 3, 211 40 Malmö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Mq City

• Qpaqex
    Qpaqex skrev om Mq City
    Trist mode till allt för höga priser. När deras EGNA varumärken är dyrare än vanliga varumärken, då är något fel.

Personalen känns uttråkad. Här köper jag bara saker på REA eller om det gäller basplagg. Annars får det vara. Det är hopplöst dåligt utbud på sådan som får min köpnerv att vakna till liv. En kavaj av deras eget märke för 1400:-. Då är det RIDÅ.

Gör om gör rätt är mitt tips innan MQ kommer förlora marknadsandelar. Tiden har börjat springa ifrån konceptet.
  • Katarina M
    Katarina M skrev om Mq City
    MQ har bra märken till bra priser.Positivt också att de tar in olika plagg till de olika affärerna. Den trevliga personalen är en bonus!
  • Anya L
    Anya L skrev om Mq City
    Även om MQ inte är en butik jag handlar i särskilt ofta kan jag rekommendera denna butik p.g.a deras fantastiska personal. Sist jag handlade var det en äldre kvinna som var så himla trevlig mot mig och min vän att det tåls att nämnas. Hon var hjälpsam, trevlig mot alla kunder, småpratade med oss och önskade oss sedan en trevlig kväll och välkomna åter. Det är roligt när man ser glad, pigg och trevlig personal i en affär då det nu förtiden är så sällsynt.
    Något som jag tror MQ hade vunnit på är att ta in några lite billigare märken så att fler har råd att handla där.

Södra Tullgatan 3, 211 40 Malmö