Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Nacka Nacka Flytt och Transport

Nacka Flytt och Transport

JAKTVARVSVÄGEN 5, 133 36 Saltsjöbaden — Visa karta

Anlita Nacka Flytt och Transport om du vill ha en riktigt proffsig flyttfirma. Vi har över tio års erfarenhet och har under de åren hunnit samla på oss en stor mängd nöjda kunder!
Lännavägen 113, 14134, HUDDINGE
Spodra Lux AB
Andrei G:
Hej! Jag blev uppringd av företaget efter den hjälpen vi fick den 30 december och den 1 januari (det var otroligt bra av dem att dem kunde ...

Flyttfirmor nära Nacka Flytt och Transport:

Klara Östra Kyrkogata 7, STOCKHOLM
Städjätten lägger stor omsorg i varje enskilt uppdrag och erbjuder flexibel serv... Läs mer ›
P:
Jag är jätte nöjd! Storstädning av min lägenhet på 39 kvm, mitt berg med disk diskat och inplockat i skåpen. Soffan dammsugen och ren, sänge...

Skogsbovägen 19, GUSTAVSBERG
Åsa M:
Flytt från Stockholm till Malmö, inkl packning och magasinering. Kan inte tänka mig en bättre leverantör, allt från bemötande till att hålla...

Läs vad 40 kunder tycker om Nacka Flytt och Transport

• Anna K
    Anna K skrev om Nacka Flytt och Transport
    Flyttade åt oss i Juli 2016, seriös företag med bra service.
    Hade hisstid - inga förseningar.
    Flyttstädning - noggrant och fint , inga anmärkningar.

Med vänliga hälsningar,,
    Anna Käll
  • Mats M
    Mats M skrev om Nacka Flytt och Transport
    Otroligt bra service!

