Nacka Flytt och Transport

Snabba, trevliga och professionella. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    Move-It
    4.6 / 5 i betyg — 41 omdömen
    Badge2017
    "Vi anlitade Move-It för transport och förvaring av en mindre mängd bohag och möbler. Dessutom för en komplett flytt av samtliga möbler. Tea"
  • 2020-08-12

NATALIA V skrev om Nacka Flytt och Transport
    Nöjd med allt. Bra service, rekommenderar. Läs mer
  • 2020-07-22

ANNA S skrev om Nacka Flytt och Transport
    Toppen upplevelse på alla sätt och vis! Mycket förstående personal som både lyckades skjuta fram min flytt 4 dagar med knappt 1 dagens varsel och förlänga tiden på själva flyttdagen då min flytt visade sig vara ett större projekt än väntat. Bägge problemen berodde på min egen felplanering, men det löstes gallant av företaget. Dessutom mycket duktiga och trevliga flyttkillar och kundservice. Allt gick toppen. Rekommenderas hela vägen! Läs mer
    Uppsala Stadsbud
    4.7 / 5 i betyg — 455 omdömen
    Badge2020
    "Beställde flyttt av mönler och utrustnin för magasinering. Superbra service. Trevlig och hjälpsam personal. Effektiv och kunnig personal. Hi"
  • 2020-07-20

Sebastian A skrev om Nacka Flytt och Transport
    Varning. Vi anlitade Nacka Flytt och Transport våren 2019 för en flytt av våra möbler från lägenhet till Shurgard-förråd samt vidare flytt från förrådet till vår nya bostad på hösten 2019. När det var dags för del 2 av flytten visade det sig att våra möbler hade hanterats fruktansvärt vårdslöst under den första flytten.

De hade i princip lobbat in dem i förrådet och staplat dem på varann helt huller om buller. Vi hade skador på åtminstone 14 olika möbler, inklusive säng, fåtölj, tavlor. Detta påtalade vi för 10 månader sedan och därefter har Nacka Flytt och Transport accepterat ansvaret men sedan bara förhalat hela processen trots att ansvarsförsäkring ingick i priset. Vi har varit i kontakt med dem åtminstone 15-20 gånger utan att få några konkreta svar om någonting. Nu anmäler vi dem till Allmänna Reklamationsnämnden.

Mvh Sebastian Läs mer
  • KAROLINA H

2020-06-19

KAROLINA H skrev om Nacka Flytt och Transport
    Jag kan varmt rekommendera Nacka Flytt och Transport. Bra bemötande från början, både med Kundservice och vad gäller lån av flyttlådor.
    På flyttdagen fick vi hjälp av Meysam och Ramil som var punktliga, trevliga, försiktiga med våra saker, noggranna och framför allt otroligt effektiva. Läs mer
    Flyttfirman 4 Ess AB
    4.7 / 5 i betyg — 795 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Toppenbra flytt! Gubbarna dök upp exakt på utsatt tid. Jobbade hårt och effektivt. Dessutom med ett smajl hela tiden trots många trappor."
    staffan a
  • VIKTORIYA A

2020-05-27

VIKTORIYA A skrev om Nacka Flytt och Transport
    Jag har anlitat Nacka Flytt till all hjälp du kan tänka dig vid flytt. Snabb och professionell hjälp med allt från att packa ner porslin och tömma skåp och rum till att flytta ut de allra tyngsta möblerna. Även hjälp med att slänga det vad behövdes har de gjort för oss.
    Upplevde att Nacka Flytt har stor erfarenhet och kan ge råd och du kan även magasinera bohag hos dem. Som sagt ett komplett företag som du behöver vid flytt mm. Mycket nöjda!
    Varmt rekommenderas! Läs mer
  • MARINA M

