Mynewsdesk

Rosenlundsgatan 40, 118 53 Stockholm — Visa karta

Mynewsdesk matches company news with interested journalists and other influencers. The site serves more than 23,000 companies and hosts 3,600 social media newsrooms
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 2 kunder tycker om Mynewsdesk

• Anders K
    Anders K skrev om Mynewsdesk
    Använder Mynewdesk både för att släppa pressrelease och att göra lite intressanta blogginlägg. Fungerar mycket bra till ett fantastiskt pris, 0 kr. Blev dessutom kontaktad av en supertrevlig kvinna efter jag öppnat kontot som man kunde bolla lite ideér med. Hade vart en fullskalig femma om fler funktioner var gratis!
  • Evelina A
    Evelina A skrev om Mynewsdesk
    Det går liksom inte att tycka illa om MyNewsdesk. Superenkelt att använda, bra resultat, supersnabb kundtjänst och dessutom riktigt vettiga priser på abng. Det enda problemet är att det finns så mkt bra möjligheter med pressrum på MND att det är svårt att hinna med att utnyttja dem alla.
    Nikke L gillar detta

Rosenlundsgatan 40, 118 53 Stockholm