Mtp, My Trendy Phone Sweden AB

Läs vad 6 kunder tycker om Mtp, My Trendy Phone Sweden AB

• Patrik Jonas Lennart Ä

2019-07-31

Patrik Jonas Lennart Ä skrev om Mtp, My Trendy Phone Sweden AB
    Skickade in min Huawei P10 för skärmbyte. Jag är nöjd med resultatet och priset var bra. Dock så tog det 4 veckor från det att jag postade telefonen tills dess att jag kunde hämta ut den. Det var visserligen semestertider (juni-juli) men så lång tid ska det inte behöva ta tycker jag. Läs mer
  • 2018-03-11

Birger W skrev om Mtp, My Trendy Phone Sweden AB
    Vill varna för detta oseriösa företag. Tar emot mobil för reparation utan att ha delar. Ingen respons i ärendet. Fick igen den efter 3 månader orepad. Läs mer
  • Jussi P

2018-02-01

Jussi P skrev om Mtp, My Trendy Phone Sweden AB
    Falska lagersaldon. Okunnig personal. Falsk marknadsföring. Falska omdömen. Handla på egen risk. Läs mer
  • 2017-11-14

Erik T skrev om Mtp, My Trendy Phone Sweden AB
    Beställde en produkt som det till slut visade sig att de inte kunde skaffa fram, ändå gick den att beställa. Efter åtskillig konversation slutade det med att jag blev utan produkt och inte fick pengar tillbaka. Aldrig mer MPT. Läs mer
    Jussi P gillar detta
  • 2013-04-11

Verifierad kundrelation
    Kewin L skrev om Mtp, My Trendy Phone Sweden AB
    Mycket bättre än jag tro! Inget gick fel. Bra produkter, snabb leverans. Läs mer
  • 2013-01-28

Verifierad kundrelation
    Lex L skrev om Mtp, My Trendy Phone Sweden AB
    Det fungerade perfekt, snabbt och enkelt. Läs mer

Bästa Vitvarubutikerna nära Mtp, My Trendy Phone Sweden AB:

Meley W Meley W tycker:
“Har beställt en del bänkskivor...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte