Nacka Flytt och Transport AB

4.1

60 omdömen om Nacka Flytt och Transport AB

Barbaros D
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Mycket trevliga hjälpsamma, snabba, seriösa gubbar. Tackar för smidigt snabbt flytt. 👍

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Måns Victor Arne N
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Flyttfirman var Snabb och vänliga.

Björn Tore M

Mycket bra och mycket snabba och bra service Hälsning Björn Malmros

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Hyomi L
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

De är snälla och snabba. Jag har flyttat med dem tre gånger.

Andreas M
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Mycket smidig flytt och trevlig personal. Rekommenderas start!

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Veysel A
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Fick hjälp med flytten. Härligt lag , jobbar seriös, planerad, proffsigt och effektivt! Tack än en gång till 🙋🏻‍♂️

Mikael W
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Bra och enkla att ha att göra med. Rekommenderas

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1023 omdömen 4.8 av 1023 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Åsa K

Supernöjd! Trevliga & hjälpsamma killar

Jonathan M
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Bästa killarna! Snabba och proffsiga! Snabba på att återkoppla vid frågor och väldigt vänliga.

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Daniel Harald W
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Flexibla med tider, trevliga och snabba, kanon!

Jasmine L
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Har använt mig av denna flyttfirma tre gånger nu och är jättenöjd. Allting har fungerat supersmidigt, har inget att klaga över! Dessutom väldigt professionell personal. Jag kommer definitivt att använda mig av dem igen. Rekommenderar starkt!

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 118 omdömen 4.5 av 118 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Pamilla C
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Bra service, kom med fler bilar och löste flytten effektivt, snabbt och smidigt.

Elias C
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Så bra flyttat, snabbt smidigt och effektiv. Tacksamma att ha anlitat sånna proffs

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1235 omdömen 4.7 av 1235 omdömen

Pär I
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Fantastiskt bra personal, hjälpsamma, tålmodiga, snabba. Lite missförstånd vid bokningen men de löste extra bil och personal galant.

Niklas Ingvar Julius A
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Rekommenderar starkt, snabba snälla och effektiva

Flyttfabriken AB
4.8/5 i betyg av 521 omdömen 4.8 av 521 omdömen

Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt

Amel Vendela B
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Supernöjd med hur dem skötte min flytt! De var punktliga, snabba och proffsiga. Kommer definitivt att använda mig utav deras tjänst vid nästa flytt.

Ingrid Jennifer B
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Super smidigt, företaget tog hand om allt. Flytt och flyttstädningen. Har använt mig av förtaget ett flertal gånger och kommer att använda mig av dem igen. Bra pris, snabba eftergiva. Jennifer Sthlm

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2183 omdömen 4.7 av 2183 omdömen

Nesar M
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Bästa personal som väldigt trevliga och vet vad de gör. Smidigt och samarbetsam killar. Och till och med ge bästa priset

Stig Roger Å
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Jag kan tyvärr inte rekommendera Nacka flytt, det har varit strul från början till slut, riktigt tråkigt!

Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3324 omdömen 4.7 av 3324 omdömen

Jag är supernöjd med MeX Flyttfirma. Trevligt bemötande och superduktiga. Sakerna behandlades med stor försiktighet och dom hjälpte mig äv

Stefan K
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Tjänsten i värdsklass ! Supper nöjd. Kom i tid, jobbade hårt och väldigt effektiv. Personalen är artig, kan lysna noga på kundens ösnkemål. Lätta att ha göra med, när det behövs nästa gång - kommer definitivt anlita dem igen. Så min poäng är högsta betyd.

Lars Anders J
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Otroligt besvikna! Vi hade bokat en transport, och Nacka Flytt och Transport dök helt enkelt inte upp. Vid kontakt så hävdade hen att vi inte bekräftat - Vilket vi har bevis på att vi gjort! " Ja, vi bokar tiden!". Hen försökte prata om missförstånd och lägga över nån slags skuld på oss. Mycket dåligt bemötande, inte ett dugg intresserade av att ta på sig något ansvar. Boka absolut inte denna flyttfirma / Anders

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Malin W
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

VALENTINS N
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Min favorit flyttfirma! Använder dem i flera år, har rekommenderat till många vänner och är alltid nöjd. Snabba, professionella, trevliga grabbar!

Lena Karin Elisabeth R
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Vi har anlitat Nacka flytt och transport två gånger. Första gången var dom drygt 2 timmar försenade men för övrigt var vi nöjda med flytten. Andra gången använda vi oss av deras flyttkartonger och betalade då en deposition för det. När vi lämnat tillbaka flyttkartongerna var det omöjligt att få tillbaka depositionen. Dom svarar inte på Mail trots upprepade försök. Fick ett svar när jag skrev att jag skulle flytta igen så uppenbarligen får dom och läser mailen men väljer att inte göra rätt för sig. Detta företaget är inte...

Malin W gillar detta
ANANT V
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Mycket proffesionellt flytt och städföretag. De var effektiva, noggranna och omtänksamma om våra möbler och väggar så att allt hanterades snabbt och varsamt. Städningen var superbra. Mycket praktiskt att ha ett och samma bolag/ kontakt för flyttstäd och flytthjälp. Prissättningen var tydlig från början och de inspekterade huset samt gav råd om hur många flyttlådor vi behövde och vad vi behövde tänka på inför flytten. Flyttlådor fick vi låna utan kostnad!

MEYSAM N
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Grymma!!! Trots att hissen gick sönder precis innan vår hisstid så kämpade de upp allt till fjärde våningen och i en väldigt smal trapp dessutom. Så trevliga, professionella och grymma killar!

Danuta M
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Jag är väldigt missnöjd.Har anlitat de för leverera mina kartonger och möbler från Spånga till Sollentuna.De lyckade inte lasta alla mina flyttgrejer på bilen.Det var inte mycket möbler och framförallt stora eller tunga att lasta mer var kartongen och det tog för de 4 timmar.Dessutom känner mig lurad också på pris.Det var inte värd.Aldrig mer Nacka flytt.Problemet var också att kommunicera med de flyttgubbar därför att de kunde inte svenska. Dag efter var tvungen anlita annan flytt firma och det gick utmärkt.Inom en timme...

Zarina D
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Grymt hjälpsamma och duktiga grabbar som jobbar med omsorg. Mycket proffsigt. Varmt rekommenderas!

RAMIN A
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Är mycket glad jag anlitade Nacka Flytt! Allt fungerade smidigt och enkelt, från första kontakt till sista lossade flyttlåda! Kommer anlita er igen om det skulle behövas!Ni får dom varmaste rekommendationerna från oss !!

Ola S
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Extremt oseriösa. När jag beställde sa jag att det var en bordsskiva på 160 kg. Killarna som kom bar upp det den 19 nov med två personer utan remmar. Bordet blev ordentligt kantstött. Beskedet från Nacka Flytt och Transport (NFT) var omedelbart och att de skulle fixa saken. Efter ett flertal påminnelser återkom NFT den 11 december och sa att de skulle se "hur de gick vidare". Den 23 februari 2022 meddelade jag NFT att jag tröttnat och skickade ett betalningsföreläggande till kronofogdemyndigheten. Då och endast då har jag...

TOVE N
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

UPPDATERING: Blev idag uppringd utav ägaren utav företaget som bad om ursäkt och ville prata om det som gått fel. Ändå en eloge till dom att de ringer upp och försöker lösa problemet på en gång. Blev även lite kompenserad och det tackar vi för! Man kan ju hoppas att Anna får en skarp tillsägelse & bättrar sin servicekänsla. _________________________________________________________________________________________________________________________- Jag bokade Nacka flytt och hade mailkonversation med Anna som jag...

IVAN V
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Snabba, trevliga och professionella. Jag är mycket nöjd.

NATALIA V
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Nöjd med allt. Bra service, rekommenderar.

ANNA S
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Toppen upplevelse på alla sätt och vis! Mycket förstående personal som både lyckades skjuta fram min flytt 4 dagar med knappt 1 dagens varsel och förlänga tiden på själva flyttdagen då min flytt visade sig vara ett större projekt än väntat. Bägge problemen berodde på min egen felplanering, men det löstes gallant av företaget. Dessutom mycket duktiga och trevliga flyttkillar och kundservice. Allt gick toppen. Rekommenderas hela vägen!

Sebastian A
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Varning. Vi anlitade Nacka Flytt och Transport våren 2019 för en flytt av våra möbler från lägenhet till Shurgard-förråd samt vidare flytt från förrådet till vår nya bostad på hösten 2019. När det var dags för del 2 av flytten visade det sig att våra möbler hade hanterats fruktansvärt vårdslöst under den första flytten. De hade i princip lobbat in dem i förrådet och staplat dem på varann helt huller om buller. Vi hade skador på åtminstone 14 olika möbler, inklusive säng, fåtölj, tavlor. Detta påtalade vi för 10 månader...

KAROLINA H
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Jag kan varmt rekommendera Nacka Flytt och Transport. Bra bemötande från början, både med Kundservice och vad gäller lån av flyttlådor. På flyttdagen fick vi hjälp av Meysam och Ramil som var punktliga, trevliga, försiktiga med våra saker, noggranna och framför allt otroligt effektiva.

VIKTORIYA A
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Jag har anlitat Nacka Flytt till all hjälp du kan tänka dig vid flytt. Snabb och professionell hjälp med allt från att packa ner porslin och tömma skåp och rum till att flytta ut de allra tyngsta möblerna. Även hjälp med att slänga det vad behövdes har de gjort för oss. Upplevde att Nacka Flytt har stor erfarenhet och kan ge råd och du kan även magasinera bohag hos dem. Som sagt ett komplett företag som du behöver vid flytt mm. Mycket nöjda! Varmt rekommenderas!