När firman jag anlitade försvann vid flyttdags, så kontaktade jag Nacka Flytt och det gick utan några problem att få hjälp med flytt till Norge om bara några få timmar men tanke på att det var redan eftermiddags tid.
    De kom i tid, jobbade väldigt effektivt och anlände till Oslo nästa morgon utan några förseningar.
    Är super nöjd, ni var mina räddare den dagen!
  • Niklas K
    Niklas K skrev om Nacka Flytt och Transport
    Förstår inte dem som klagar, super duktiga killar!
    6 trappor utan hiss var inga problem, snabbt och professionellt, är väldigt imponerat!
    Rekommenderar självklart er vidare till mina vänner och bekanta.
  • Johan S
    Johan S skrev om Nacka Flytt och Transport
    Vi anlitade firman för någon vecka sedan. De ställde upp med kort varsel, arbetsledaren talade bra svenska och hans medarbetare jobbade snabbt och effektivt. Det var en besvärlig flytt, från en lägenhet i Gamla Stan (5 tr utan hiss) till Nacka, men kilarna fixade det hela utan minsta anmärkning på 3 timmar.
    Rekommenderas i allra högsta grad!
  • Amy E
    Amy E skrev om Nacka Flytt och Transport
    VARNING!! Vi blev blåsta och fick betala dubbelt fast vi kommit överens med en offert paketpriset som vi skulle få med flytt och städ blev dyrare! Flyttgubbarna som kom hotade krävde mer betalt och hade sönder saker samt pratade ingen svenska såklart så kommer en polisanmälan att göras vill bara varna er andra som överväger denna firma! företaget kallar sig också för nackaflyttstad
    2016-07-18 Nacka Flytt och Transport AB svarar Amy E
    Hej,
    vi har kontrollerat alla bokningar vi hade och vi hittar ej någon kund med namn Amy, likaså ingen polisanmälan har kommit in. Vi förstår att det är svår att överleva i flyttbranschen för företag som saknar yrkestrafiktillstånd och därmed alla försäkringar, men det vore mycket bättre om ni skulle lägga er energi på att skaffa yrkestrafiktillstånd istället av att skriva "rekommendationer" till seriösa företag som innehar yrkestrafiktillstånd och alla nödvändiga försäkringar och jobbar helt vitt.
    Med vänliga hälsningar, Nacka Flytt och Transport AB
  • Fia H
    Fia H skrev om Nacka Flytt och Transport
    Har precis använt mig av Nacka Flytt och Transport! Jag var lite tveksam till kvaliten pga priset men WOW vad jag blev positivt överraskad. Killarna var punktliga, snabba, starka, lyhörda och på trevligt humör. Kan verkligen rekommenderas!!!
    Flyttstädningen som vi också tog var bättre än förväntat!!!!
  • Marcus E
    Marcus E skrev om Nacka Flytt och Transport
    Har använt företaget vid 3 tillfällen och är alltid jätte nöjd med dem, kommer använda även i framtiden.
    Priserna är jätte bra och personalen är mycket kvalificerad, till och med samma personal hela tiden.
  • Jessica G
    Jessica G skrev om Nacka Flytt och Transport
    Jätte nöjda med alla tjänster vi har fått av företaget, det var packning, flytt och flyttstäd.
    Personalen är väldigt hjälpsam och följde våra önskemål.
    Kommer rekommendera till andra!
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Nacka Flytt och Transport
    Snabba, effektiva och lyhörda killar!
    Flyttat från Stockholm till Uppsala, har valt fasta priset, jätte nöjd att besiktningsmötet erbjöds gratis för att beräkna priset.
    Själva flytten gick super bra, inga skadade möbler, trevlig personal, betalning med kort.
    Tummen upp för er!
  • Lina M
    Lina M skrev om Nacka Flytt och Transport
    Underbar personal!
    Är supernöjd med flytten som de genomförde åt oss förra veckan.
  • Ceslavs C
    Ceslavs C skrev om Nacka Flytt och Transport
    Nacka Flytt och Transport har hjälpt oss att flytta från Saltsjöbaden till Segeltorp, allt gick jätte bra och snabbt!
    Håller vad dem lovar.
  • Julia S
    Julia S skrev om Nacka Flytt och Transport
    Har använt Nacka flytt vid triangel byte, vi alla inblandade var jätte nöjda!
    Gick väldigt smidigt och alla var flyttade samtidigt utan krångel!
  • Alexandra M
    Alexandra M skrev om Nacka Flytt och Transport
    Anlitade Nacka Flytt och Transport den 25/5 2015 för flytthjälp mellan Stockholm-Malmö.
    Killarna som kom var punktliga, trevliga, snabba och tog väldigt väl hand om alla möbler från början till slut! Jag kan varmt och helhjärtat rekommendera dem till alla!!! +++++++++ Super nöjd!!!
  • Katarina M
    Katarina M skrev om Nacka Flytt och Transport
    Anlitade denna firma för flytt, packning och flyttstädning.
    Allt fungerade helt felfritt, inga skador samt mycket väl utförd flyttstädning.
    När det var dags för flytten så kom det 2 trevliga killar med mycket energi.
    Flyttstädningen fick dessutom beröm av nya ägarna, vilket kändes extra roligt för oss.
  • Sanna E
    Sanna E skrev om Nacka Flytt och Transport
    Rekommenderas varmt!
    Väldigt duktiga flyttgubbar och väldigt snabba med.
    Har aldrig trott att vi kommer få alla våra grejer i en vända, men det klarade dem galant, har aldrig sett hur man kan använda utrymme på sånt smart sätt.
    Eloge till er personal!
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Nacka Flytt och Transport
    Rekommenderas!
    Vi anlitade Nacka Flytt och Transport för en bohagsflytt förra helgen. Det kan faktiskt inte bli bättre: punktliga, aktsamma, hjälpsamma, snabba, pris enligt offert samt mycket trevliga och kortbetalning med kvitto på plats!
  • Mats W
    Mats W skrev om Nacka Flytt och Transport
    Ger starka rekommendationer!!!
    Underbar firma på alla sätt och vis! Mycket professionell med trevlig effektiv personal! Från första bokning per telefon till utförande av packning samt flytt!!!
    Allt material dom använder sig av var av mycket bra kvalité varav att risk för skador är minimal.

Rekommenderar starkt denna firma till alla som funderar på att anlita flytthjälp!

