Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Nacka Nacka Flytt och Transport

Nacka Flytt och Transport

JAKTVARVSVÄGEN 5, 133 36 Saltsjöbaden — Visa karta

Anlita Nacka Flytt och Transport om du vill ha en riktigt proffsig flyttfirma. Vi har över tio års erfarenhet och har under de åren hunnit samla på oss en stor mängd nöjda kunder!

Läs vad 93 kunder tycker om Nacka Flytt och Transport

• Marina K
    Marina K skrev om Nacka Flytt och Transport
    Rekommenderar absolut inte dom! En lampa gick sönder under vår flytt. Inte stor kostnad, men ändå. Vände mig till dom med bild osv på skadan. Trodde att då Nacka flytt på sin hemsida skriver att dom är försäkrade att det skulle lösa sig. Men dom har inte ens valt att bemöta min skadeanmälan trots upprepade försök både via mejl och telefon. Vill man ha ersättning eller åtminstone ett trevligt bemötande om det skulle uppstå klagomål, välj ett annat företag! Läs mer
  • Lele P
    Lele P skrev om Nacka Flytt och Transport
    Vi hade behov att flytta från Gamla Stan till Norrmalm och i vår gamla lägenhet vi har jätte smala dörröppningar, jag var orolig för våra möbler. Mannen har hittat dessa gubbar från WowFlytt och de klarade jobbet utmärkt samt hjälpte till att packa in våra saker på rätt sätt! Läs mer
  • Lora F
    Lora F skrev om Nacka Flytt och Transport
    Har beställt bara flytt utan packning och flyttstädning.
    Fördelar:
    Det blev flera lastbilar samtidigt, klarade allt snabbt, var noggranna
    Nackdelar:
    Skulle gärna vilja ha det lite billigare Läs mer
  • Lina
    Lina skrev om Nacka Flytt och Transport
    Man kan betala med bankkort, priserna är inte dyra alls. rekommendera Läs mer
  • Olaf
    Olaf skrev om Nacka Flytt och Transport
    Artig administratör och flyttkillar. Läs mer
  • Layza S
    Layza S skrev om Nacka Flytt och Transport
    Trevliga att göra med. Snabbt, kvalitativt, billigt, artig administratör och flyttkillar. Läs mer
  • Emmy M
    Emmy M skrev om Nacka Flytt och Transport
    Vi var nöjda med allt, vi har beställt både flytt och flyttstädning, alla ömtåliga saker var packade enligt regler. Läs mer
  • Anna A
    Anna A skrev om Nacka Flytt och Transport
    Först tänkte jag att man ska erbjudas gratis packhjälp i samband med flytt, men förstod sen att alla flyttfirmor tar betalt för det, så det är helt okej. Kan ej tillägga något mer, de har jobbat på utmärkt. Läs mer
  • Vidar P
    Vidar P skrev om Nacka Flytt och Transport
    Flytten från Stockholm till Nacka i februari gick väldigt bra. O intet gick sönder. Nacka Flytt eloge till er personal. Läs mer
  • Elsa A
    Elsa A skrev om Nacka Flytt och Transport
    Vi har beställt denna flyttfirma för min mors flytt och ångrar oss inte en sekund. Flytt personalen kom, packade allting, flyttade och utplacerade möblerna. Vi hade inget behov att göra något själva. Läs mer
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Nacka Flytt och Transport
    I mars vi hade vår flytt till den nya lägenhet och beställde Nacka Flytt. Har kommit på att de bad mig att lämna ett omdöme. Allt gick suveränt, så om ni tänker att flytta ni får beställa dem utan tvekan. Läs mer
  • Katt
    Katt skrev om Nacka Flytt och Transport
    Var orolig för mitt glasbord, men det var flyttat som juvel :-) Allt gick väl! Läs mer
  • Ellina L
    Ellina L skrev om Nacka Flytt och Transport
    allt okej. de har till och med monterat ihop möblerna och placerade dem på rätta platserna Läs mer
  • Max M
    Max M skrev om Nacka Flytt och Transport
    Jag minns min första flytt väldigt bra, då vi flyttade själva med hjälp av vänner, det blev jätte jobbigt och tog oerhört mycket tid. Denna gång vi hade beställt flytthjälp av Nacka Flytt och jag förstod hur snabbt kan en riktig flyttfirma genomföra det. Tack! Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Nacka Flytt och Transport
    Fick hjälp av Nacka Flytt och Transport AB med att flytta från en lägenhet, magasinera hela bohaget i c:a 10 dagar, och sedan flytta in allt igen i ny lägenhet. Fungerade fantastiskt bra, trots att jag inte kunde närvara själv vid flyttarna.
    Allt gick utan problem, lämna nycklar, betala osv så jag kan bara ge de bästa rekommendationer, och kommer självklart att anlita dem igen vid kommande flyttar. Det var värt varenda krona att få den här professionella hjälpen och dessutom lätt att få kontakt och fick snabba svar på alla mina frågor! Stort tack till alla från Nacka Flytt och Transport!! Läs mer
