Alla kategorier Reparation Stockholms län Stockholm Bromma Ulvsunda industriområde Vitvarujouren Stockholm AB

Vitvarujouren Stockholm AB

Ekbacksvägen 22, 168 69 Bromma — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Vitvarujouren Stockholm AB

• Richard E
    Richard E skrev om Vitvarujouren Stockholm AB
    Har precis samma upplevelse som de två tidigare inläggen!
    Fick faktura trots att de inte varit hos mig och åtgärda felet. Ringde men hamnade i telefonkö och gav upp efter en timme i den. Mailade dem utan återkoppling. 1 månad senare fick jag påminnelse på min faktura och då var jag tvungen att ringa och sitta i telefonkön igen. Efter drygt en timme svarade de, och hänvisade att rätt person ska ringa upp mig om ärendet???
    Detta är det största skämt till företag jag varit med om.

Jag hittade ett annat företag istället. De kom direkt och löste mitt problem och dessutom billigare.
  • Björn
    Björn skrev om Vitvarujouren Stockholm AB
    Oseriösa och inkompetenta. Usel återkoppling plus att problemet aldrig löstes.
    Richard E gillar detta
  • Marie-Louise C
    Marie-Louise C skrev om Vitvarujouren Stockholm AB
    Har försökt få tag i företaget under 1½ års tid för att få tag i en ny back till min frys, tydligen är inkomsten inte tillräckligt intressant (~500:-) då de inte har bemödat sig att svara på något av mina mail.
    Märkligt nog är betygen på Rejta avstängda för åskådan, misstänker att jag inte är den enda som är missnöjd med den (obefintliga) servicen!

Ekbacksvägen 22, 168 69 Bromma