Dom är punktliga och snabba utan krångel! Bra kommunikation och ett härligt samarbete personalen emellan!
  • Daniella E
    Daniella E skrev om Nacka Flytt och Transport
    Fantastisk trevlig personal! Trevlig bemötande från första telefonsamtal till själva flytten flyttkillar var fantastisk trevlig. Flyttkillarna arbetade bra och prislappen blev inte heller dyr( jämfört med en del vänner som känt sig lurade på tid och arbete) ska rekommendera firman till alla jag känner.
  • Tina W
    Tina W skrev om Nacka Flytt och Transport
    Helt makalöst bra!
    Nacka Flytt hjälpte oss vid en omfattande flytt med 150+ kartonger och en flygel därtill. De var oerhört vänliga, uthålliga och ansvarsfulla. Vi har erfarenhet av några flyttar och Nacka Flytt visade toppklass. Vi rekommenderar dem varmt!
  • Olle L
    Olle L skrev om Nacka Flytt och Transport
    Jag har anlitat Nacka Flytt vid 2 tillfällen och är jättenöjd. Tjejen på kontoret är jättetrevlig och ger all information jag behöver, henne har jag ringt flera gånger och frågat en massa saker och alltid är hon lika glad. Killarna har jobbat snabbt och effektivt, utan att klaga över att jag haft 3 trappor utan hiss vid en adress. Inget har gått sönder och jag har känt mig trygg. Jag kommer anlita dom om jag flyttar igen, men för min egen skull hoppas jag det dröjer.
  • Frida H
    Frida H skrev om Nacka Flytt och Transport
    Vi anlitade Nacka Flytt och Transport för en bohagsflytt från Nynäshamn till Gävle. Utöver själva flytten beställde vi även packning av porslin. Vi är väldigt nöjda med allt från offertförfrågan till utförandet av tjänsten. Noggrannhet kännetecknar uppdragets genomförande. Plus i kanten för trevligt bemötande.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Nacka Flytt och Transport
    Otroligt trevlig personal, hjälpsamma, ej rädda för jobbet, klarade jobbet mycket snabbare än vi trodde.
    Flyttstädningen också gick hur bra som helst.
  • Arvid G
    Arvid G skrev om Nacka Flytt och Transport
    Nöjda med allt från besiktningen innan flytten till själva flytten.
    Känns väldigt seriöst att dem kunde komma och besiktiga det som ska flyttas innan vi fick offert med priset.
    Bara att rekommendera!
  • Ture B
    Ture B skrev om Nacka Flytt och Transport
    Inget att klaga på, snabba, effektiva, erbjuder kortbetalning.
  • Lina O
    Lina O skrev om Nacka Flytt och Transport
    Har använt Nacka Flytt och Transport förra vecka, dem var tydligen dem enda av alla flyttföretag jag har varit i kontakt med som verkligen hade yrkestrafiktillstånd.
    Själva flytten är jag mycket nöjd med, likaså med packning och flyttstädning, kom på utsatt tid alla 3 dagar i rad och kämpade på. Kommer säkert använda er igen i framtid!
    Lina Olofsson
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Nacka Flytt och Transport
    Grymt nöjda med vår flytt till Tyskland som företaget genomförde åt oss i januari.
    Jätte bra planering, inga förseningar, priset som var utlovat vid offert stämde jätte bra med vad vi fick betala.
    Hälsningar från Düsseldorf!
  • Olga M
    Olga M skrev om Nacka Flytt och Transport
    Super nöjd!
    Fick boka hjälp med väldigt kort varsel, ringde på kvällen och på morgonen stod flyttpersonal och städpersonal på plats.
    Väldigt snabba och effektiva, fick även 30% rabatt på flyttpriset när jag beställde flyttstädning, så billigt blev det också!
    Eloge till er personal!
  • Martin H
    Martin H skrev om Nacka Flytt och Transport
    Flytten från Stockholm till Malmö i februari gick väldigt bra, inget har gått sönder, personalen var jätte trevlig, dem gjorde verkligen ett toppen jobb!
    Väldigt viktigt för oss var också att det var inga problem att betala med kort på plats.
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Nacka Flytt och Transport
    Använde Nacka Flytt både för flytt och flyttstädning, allt gick hur smidig som helst, flyttstädningen var också väldigt noggrann.
    Vi är nöjda med både tjänsterna och kommer varmt rekommendera företaget till våra bekanta!
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Nacka Flytt och Transport
    Det är redan andra gången vi använder sig av Nacka Flytt och både gångerna har vi fått otroligt bra hjälp av er.
    Verkligen proffs och vet vad dem gör.
  • Anna E
    Anna E skrev om Nacka Flytt och Transport
    Otroligt bra bemötande!
    Super duktiga killar vid flytt, vi har valt timpriset för flytt och det gick snabbare än vi hade räknat med.
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Nacka Flytt och Transport
    Snabb och smidig flytt! I sin helhet trevlig bemötande.
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Nacka Flytt och Transport
    Toppservice.Rekommenderar varmt,helt nöjd med både flytt o städ!
  • Erika A
    Erika A skrev om Nacka Flytt och Transport
    Flyttkillarna kom 25 minuter sent trots att vi hade en hisstid att hålla oss till på vårt nya boende. Jag hade anmält att vi hade ett väldigt tungt piano och trots detta så hade dem inte rätt utrustning utan fick ringa efter två kollegor. När vi var på plats vid nya boendet så bar dem upp en del av bohaget via hissen och sen var dem helt plötsligt borta och flyttbilen var låst! Då hade dem åkt för att möta upp dem andra två killarna för att hämta pianot utan att säga något samtidigt som vår hisstid höll på att ta slut...fem minuter innan hisstiden var slut så kom dem tillbaka med pianot som dem (som tur var!) fick upp i hissen. Resten av bohaget fick dem bära upp för sju trappor då det var grannens tur att använda hissen...