2020-05-25

MARINA M skrev om Nacka Flytt och Transport
    Vi använde Nacka Flytt redan vid 3 tillfällen under åren, alltid till fastpris och alltid vi är mycket väl bemötta. De kommer punktligt och är mycket trevliga. De såg till att allt hamnade där vi ville ha det och hjälpte oss att få en trevlig flytt. Allt blev väl flyttat, de levde väl upp till våra förväntningar som alltid. Jag har bara gott att säga om Nacka Flytt och alltid rekommenderar dem till alla mina vänner och bekanta. Läs mer
    A-J Express Service
    4.8 / 5 i betyg — 284 omdömen
    Badge2020
    "A-J Express Service hjälpte mig med min flytt, och jag är verkligen supernöjd med deras hjälp. Allt gick så smidigt och snabbt, och det va"
    Maria Madeleine S
  • Astrid Maria S

2020-05-22

Astrid Maria S skrev om Nacka Flytt och Transport
    Akta er för denna firma. Kom hem och tittade och gav oss en prisuppgift, 4800 kr för att flytta 100 kvm. Godtog det för vi trodde det skulle behövas längre tid än dom 4 timmarna det tog. Enligt broschyr skulle största bilen och 2 man kosta 850/timme, alltså ca 6,5 timmar. Sen skulle det kosta 30/kvm och det var 150 kvm som skulle städas. När dom bär in sängmadrasserna så var dom smutsiga och med blodfläckar som dom försökte var vi som smutsat ner. Nä Nä, inte vi och tillslut tog dom med madrassöverdragen och tvättade. Pratade med chefen som då sa att ville vi inte ha något nersmutsat så skulle vi beställt att dom skulle packat allt åt oss. När chefen kom och tog betalt så fick vi ett billigare pris än vi räknat med men antog att det var avdrag för att det tog kortare tid och pga nersmutsade madrasser, men nej, nu två veckor efter flyttningen fick vi en räkning på 995 kr till och hänvisar till att vi angivit att det var 115 kvm som skulle städas och inte 150 som jag sagt hela tiden. Tyvärr fick jag ingen offert innan som det stod definierat antal kvm osv så har väl inget annat val än att betala och dra lärdom att få allt tydligt på papper innan start. Så rekommenderar absolut inte denna firma Läs mer
  • 2020-05-20

LINDA S skrev om Nacka Flytt och Transport
    Helt otroligt bemötande från detta företag. Ringde inom 30 min och var på plats i mitt hem inom 1 tim för att kunna ge mig en så korrekt offert som möjligt. Sedan hade de söta Anna i kundtjänst som skött resten galant. Snabba att svara på sms, mail och tele. Hoppas servicen fortsätter på samma nivå vid flytten :)

Uppdatering 29/6 2020

Otrolig service från första samtal, till hembesök, till själva flytten. Allt flöt på hur smidigt och snabbt som helt. Inga bekymmer någon gång längst vägen, snabba att svara på mail och tele. Jobbar som mäklare och är väldigt kräsen för mina kunder, men dessa kommer jag starkt rekommendera till alla mina säljare och köpare. Tack Anna för fantastisk service. /Linda Läs mer
    Flyttfabriken AB
    4.8 / 5 i betyg — 274 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt"
  • Fredrik Agne Martin N

2020-05-09

Fredrik Agne Martin N skrev om Nacka Flytt och Transport
    Flytten gick kanonbra. De flyttade lugnt och var väldigt försiktiga med bohaget. Rekommenderas! Läs mer
  • THERÉSE M

2019-12-21

THERÉSE M skrev om Nacka Flytt och Transport
    Har använt Nacka flytt & transport 2 gånger nu på 1 år och är super nöjd! De har kommit i tid varje gång, snabba, trevliga och lätta att ha att göra med. Alltid en utav dom som pratar svenska eller väldigt bra engelska. Lätt att ringa & boka och riktigt schyssta priser!
    Rekommenderas varmt!! Läs mer
    Pribaltika
    4.9 / 5 i betyg — 40 omdömen
    Badge2020
    "I have used Pribaltika two times to do the move and cleaning of a 2- and a 3-room apartment. Both times they exceeded my expectations: punct"
  • MARKUS E

2019-12-15

MARKUS E skrev om Nacka Flytt och Transport
    Anlitade dem för flytt allt fungerade bra Läs mer
  • 2019-11-19

