Mz Bygg & Renovering AB

Mz Bygg & Renovering AB

Välkommen till Mz Bygg & Renovering AB!

Vi bygger dina drömmar. Det är få lösningar vi inte kan lösa eller leverera till dig. Låt fantasin flöda och låt oss veta hur dina tankar och idéer inför ditt nästa projekt ser ut.

Vi kan hjälpa dig med allt från takläggning, golvläggning och ombyggnad till rivning, köksrenovering, tillbyggnad och mycket mer.

Med högsta kvalitet och en jordnära kommunikation ser vi till dig som kund och ditt bästa. Genom hela projektet håller vi en dialog med dig för att bästa möjliga resultat ska uppnås. Varmt välkommen!

Läs vad 9 kunder tycker om Mz Bygg & Renovering AB 2

2021-08-21
    Otroligt duktiga snälla och professionella! Leverans lite försenat men p.g.a Corona
    2021-03-10
    Väldigt nogrann och pålitlig!
    2020-12-28
    Vi beställde "kanaler" efter stambyte

Mycket trevligt bemött

Är i mitt yrke väldigt noggrann med estetik o noggrannhet med raka linjer mm och, ja det tycker.
  • Andreas v
    skrev om Mz Bygg & Renovering AB
    2020-07-01
    Snabb, effektiv och tjänstvillig till ett bra pris!
    2020-05-25
    Trevlig personal som gör ett utmärkt jobb. Rekommenderas starkt.
    2020-05-07
    Mahir är en noggrann byggare som bryr sig om att kunden blir nöjd med slutresultatet. Vi anlitade Mz Bygg & Renovering för en större köks- och hallrenovering och kan varmt rekommendera honom för liknande uppdrag.
  • Esvald K
    skrev om Mz Bygg & Renovering AB
    2020-03-11
    Vi har utfört en del projekt tillsammans som samarbetspartners där projekten var större och Mahir på MZ Bygg och Renovering stod för ansvaret av bygguppdragen. Mahir är väldigt pålitlig och noggrann med en hög dos av social kompetens. Vi kommer definitivt att samarbeta i framtiden med MZ Bygg och Renovering.
    2020-02-23
    Mz Bygg hjälpte mig mig montera och sätta mitt nya kök förra året. Jobbet gjordes snabbt, smidigt, enligt overensstemmelse och med mycket bra resultat. Jag är supernöjd.
    2020-02-13
    MZ bygg renoverade en gavel på mitt bostadshus. Plåtbeklädnad togs ned och underliggande träkonstruktion byttes var efter plåtbeklädnaden sattes tillbaka.
    Trevlig personal, självständig, behöver ingen ledning.
    Rent och snyggt på tomten efter färdigt arbete.