Mz Bygg & Renovering AB

Falkmansgatan 7 B, 217 62 Malmö — Visa karta

Välkommen till Mz Bygg & Renovering AB!

Vi bygger dina drömmar. Det är få lösningar vi inte kan lösa eller leverera till dig. Låt fantasin flöda och låt oss veta hur dina tankar och idéer inför ditt nästa projekt ser ut.

Vi kan hjälpa dig med allt från takläggning, golvläggning och ombyggnad till rivning, köksrenovering, tillbyggnad och mycket mer.

Med högsta kvalitet och en jordnära kommunikation ser vi till dig som kund och ditt bästa. Genom hela projektet håller vi en dialog med dig för att bästa möjliga resultat ska uppnås. Varmt välkommen!

Läs vad 6 kunder tycker om Mz Bygg & Renovering AB

• Andreas v

2020-07-01

Andreas v skrev om Mz Bygg & Renovering AB
    Snabb, effektiv och tjänstvillig till ett bra pris! Läs mer
  • 2020-05-25

Amium A skrev om Mz Bygg & Renovering AB
    Trevlig personal som gör ett utmärkt jobb. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-05-07

Charlotte S skrev om Mz Bygg & Renovering AB
    Mahir är en noggrann byggare som bryr sig om att kunden blir nöjd med slutresultatet. Vi anlitade Mz Bygg & Renovering för en större köks- och hallrenovering och kan varmt rekommendera honom för liknande uppdrag. Läs mer
  • Esvald K

2020-03-11

Esvald K skrev om Mz Bygg & Renovering AB
    Vi har utfört en del projekt tillsammans som samarbetspartners där projekten var större och Mahir på MZ Bygg och Renovering stod för ansvaret av bygguppdragen. Mahir är väldigt pålitlig och noggrann med en hög dos av social kompetens. Vi kommer definitivt att samarbeta i framtiden med MZ Bygg och Renovering. Läs mer
  • 2020-02-23

Rasmus T skrev om Mz Bygg & Renovering AB
    Mz Bygg hjälpte mig mig montera och sätta mitt nya kök förra året. Jobbet gjordes snabbt, smidigt, enligt overensstemmelse och med mycket bra resultat. Jag är supernöjd. Läs mer
  • 2020-02-13

Håkan K skrev om Mz Bygg & Renovering AB
    MZ bygg renoverade en gavel på mitt bostadshus. Plåtbeklädnad togs ned och underliggande träkonstruktion byttes var efter plåtbeklädnaden sattes tillbaka.
    Trevlig personal, självständig, behöver ingen ledning.
    Rent och snyggt på tomten efter färdigt arbete. Läs mer

Falkmansgatan 7 B, 217 62 Malmö