Mz Bygg & Renovering AB

Mz Bygg & Renovering AB

mzbyggrenovering.se

Välkommen till Mz Bygg & Renovering AB! Vi bygger dina drömmar. Det är få lösningar vi inte kan lösa eller leverera till dig. Låt fantasin flöda och låt oss veta hur dina tankar och idéer inför ditt nästa projekt ser ut. Vi kan hjälpa dig med allt från takläggning, golvläggning och ombyggnad till rivning, köksrenovering,...

22 omdömen om Mz Bygg & Renovering AB

Sedan starten hos Reco 2019

IVO T
Skrev om Mz Bygg & Renovering AB

Sämsta företag jag stött på! Hör inte av sej, svarar inte på sms kommer med en massa bortförklaringar.Ger inget kostnadsförslag men säger att han ska ge.Vill inte ens komma på besök för att ge ett prisförslag, skyller på barn som är sjuka i 3veckor. Har aldrig varit med om ett sämre bemötande av kund. Håll Er undan från en sån här totalt ointresserad hantverkare.Lovar mycket håller inget.Tyvärr får sämsta betyg av mej!

Hej Ivo,
 Vi hade en kortare dialog när jag var ute på jobb och du skulle återkomma med bilder, då vi redan var fullbokade så hade vi inte möjlighet att hjälpa dig med det du önskade då det var väldigt kort inpå att du ville ha hjälp. Vabb, sjukdom och befintliga projekt gör att återkoppling ibland tar längre tid vilket i vår åsikt är rimligt och mänskligt men vi återkopplar alltid inom xx dagar och lovar inte heller saker vi inte kan hålla. Om du förväntar dig snabbare svar så hoppas vi att nästa företag kan ge dig det!...

Veljko K
Skrev om Mz Bygg & Renovering AB

MZ Bygg & Renovering totalrenoverade vårt badrum, och resultatet blev över förväntan – perfekt in i minsta detalj. Vi fick förtroende för Mahir som väldigt seriös och professionell från första början, och det intrycket bekräftades under arbetets gång. Ärlig, noggrann, lämnar inget åt slumpen, trevlig att ha att göra med. Han gjorde verkligen sitt yttersta för att vi skulle bli nöjda med allt. Efteråt fick vi Säker vatten-intyg och Kvalitetsdokument för våtrum. Vi kan varmt rekommendera MZ Bygg & Renovering, och kommer även...

Ina P
Skrev om Mz Bygg & Renovering AB

De helrenoverade mitt kök och jag är supernöjd! Alla som var hos mig och jobbade var väldigt professionella och vänliga och köket blev superfint. Enkelt att kommunicera och jag fick bra råd längs med vägen. De blev klarar tidigare än beräknat och jag är väldigt nöjd med resultatet. Har inget negativt att säga!

Emil J
Skrev om Mz Bygg & Renovering AB

Bra och trevligt folk som jag snabbt fick högt förtroende för. Bra och tydlig kommunikation. Hög flexibilitet och dialog kring extra arbete som dök upp efterhand. De var väldigt måna om att jag som kund i slutändan skulle vara nöjd.

Elna O
Skrev om Mz Bygg & Renovering AB

Jag är på alla sätt nöjd med företaget. Mitt garagetak är nu helt och snyggt.H Hälsningar Gunnel Olsson

Sofie B
Skrev om Mz Bygg & Renovering AB

Vi är väldigt nöjda med MZ Bygg som vi anlitade för att renovera vårt kök och hall. De var engagerade i arbetet och att vi ska bli nöjda. Kommer med förslag ur olika aspekter vilket känns viktigt med tanke på att de har mer erfarenhet av renoveringar än vi. Noggranna i sitt arbete och ansvarsfulla - rekommenderas varmt!

BERTRAND G
Skrev om Mz Bygg & Renovering AB

Mz Bygg & Renovering AB har byggt en tillbyggnad hos oss i somras. I början sa chefen Mahir att det var jätteviktigt att vi blev nöjda med arbetet, han har visat genom hela projektet att det var i ett stort fokus för honom. Mahir leder projektet, gör själv ett stort del av arbetet, och alla sina partners - hans medarbetare Armin, målare, elektriker, murare, plåtslagare - var super trevliga och kommer tillbaka tills allt blir perfekt. Vi rekommenderar MZ Bygg & Renovering AB till alla som vill ha bästa kvalitet levererat av dem trevligaste byggarna.

