N.G Goal Vision Dream

N.G Goal Vision Dream

Ring 073-595 98 09 www.yourvismawebsite.com

N.G Goal Vision Dream grundades sommaren 2015 och skräddarsyr individuella träningsprogram, erbjuder rådgivning inom träning- och kost, föreläsning inom hälsa, fitness- och hälsotester, blodtryckskontroll, kalipermätning (kroppsfett) samt erbjuder ryggmassage där nacke med axlar ingår. Vi erbjuder Kost- och PT Online samt föreläsning...

3 omdömen om N.G Goal Vision Dream

Jutatip B
Skrev om N.G Goal Vision Dream

Jag är nöjd och tack för quality hjälp och träna.

N.G Goal Vision Dream gillar detta
Svar från N.G Goal Vision Dream

Hej och tack så mycket för ditt svar. Glädjande att höra att du blev nöjd, fokusera på övningarna och akta dig från sockret i livsmedlen. Du har lyckats väl med att uppnå en fitnesskropp i världsklass genom vår yrkesskickliga kompetens. Tack för att du tog dig tiden med att svara och vi finns tillgängliga för ytterligare hjälp när behov uppstår.

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Karin J
Skrev om N.G Goal Vision Dream

Proffesionellt bemötande och kunnande.

Svar från N.G Goal Vision Dream

Hej och tack så mycket för ditt svar. Vad roligt att höra att du blev nöjd, glöm inte att fortsätta med de skräddarsydda tipsen om stretchalternativen och att improvisera tekniken vid utkast av kloten. Ni är välkomna att kontakta oss igen när framtida behov blir aktuella på nytt. Vår trygghet för klienterna är att alltid vara tillgänglig när behov uppstår. Ännu en gång, tack för att du tog dig tiden till att lämna ett omdöme från vårt möte.

Johan L

Bra utmärkt proffsigt.............

N.G Goal Vision Dream gillar detta
Svar från N.G Goal Vision Dream

Hej och tack så mycket för återkoppling, roligt att höra att du blev nöjd. Ni är välkommen att kontakta oss på nytt, så hjälper vi gärna till i framtiden när behov uppstår. Fortsätt med övningarna och rutinerna. Vår trygghet för klienterna är att alltid vara tillgänglig när behov uppstår. Ännu en gång, tack för att du tog dig tiden till att lämna ett omdöme. Tveka inte att kontakta oss på nytt och framtida behov blir aktuella.