Mynewsdesk

Rosenlundsgatan 40, 118 53 Stockholm — Visa karta

3.3 i betyg av av 3 omdömen

Mynewsdesk matches company news with interested journalists and other influencers. The site serves more than 23,000 companies and hosts 3,600 social media newsrooms

Läs vad 3 kunder tycker om Mynewsdesk

• 2020-07-02

NICLAS B skrev om Mynewsdesk
    Varning!
    Ifall ni funderar på att använda MyNewsdesk tjänster se då noga till att hålla koll på uppsägningstiden.
    De använder sig fortfarande av att kontraktet förlängs 1 år om du missar att säga upp det 3 månader innan kontraktstiden går ut.
    Gammaldags metod att låsa fast kunderna.
    Tyvärr sitter vi nu fast ett år till men jag får skylla mig själv för att gått på tricket från början. Nu har vi sagt upp avtalet 12 månader innan det löper ut så nu kommer vi ur det. Bara att vänta och betala ett år. Läs mer
  • Anders K

2011-04-08

Anders K skrev om Mynewsdesk
    Använder Mynewdesk både för att släppa pressrelease och att göra lite intressanta blogginlägg. Fungerar mycket bra till ett fantastiskt pris, 0 kr. Blev dessutom kontaktad av en supertrevlig kvinna efter jag öppnat kontot som man kunde bolla lite ideér med. Hade vart en fullskalig femma om fler funktioner var gratis! Läs mer
  • Evelina A

2011-04-02

Evelina A skrev om Mynewsdesk
    Det går liksom inte att tycka illa om MyNewsdesk. Superenkelt att använda, bra resultat, supersnabb kundtjänst och dessutom riktigt vettiga priser på abng. Det enda problemet är att det finns så mkt bra möjligheter med pressrum på MND att det är svårt att hinna med att utnyttja dem alla. Läs mer
    Nikke L gillar detta

Bästa Övriga företagen nära Mynewsdesk:

Testföretag AB (3.0km)
Björn W Björn W tycker:
“Ett mycket bra testföretag mås...” Läs mer