Berit M
Skrev om Mz Bygg & Renovering AB

Vi blev mycket nöjda med vår köks renovering. Vi kände oss trygga med MZ bygg då de var mycket kunniga och vi blev alltid trevligt bemötta. Bygget drog ut på tiden pga semester tider vilket innebar att det tog längre tid än vi hade förväntat oss. I övrigt är vi väldigt nöjda och vi kan varmt rekommendera MZ Bygg .

Eva L
Skrev om Mz Bygg & Renovering AB

MZ Bygg, Mahir, har byggt vår kontorslokal på 103 kvm fullständigt från grunden med badrum, kök, vent.rum och kontor. Mahir har administrerat hela byggnationen inkl el, vvs och ventilation. Han har gjort ett mycket fint jobb och vi är mycket nöjda. Allt har fungerat perfekt. Mahir är mycket noggrann, lyhörd och lätt att samarbeta med. Vi ger honom våra allra bästa rekommendationer. //Brf Sportsbyn i Hyllie

Timur L
Skrev om Mz Bygg & Renovering AB

Vi är väldigt nöjda med Mz bygg från anbudsskedet till slutmontage. Väldigt professionella med ett öga för detaljer. Mycket bra att ha göra med och lyhörda på ens önskemål och vision. Som sagt är vi väldigt nöjda och kommer definitivt att anlita dom för framtida projekt.

Mikael B
Skrev om Mz Bygg & Renovering AB

Vi är mycket nöjda med badrummet och det nya takfönstret som MZ Bygg & Renovering gjort för oss, vi rekommenderar detta företaget till andra. Micke & Ida i Klågerup

Peter H
Skrev om Mz Bygg & Renovering AB

Kunden i centrum är något som verkligen gäller på MZ Bygg. Vi är mycket nöjda med arbetet som de har utfört hos oss och vi kan varmt rekommendera dem för andra som vill ha ett högkvalitativt resultat.

Svar från Mz Bygg & Renovering AB

Hej Peter, Tack för den fina responsen! Vi är oerhört glada över att ha fått möjligheten att arbeta med er. Ni har underlättat arbetet för oss med ert fina bemötande. Exemplariska kunder med andra ord :). Mvh, MZ Bygg & Renovering AB

Laziza B
Skrev om Mz Bygg & Renovering AB

Super bra service och punktligt!

Tusen tack för den fina responsen! :) Mvh, MZ Bygg & Renovering AB

Kristin E
Skrev om Mz Bygg & Renovering AB

Otroligt duktiga snälla och professionella! Leverans lite försenat men p.g.a Corona

Svar från Mz Bygg & Renovering AB

Tusen tack för omdömet! Det var ett nöje att arbeta med er :) Mvh, MZ Bygg & Renovering AB

Anna R
Skrev om Mz Bygg & Renovering AB

Väldigt nogrann och pålitlig!

Tusen tack!

Nevina V
Skrev om Mz Bygg & Renovering AB

Vi beställde "kanaler" efter stambyte Mycket trevligt bemött Är i mitt yrke väldigt noggrann med estetik o noggrannhet med raka linjer mm och, ja det tycker.

Andreas v
Skrev om Mz Bygg & Renovering AB

Snabb, effektiv och tjänstvillig till ett bra pris!

Amium A
Skrev om Mz Bygg & Renovering AB

Trevlig personal som gör ett utmärkt jobb. Rekommenderas starkt.

Charlotte S
Skrev om Mz Bygg & Renovering AB

Mahir är en noggrann byggare som bryr sig om att kunden blir nöjd med slutresultatet. Vi anlitade Mz Bygg & Renovering för en större köks- och hallrenovering och kan varmt rekommendera honom för liknande uppdrag.

Esvald K
Skrev om Mz Bygg & Renovering AB

Vi har utfört en del projekt tillsammans som samarbetspartners där projekten var större och Mahir på MZ Bygg och Renovering stod för ansvaret av bygguppdragen. Mahir är väldigt pålitlig och noggrann med en hög dos av social kompetens. Vi kommer definitivt att samarbeta i framtiden med MZ Bygg och Renovering.

Rasmus T
Skrev om Mz Bygg & Renovering AB

Mz Bygg hjälpte mig mig montera och sätta mitt nya kök förra året. Jobbet gjordes snabbt, smidigt, enligt overensstemmelse och med mycket bra resultat. Jag är supernöjd.

Håkan K
Skrev om Mz Bygg & Renovering AB

MZ bygg renoverade en gavel på mitt bostadshus. Plåtbeklädnad togs ned och underliggande träkonstruktion byttes var efter plåtbeklädnaden sattes tillbaka. Trevlig personal, självständig, behöver ingen ledning. Rent och snyggt på tomten efter färdigt arbete.