Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Nacka Nacka Flytt och Transport

Nacka Flytt och Transport

JAKTVARVSVÄGEN 5, 133 36 Saltsjöbaden — Visa karta

Anlita Nacka Flytt och Transport om du vill ha en riktigt proffsig flyttfirma. Vi har över tio års erfarenhet och har under de åren hunnit samla på oss en stor mängd nöjda kunder!

Läs vad 18 kunder tycker om Nacka Flytt och Transport

• Gert S skrev om Nacka Flytt och Transport
    Är jätte glad att jag fick rekommendationer om detta företag! Kunde låna flyttlådor samt köpa packmaterial direkt från dem, som underlättade vid packningen.Är supernöjd med personalens snabbhet samt noggrannhet vid flytten. Tummen upp för er! Läs mer
  • Malin G skrev om Nacka Flytt och Transport
    Är jätte nöjd att jag har valt Nacka Flytt för min flytt. Har sparat mig massa med tid och undvek all stress en flytt kan innebära. Tack! Läs mer
  • Josefine E skrev om Nacka Flytt och Transport
    Har flyttar med företaget två gånger, 2014 och 2018. Gick jättebra 2014, lite strul 2018 men det löse sig tillslut. Superbra flyttstädning! Läs mer
  • Liam A skrev om Nacka Flytt och Transport
    Inte bara att Nacka Flytt är proffs i vad gäller flytt, de har massa andra tjänster som flyttstädning samt uppackning. Gillade dem jätte mycket! Läs mer
  • Anna K skrev om Nacka Flytt och Transport
    Flyttade åt oss i Juli 2016, seriös företag med bra service.
    Hade hisstid - inga förseningar.
    Flyttstädning - noggrant och fint , inga anmärkningar.

Med vänliga hälsningar,,
    Anna Käll Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Nacka Flytt och Transport
    Vi anlitade firman för någon vecka sedan. De ställde upp med kort varsel, arbetsledaren talade bra svenska och hans medarbetare jobbade snabbt och effektivt. Det var en besvärlig flytt, från en lägenhet i Gamla Stan (5 tr utan hiss) till Nacka, men kilarna fixade det hela utan minsta anmärkning på 3 timmar.
    Rekommenderas i allra högsta grad! Läs mer
  • Amy E
    Amy E skrev om Nacka Flytt och Transport
    VARNING!! Vi blev blåsta och fick betala dubbelt fast vi kommit överens med en offert paketpriset som vi skulle få med flytt och städ blev dyrare! Flyttgubbarna som kom hotade krävde mer betalt och hade sönder saker samt pratade ingen svenska såklart så kommer en polisanmälan att göras vill bara varna er andra som överväger denna firma! företaget kallar sig också för nackaflyttstad Läs mer
    2016-07-18 Nacka Flytt och Transport AB svarar Amy E
    Hej,
    vi har kontrollerat alla bokningar vi hade och vi hittar ej någon kund med namn Amy, likaså ingen polisanmälan har kommit in. Vi förstår att det är svår att överleva i flyttbranschen för företag som saknar yrkestrafiktillstånd och därmed alla försäkringar, men det vore mycket bättre om ni skulle lägga er energi på att skaffa yrkestrafiktillstånd istället av att skriva "rekommendationer" till seriösa företag som innehar yrkestrafiktillstånd och alla nödvändiga försäkringar och jobbar helt vitt.
    Med vänliga hälsningar, Nacka Flytt och Transport AB
  • Fia H skrev om Nacka Flytt och Transport
    Har precis använt mig av Nacka Flytt och Transport! Jag var lite tveksam till kvaliten pga priset men WOW vad jag blev positivt överraskad. Killarna var punktliga, snabba, starka, lyhörda och på trevligt humör. Kan verkligen rekommenderas!!!
    Flyttstädningen som vi också tog var bättre än förväntat!!!! Läs mer
  • Alexandra M
    Alexandra M skrev om Nacka Flytt och Transport
    Anlitade Nacka Flytt och Transport den 25/5 2015 för flytthjälp mellan Stockholm-Malmö.
    Killarna som kom var punktliga, trevliga, snabba och tog väldigt väl hand om alla möbler från början till slut! Jag kan varmt och helhjärtat rekommendera dem till alla!!! +++++++++ Super nöjd!!! Läs mer
  • Stefan G skrev om Nacka Flytt och Transport
    Snabb och smidig flytt! I sin helhet trevlig bemötande. Läs mer
  • Marianne H skrev om Nacka Flytt och Transport
    Toppservice.Rekommenderar varmt,helt nöjd med både flytt o städ! Läs mer
  • Erika A skrev om Nacka Flytt och Transport
    Flyttkillarna kom 25 minuter sent trots att vi hade en hisstid att hålla oss till på vårt nya boende. Jag hade anmält att vi hade ett väldigt tungt piano och trots detta så hade dem inte rätt utrustning utan fick ringa efter två kollegor. När vi var på plats vid nya boendet så bar dem upp en del av bohaget via hissen och sen var dem helt plötsligt borta och flyttbilen var låst! Då hade dem åkt för att möta upp dem andra två killarna för att hämta pianot utan att säga något samtidigt som vår hisstid höll på att ta slut...fem minuter innan hisstiden var slut så kom dem tillbaka med pianot som dem (som tur var!) fick upp i hissen. Resten av bohaget fick dem bära upp för sju trappor då det var grannens tur att använda hissen...

