Mynewsdesk

Mynewsdesk

Ring 08-644 89 50 www.mynewsdesk.com
2.4

Mynewsdesk matches company news with interested journalists and other influencers. The site serves more than 23,000 companies and hosts 3,600 social media newsrooms

5 omdömen om Mynewsdesk

Johan Anders S
Skrev om Mynewsdesk

URUSELT TJÄNST. Man behöver sedan säga upp avtalet 90 dagar innan perioden går ut annars förlänger de automatiskt och man måste betala över 30.000 kr i förtid för ytterligare ett år. HÅLL ER BORTA FRÅN MYNEWSDESK. Använd Cision eller annan tjänst för att nå ut. Har aldrig varit med om sämre kundhantering och support. Mvh Johan

Thea Marlene M
Skrev om Mynewsdesk

Ja, riktigt uselt. Det här företaget tillämpar sig av en gammalmodig metod för att låsa fast sina kunder. Det är ingen billig tjänst, och för små företag kan det vara fatalt. Nu kan jag och mitt företag naturligtvis bara skylla oss själva, men en varning till er som söker information om MyNewsdesk inför en eventuell prenumeration, är att verkligen hålla koll på er uppsägningstid! Vi sade upp tjänsten 4 dagar för sent enligt avtal om att säga upp tre månader innan automatisk förnyad prenumeration, det resulterade i...

NICLAS B
Skrev om Mynewsdesk

Varning! Ifall ni funderar på att använda MyNewsdesk tjänster se då noga till att hålla koll på uppsägningstiden. De använder sig fortfarande av att kontraktet förlängs 1 år om du missar att säga upp det 3 månader innan kontraktstiden går ut. Gammaldags metod att låsa fast kunderna. Tyvärr sitter vi nu fast ett år till men jag får skylla mig själv för att gått på tricket från början. Nu har vi sagt upp avtalet 12 månader innan det löper ut så nu kommer vi ur det. Bara att vänta och betala ett år.

Anders K
Skrev om Mynewsdesk

Använder Mynewdesk både för att släppa pressrelease och att göra lite intressanta blogginlägg. Fungerar mycket bra till ett fantastiskt pris, 0 kr. Blev dessutom kontaktad av en supertrevlig kvinna efter jag öppnat kontot som man kunde bolla lite ideér med. Hade vart en fullskalig femma om fler funktioner var gratis!

Evelina A
Skrev om Mynewsdesk

Det går liksom inte att tycka illa om MyNewsdesk. Superenkelt att använda, bra resultat, supersnabb kundtjänst och dessutom riktigt vettiga priser på abng. Det enda problemet är att det finns så mkt bra möjligheter med pressrum på MND att det är svårt att hinna med att utnyttja dem alla.

Nikke L gillar detta