Positivt var dock att killarna verkligen slet för att få upp allting för trapporna, de tog bara en extra timme och vi fick betala för två gubbar trots att dem var tre. Vi fick lite avdrag på pianotillägget också. Man tyckte synd om killarna när svetten lackade men samtidigt så var det deras egna fel :-(
  • Humayoon A
    Humayoon A skrev om Nacka Flytt och Transport
    utmärkt! snabb tjänst. rekommenderat!
  • Marianne P
    Marianne P skrev om Nacka Flytt och Transport
    Hej
    Jag är mer än supernöjd. Killarna var fantastiska,snabba och trevliga.
    Killarna gjorde ett superbra arbete.
    Jag kommer rekomendera dom till vänner och skulle jag behöva flytta,så skulle jag inte tveka 1 sekund på att kontakta Nacka flytt igen.
    Mvh Marianne Pettersson
    2014-11-21 Nacka Flytt och Transport AB svarar Marianne P
    Hej Marianne, och tack för dina fina ord om oss, ska hälsa killarna!
    Anna
  • Rickard E
    Rickard E skrev om Nacka Flytt och Transport
    Väldigt bra bemötande och väldigt försiktiga med möbler osv.
    En flytt utan några skador på väggar/golv i lägenhet och inte heller på möbler.
    2014-11-21 Nacka Flytt och Transport AB svarar Rickard E
    Hej Rickard,
    och tack för din fina omdöme!
  • Gergely H
    Gergely H skrev om Nacka Flytt och Transport
    Höll tider och oerhört hjälpsamma. Hjälpte även till att skruva isär (och sen ihop) möbler som inte fick plats i hissen
    2014-11-20 Nacka Flytt och Transport AB svarar Gergely H
    Tack Gergely för ditt fina omdöme om oss! Vi är stolta över att vi har så duktig personal. Hoppas du ska trivas i nya bostaden!
  • Per W
    Per W skrev om Nacka Flytt och Transport
    Jag köpte tjänsterna packning, flyttning och flyttstäd.

Nacka Flytt och Transport agerade väldigt professionellt i utförandet av alla tjänster. De agerade även väldigt flexibelt när det blev snabba ändringar och frågade mig så att vi kunde fatta beslut tillsammans.s
    2014-11-20 Nacka Flytt och Transport AB svarar Per W
    Hej Per, tack för ditt fina omdöme! Hoppas ni kommer att trivas i nya bostaden.

Anna, Nacka Flytt och Transport AB
  • Matilda A
    Matilda A skrev om Nacka Flytt och Transport
    VARNING!
    Vi blev erbjudna fast pris men blev fakturerade det dubbla priset plus moms (trots att det tydligt står inklusive moms på deras hemsida). Möblerna var repade och "flyttgubbarna" var hotfulla, otrevliga - riktigt obehagligt. De vägrade reducera fakturan - lita inte på deras "fastpris"! De hotade oss och påstod att möblerna var repade från början, trots att vi tog bilder på allt innan flytten. Vi kommer givetvis anmäla detta företag men vill varna andra! Anlita INTE Nacka Flytt och Transport, även kallade Nacka Flytt och Städ/ www.nackaflyttstad.se

JAKTVARVSVÄGEN 5, 133 36 Saltsjöbaden