Positivt var dock att killarna verkligen slet för att få upp allting för trapporna, de tog bara en extra timme och vi fick betala för två gubbar trots att dem var tre. Vi fick lite avdrag på pianotillägget också. Man tyckte synd om killarna när svetten lackade men samtidigt så var det deras egna fel :-( Läs mer
  • Humayoon A skrev om Nacka Flytt och Transport
    utmärkt! snabb tjänst. rekommenderat! Läs mer
  • Marianne P skrev om Nacka Flytt och Transport
    Hej
    Jag är mer än supernöjd. Killarna var fantastiska,snabba och trevliga.
    Killarna gjorde ett superbra arbete.
    Jag kommer rekomendera dom till vänner och skulle jag behöva flytta,så skulle jag inte tveka 1 sekund på att kontakta Nacka flytt igen.
    Mvh Marianne Pettersson Läs mer
  • Rickard E skrev om Nacka Flytt och Transport
    Väldigt bra bemötande och väldigt försiktiga med möbler osv.
    En flytt utan några skador på väggar/golv i lägenhet och inte heller på möbler. Läs mer
  • Gergely H skrev om Nacka Flytt och Transport
    Höll tider och oerhört hjälpsamma. Hjälpte även till att skruva isär (och sen ihop) möbler som inte fick plats i hissen Läs mer
  • Per W skrev om Nacka Flytt och Transport
    Jag köpte tjänsterna packning, flyttning och flyttstäd.

Nacka Flytt och Transport agerade väldigt professionellt i utförandet av alla tjänster. De agerade även väldigt flexibelt när det blev snabba ändringar och frågade mig så att vi kunde fatta beslut tillsammans.s Läs mer
  • Matilda A
    Matilda A skrev om Nacka Flytt och Transport
    VARNING!
    Vi blev erbjudna fast pris men blev fakturerade det dubbla priset plus moms (trots att det tydligt står inklusive moms på deras hemsida). Möblerna var repade och "flyttgubbarna" var hotfulla, otrevliga - riktigt obehagligt. De vägrade reducera fakturan - lita inte på deras "fastpris"! De hotade oss och påstod att möblerna var repade från början, trots att vi tog bilder på allt innan flytten. Vi kommer givetvis anmäla detta företag men vill varna andra! Anlita INTE Nacka Flytt och Transport, även kallade Nacka Flytt och Städ/ www.nackaflyttstad.se Läs mer

Grimstagatan 71, 16257, VÄLLINGBY