Suzan S skrev om Nacka Flytt och Transport
    Jag är mycket nöjd med Nacka Moving&Transport. Det kostade inte mycket. Det var lätt att komma i kontakt med dem. De var flexibla och försökte hjälpa på alla sätt :) Läs mer
    Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    4.9 / 5 i betyg — 484 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Kan verkligen rekommendera denna flyttfirma! Enkelt, snabbt och smidigt gick det att flytta från Stockholm till Katrineholm. Fantastiskt tre"
  • 2018-10-19

Verifierad kundrelation
    Josefine E skrev om Nacka Flytt och Transport
    Har flyttar med företaget två gånger, 2014 och 2018. Gick jättebra 2014, lite strul 2018 men det löse sig tillslut. Superbra flyttstädning! Läs mer
  • 2018-09-10

Liam A skrev om Nacka Flytt och Transport
    Inte bara att Nacka Flytt är proffs i vad gäller flytt, de har massa andra tjänster som flyttstädning samt uppackning. Gillade dem jätte mycket! Läs mer
    Service Lösningar Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 629 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Hemstädning Positivt och professionellt bemötande från första början. De är väldigt måna om sina kunder."
  • 2016-09-16

Anna K skrev om Nacka Flytt och Transport
    Flyttade åt oss i Juli 2016, seriös företag med bra service.
    Hade hisstid - inga förseningar.
    Flyttstädning - noggrant och fint , inga anmärkningar.

Med vänliga hälsningar,,
    Anna Käll Läs mer
  • Johan S

2016-08-02

Johan S skrev om Nacka Flytt och Transport
    Vi anlitade firman för någon vecka sedan. De ställde upp med kort varsel, arbetsledaren talade bra svenska och hans medarbetare jobbade snabbt och effektivt. Det var en besvärlig flytt, från en lägenhet i Gamla Stan (5 tr utan hiss) till Nacka, men kilarna fixade det hela utan minsta anmärkning på 3 timmar.
    Rekommenderas i allra högsta grad! Läs mer
    Flyttfirma Arbetspartner AB
    4.8 / 5 i betyg — 79 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Så nöjd, trevliga herrar som hjälpte mig att flytta. Bara positivt🌹"
    Nathalie R
  • Amy E

2016-03-02

Amy E skrev om Nacka Flytt och Transport
    VARNING!! Vi blev blåsta och fick betala dubbelt fast vi kommit överens med en offert paketpriset som vi skulle få med flytt och städ blev dyrare! Flyttgubbarna som kom hotade krävde mer betalt och hade sönder saker samt pratade ingen svenska såklart så kommer en polisanmälan att göras vill bara varna er andra som överväger denna firma! företaget kallar sig också för nackaflyttstad Läs mer
    2016-07-18 Nacka Flytt och Transport AB svarar Amy E
    Hej,
    vi har kontrollerat alla bokningar vi hade och vi hittar ej någon kund med namn Amy, likaså ingen polisanmälan har kommit in. Vi förstår att det är svår att överleva i flyttbranschen för företag som saknar yrkestrafiktillstånd och därmed alla försäkringar, men det vore mycket bättre om ni skulle lägga er energi på att skaffa yrkestrafiktillstånd istället av att skriva "rekommendationer" till seriösa företag som innehar yrkestrafiktillstånd och alla nödvändiga försäkringar och jobbar helt vitt.
    Med vänliga hälsningar, Nacka Flytt och Transport AB
  • 2015-11-06

Fia H skrev om Nacka Flytt och Transport
    Har precis använt mig av Nacka Flytt och Transport! Jag var lite tveksam till kvaliten pga priset men WOW vad jag blev positivt överraskad. Killarna var punktliga, snabba, starka, lyhörda och på trevligt humör. Kan verkligen rekommenderas!!!
    Flyttstädningen som vi också tog var bättre än förväntat!!!! Läs mer
    CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 627 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Flytt transport o flyttstädning av hus. Allt fungerade perfekt från början till slut. Alla höll överenskommen tid o var hjälpsamma. Kanon"
  • Alexandra M

2015-05-25

Alexandra M skrev om Nacka Flytt och Transport
    Anlitade Nacka Flytt och Transport den 25/5 2015 för flytthjälp mellan Stockholm-Malmö.
    Killarna som kom var punktliga, trevliga, snabba och tog väldigt väl hand om alla möbler från början till slut! Jag kan varmt och helhjärtat rekommendera dem till alla!!! +++++++++ Super nöjd!!! Läs mer
  • 2015-02-09

