Multimedic Östergötland AB

Multimedic Östergötland AB

www.multimedic.se

MultiMedic AB erbjuder livsviktiga utbildningar för organisationer och dess anställda! När olyckan är framme är det viktigt att ha kunnig personal inom första hjälpen. Vi erbjuder därför första hjälpen-kurser som vi skräddarsyr efter er arbetsplats och era behov. Våra utbildningar: Hjärt- och lungräddning Barn - HLR Akut omhändertagande...

6 omdömen om Multimedic Östergötland AB

Eva-Lena B
Skrev om Multimedic Östergötland AB

Tycker att det är ett trivsamt utbildnings klimat. Lagom nivå på utbildning. Bra uppdelat med teori och praktik.

Svar från Multimedic Östergötland AB

Tack för omdömet. Svårt misslyckas när man får komma till Fina Finspång :)

Mattias S
Skrev om Multimedic Östergötland AB

Ivpa Rtj Finspång Den utbildningen vi får av Mattias är kanon bra, bra upplägg blandat teori och praktik med olika scenarier.

Svar från Multimedic Östergötland AB

Tack för positivt omdöme! Lätt när man jobbar med proffs ;)

Peter P
Skrev om Multimedic Östergötland AB

Under vårterminen 2023 utbildade Multimedic Östergötland AB elever som studerar på vårt Vård- och omsorgsprogram i HLR och S-HLR. Utbildningen genomfördes på ett effektivt och bra sätt och vi kan varmt rekommendera Multimedic Östergötland AB. Vänligen Peter Palmqvist, rektor på Drottning Blankas gymnasieskola i Linköping

Svar från Multimedic Östergötland AB

Tack Peter för att du tagit dig tid att besvara utskicket. Alltid roligt att träffa framtida kollegor och samarbetspartners och vi uppskattar att ni värdesätter kvalitet på den utbildning ni bedriver på ert lärosäte. Hoppas vi ses igen!

Thomas J

Kunniga och pedagogiska kursledare

Svar från Multimedic Östergötland AB

Tack för att du tagit dig tid att lämna omdöme på våra tjänster. Hoppas på fler samarbeten i framtiden :)

Erik L
Skrev om Multimedic Östergötland AB

Den klart bästa IVPA-utbildningen som vi har haft de senaste 15-åren. Bra scenarion där kunskapen verkligen testades av och man fick ta många snabba beslut om vidare åtgärder.

Svar från Multimedic Östergötland AB

Det är lätt att bedriva utbildning när man jobbar med proffs! ;) Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme på våra tjänster

Mattias H
Skrev om Multimedic Östergötland AB

Bred kompetens, pålitlig personal. En riktigt bra samarbetspartner. Rekommenderar varmt. Mattias Haegerstam Akut Total AB

Svar från Multimedic Östergötland AB

Tack för att du tagit dig tid till att lämna omdöme. Får ju säga det samma i retur och hoppas på många fler samarbeten framöver.