MARINA M
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Vi använde Nacka Flytt redan vid 3 tillfällen under åren, alltid till fastpris och alltid vi är mycket väl bemötta. De kommer punktligt och är mycket trevliga. De såg till att allt hamnade där vi ville ha det och hjälpte oss att få en trevlig flytt. Allt blev väl flyttat, de levde väl upp till våra förväntningar som alltid. Jag har bara gott att säga om Nacka Flytt och alltid rekommenderar dem till alla mina vänner och bekanta.

Astrid Maria S
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Akta er för denna firma. Kom hem och tittade och gav oss en prisuppgift, 4800 kr för att flytta 100 kvm. Godtog det för vi trodde det skulle behövas längre tid än dom 4 timmarna det tog. Enligt broschyr skulle största bilen och 2 man kosta 850/timme, alltså ca 6,5 timmar. Sen skulle det kosta 30/kvm och det var 150 kvm som skulle städas. När dom bär in sängmadrasserna så var dom smutsiga och med blodfläckar som dom försökte var vi som smutsat ner. Nä Nä, inte vi och tillslut tog dom med madrassöverdragen och tvättade. Pratade...

LINDA S
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Helt otroligt bemötande från detta företag. Ringde inom 30 min och var på plats i mitt hem inom 1 tim för att kunna ge mig en så korrekt offert som möjligt. Sedan hade de söta Anna i kundtjänst som skött resten galant. Snabba att svara på sms, mail och tele. Hoppas servicen fortsätter på samma nivå vid flytten :) Uppdatering 29/6 2020 Otrolig service från första samtal, till hembesök, till själva flytten. Allt flöt på hur smidigt och snabbt som helt. Inga bekymmer någon gång längst vägen, snabba att svara på mail...

Fredrik Agne Martin N
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Flytten gick kanonbra. De flyttade lugnt och var väldigt försiktiga med bohaget. Rekommenderas!

THERÉSE M
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Har använt Nacka flytt & transport 2 gånger nu på 1 år och är super nöjd! De har kommit i tid varje gång, snabba, trevliga och lätta att ha att göra med. Alltid en utav dom som pratar svenska eller väldigt bra engelska. Lätt att ringa & boka och riktigt schyssta priser! Rekommenderas varmt!!

MARKUS E
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Anlitade dem för flytt allt fungerade bra

Suzan S
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Jag är mycket nöjd med Nacka Moving&Transport. Det kostade inte mycket. Det var lätt att komma i kontakt med dem. De var flexibla och försökte hjälpa på alla sätt :)

Josefine  E
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Har flyttar med företaget två gånger, 2014 och 2018. Gick jättebra 2014, lite strul 2018 men det löse sig tillslut. Superbra flyttstädning!

Liam A
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Inte bara att Nacka Flytt är proffs i vad gäller flytt, de har massa andra tjänster som flyttstädning samt uppackning. Gillade dem jätte mycket!

Anna K
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Flyttade åt oss i Juli 2016, seriös företag med bra service. Hade hisstid - inga förseningar. Flyttstädning - noggrant och fint , inga anmärkningar. Med vänliga hälsningar,, Anna Käll

Johan S
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Vi anlitade firman för någon vecka sedan. De ställde upp med kort varsel, arbetsledaren talade bra svenska och hans medarbetare jobbade snabbt och effektivt. Det var en besvärlig flytt, från en lägenhet i Gamla Stan (5 tr utan hiss) till Nacka, men kilarna fixade det hela utan minsta anmärkning på 3 timmar. Rekommenderas i allra högsta grad!

Amy E
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

VARNING!! Vi blev blåsta och fick betala dubbelt fast vi kommit överens med en offert paketpriset som vi skulle få med flytt och städ blev dyrare! Flyttgubbarna som kom hotade krävde mer betalt och hade sönder saker samt pratade ingen svenska såklart så kommer en polisanmälan att göras vill bara varna er andra som överväger denna firma! företaget kallar sig också för nackaflyttstad

Svar från Nacka Flytt och Transport AB

Hej, vi har kontrollerat alla bokningar vi hade och vi hittar ej någon kund med namn Amy, likaså ingen polisanmälan har kommit in. Vi förstår att det är svår att överleva i flyttbranschen för företag som saknar yrkestrafiktillstånd och därmed alla försäkringar, men det vore mycket bättre om ni skulle lägga er energi på att skaffa yrkestrafiktillstånd istället av att skriva "rekommendationer" till seriösa företag som innehar yrkestrafiktillstånd och alla nödvändiga försäkringar och jobbar helt vitt. Med vänliga hälsningar, Nacka Flytt och Transport AB

Fia H
Skrev om Nacka Flytt och Transport AB

Har precis använt mig av Nacka Flytt och Transport! Jag var lite tveksam till kvaliten pga priset men WOW vad jag blev positivt överraskad. Killarna var punktliga, snabba, starka, lyhörda och på trevligt humör. Kan verkligen rekommenderas!!! Flyttstädningen som vi också tog var bättre än förväntat!!!!