Stefan G skrev om Nacka Flytt och Transport
    Snabb och smidig flytt! I sin helhet trevlig bemötande. Läs mer
    Städjätten
    4.2 / 5 i betyg — 177 omdömen
    Badge2020
    "Jag är jätte nöjd! Storstädning av min lägenhet på 39 kvm, mitt berg med disk diskat och inplockat i skåpen. Soffan dammsugen och ren, sänge"
    Paulina R
  • 2015-02-07

Marianne H skrev om Nacka Flytt och Transport
    Toppservice.Rekommenderar varmt,helt nöjd med både flytt o städ! Läs mer
  • 2015-02-05

Erika A skrev om Nacka Flytt och Transport
    Flyttkillarna kom 25 minuter sent trots att vi hade en hisstid att hålla oss till på vårt nya boende. Jag hade anmält att vi hade ett väldigt tungt piano och trots detta så hade dem inte rätt utrustning utan fick ringa efter två kollegor. När vi var på plats vid nya boendet så bar dem upp en del av bohaget via hissen och sen var dem helt plötsligt borta och flyttbilen var låst! Då hade dem åkt för att möta upp dem andra två killarna för att hämta pianot utan att säga något samtidigt som vår hisstid höll på att ta slut...fem minuter innan hisstiden var slut så kom dem tillbaka med pianot som dem (som tur var!) fick upp i hissen. Resten av bohaget fick dem bära upp för sju trappor då det var grannens tur att använda hissen...

Positivt var dock att killarna verkligen slet för att få upp allting för trapporna, de tog bara en extra timme och vi fick betala för två gubbar trots att dem var tre. Vi fick lite avdrag på pianotillägget också. Man tyckte synd om killarna när svetten lackade men samtidigt så var det deras egna fel :-( Läs mer
  • 2014-11-24

Humayoon A skrev om Nacka Flytt och Transport
    utmärkt! snabb tjänst. rekommenderat! Läs mer
  • 2014-11-21

Marianne P skrev om Nacka Flytt och Transport
    Hej
    Jag är mer än supernöjd. Killarna var fantastiska,snabba och trevliga.
    Killarna gjorde ett superbra arbete.
    Jag kommer rekomendera dom till vänner och skulle jag behöva flytta,så skulle jag inte tveka 1 sekund på att kontakta Nacka flytt igen.
    Mvh Marianne Pettersson Läs mer
  • 2014-11-21

Rickard E skrev om Nacka Flytt och Transport
    Väldigt bra bemötande och väldigt försiktiga med möbler osv.
    En flytt utan några skador på väggar/golv i lägenhet och inte heller på möbler. Läs mer
  • 2014-11-20

Gergely H skrev om Nacka Flytt och Transport
    Höll tider och oerhört hjälpsamma. Hjälpte även till att skruva isär (och sen ihop) möbler som inte fick plats i hissen Läs mer
  • 2014-11-20

Per W skrev om Nacka Flytt och Transport
    Jag köpte tjänsterna packning, flyttning och flyttstäd.

Nacka Flytt och Transport agerade väldigt professionellt i utförandet av alla tjänster. De agerade även väldigt flexibelt när det blev snabba ändringar och frågade mig så att vi kunde fatta beslut tillsammans.s Läs mer
  • Matilda A

2014-08-31

Matilda A skrev om Nacka Flytt och Transport
    VARNING!
    Vi blev erbjudna fast pris men blev fakturerade det dubbla priset plus moms (trots att det tydligt står inklusive moms på deras hemsida). Möblerna var repade och "flyttgubbarna" var hotfulla, otrevliga - riktigt obehagligt. De vägrade reducera fakturan - lita inte på deras "fastpris"! De hotade oss och påstod att möblerna var repade från början, trots att vi tog bilder på allt innan flytten. Vi kommer givetvis anmäla detta företag men vill varna andra! Anlita INTE Nacka Flytt och Transport, även kallade Nacka Flytt och Städ/ www.nackaflyttstad.se Läs mer