Mtp, My Trendy Phone Sweden AB

2.4

7 omdömen om Mtp, My Trendy Phone Sweden AB

Malin anna margareta G
Skrev om Mtp, My Trendy Phone Sweden AB

Uruselt, chatten som enligt sidan ska vara öppen kan man inte skriva en enda fråga på utan det är bara en hänvisning till en sida. Och den sidan har inte ens alternativet om frågor kring produkter. Och försöker man ringa, antingen ska man återkomma eller en röst som säger att samtalet till detta nummer är inte tillåtet vilket är väldigt egendomligt minst sagt. Så med andra, det går inte att få tag på någon för frågor. Jättekonstigt!

Patrik Jonas Lennart Ä
Skrev om Mtp, My Trendy Phone Sweden AB

Skickade in min Huawei P10 för skärmbyte. Jag är nöjd med resultatet och priset var bra. Dock så tog det 4 veckor från det att jag postade telefonen tills dess att jag kunde hämta ut den. Det var visserligen semestertider (juni-juli) men så lång tid ska det inte behöva ta tycker jag.

Birger W
Skrev om Mtp, My Trendy Phone Sweden AB

Vill varna för detta oseriösa företag. Tar emot mobil för reparation utan att ha delar. Ingen respons i ärendet. Fick igen den efter 3 månader orepad.

Jussi P
Skrev om Mtp, My Trendy Phone Sweden AB

Falska lagersaldon. Okunnig personal. Falsk marknadsföring. Falska omdömen. Handla på egen risk.

Erik Andreas T
Skrev om Mtp, My Trendy Phone Sweden AB

Beställde en produkt som det till slut visade sig att de inte kunde skaffa fram, ändå gick den att beställa. Efter åtskillig konversation slutade det med att jag blev utan produkt och inte fick pengar tillbaka. Aldrig mer MPT.

Jussi P gillar detta
Kewin L
Skrev om Mtp, My Trendy Phone Sweden AB

Mycket bättre än jag tro! Inget gick fel. Bra produkter, snabb leverans.

Lex L
Skrev om Mtp, My Trendy Phone Sweden AB

Det fungerade perfekt, snabbt och enkelt.