  • Karl H
    Karl H skrev om Nacka Flytt och Transport
    Vi har fått flytthjälp av företaget i vintras. Vi är jätte nöjda att vi anlitade exakt Nacka Flytt för flytt och flyttstädning. De även hjälpte oss att bli av med ett gammal piano som vi kunde inte köra till återvinning själva. Stort tack! Läs mer
  • Åke J
    Åke J skrev om Nacka Flytt och Transport
    Jag är jätte nöjd som kund. Om jag eller mina bekanter kommer behöva att flytta igen jag kommer rekommendera ert företag. Läs mer
  • Ebba L
    Ebba L skrev om Nacka Flytt och Transport
    Snabbt, rimlig pris! Rekommenderar företaget starkt! Läs mer
  • Lexy P
    Lexy P skrev om Nacka Flytt och Transport
    Ni är bästa flyttfirman på marknaden! Läs mer
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Nacka Flytt och Transport
    Rekommenderar företaget starkt! Läs mer
  • Ella B
    Ella B skrev om Nacka Flytt och Transport
    Allt gick bra från början till slut. Servicen, flyttgubbar, packningen, lastbilar, snabbhet och noggrannhet.Jag är nöjd. Läs mer
  • John P
    John P skrev om Nacka Flytt och Transport
    Vi gillade att det vara flera lastbilar som var involverade i vår flytt. Alla våra saker och möbler blev packade på bra sätt, inga skador uppkom. Tack! Läs mer
  • Kay O
    Kay O skrev om Nacka Flytt och Transport
    Tack för professionell hjälp! Kommer rekommendera Nacka Flytt till mina bekanta ifall de kommer behöva flytta. Läs mer
  • Sara B
    Sara B skrev om Nacka Flytt och Transport
    Nacka Flytt o Transport hjälpte oss att flytta och vi blev supernöjda! Trevlig och proffessionell personal som är snabba och lyhörda. Jag rekommenderar verkligen detta företag! Kommer definitivt att anlita dem igen. /Sara Läs mer
  • Jan j
    Jan j skrev om Nacka Flytt och Transport
    Vi gillade hur trevlig och professionell var kundansvarig, det gick väldigt smidigt att genomföra bokning. Flyttgrabbar är också jätte trevliga och professionella. Nacka Flytt eloge till er personal. Läs mer
  • Matty Å
    Matty Å skrev om Nacka Flytt och Transport
    Fick hjälp med flytten. O intet gick sönder. Läs mer
  • Juli
    Juli skrev om Nacka Flytt och Transport
    Nacka Flytt har väldigt försiktiga flyttgubbar, som verkligen tar hand om era saker! Läs mer
  • Hugo B
    Hugo B skrev om Nacka Flytt och Transport
    Ger 5 stjärnor, min flytt flöt på underbart, tack! Läs mer
  • Alex S
    Alex S skrev om Nacka Flytt och Transport
    personalen var jätte trevlig. jag är nöjd, rekommenderas Läs mer
  • Olaf
    Olaf skrev om Nacka Flytt och Transport
    Har sett i flera omdömen att flyttkillarna pratar ej svenska. Det var konstigt, de kunde svenska väl när jag flyttade med Nacka Flytt. Läs mer
  • Helen
    Helen skrev om Nacka Flytt och Transport
    Otroligt smidigt, proffesionellt. Det gick snabbt och bra priser. Läs mer
  • Markus J
    Markus J skrev om Nacka Flytt och Transport
    Ger 5 stjärnor för en lugn flytt, rekommenderas Nacka Flytt. Läs mer
  • Eva R
    Eva R skrev om Nacka Flytt och Transport
    Ska lägga till min positiv omdöme. Flyttfirman klarade allt bra, vi flyttade snabbt och utan stress. Läs mer
  • Agness A
    Agness A skrev om Nacka Flytt och Transport
    Tack! och jag tänkte att killarna verkligen förtjänar ett bra omdöme! min flytt flöt på underbart Läs mer
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om Nacka Flytt och Transport
    Vi gillade allt! Artiga flyttkillar! Billiga priser! Läs mer
  • Olly I
    Olly I skrev om Nacka Flytt och Transport
    Vårt företag beställer kontorsstädning hos Nacka Flytt och Transport. Jag ville bara säga att de håller jätte bra kvalité på den. Läs mer
  • Mik S
    Mik S skrev om Nacka Flytt och Transport
    Vill säga stor tack till personalen på Nacka Flytt! Jag var tvungen att ändra flyttdatumet 2 gånger pga personliga skäl, personalen var jätte trevlig och kom i utsatt tid. Läs mer
  • Lenny
    Lenny skrev om Nacka Flytt och Transport
    Gillade jätte mycket att Nacka Flytt och Transport hade rena och stora lastbilar, när de flyttade över mina saker, allt var rent och fint efter flytten. Läs mer
  • Elen
    Elen skrev om Nacka Flytt och Transport
    Det gick smidigt och bra. Tusen tack för effektivitet! Läs mer
  • Varg
    Varg skrev om Nacka Flytt och Transport
    Vi har beställt både flytt och flyttstädning och gillade allt. Flytt gick snabbt, inga skador uppkom, flyttstädningen var gjort med kvalité. Rekommenderas till alla som tänker att flytta. Läs mer
  • Ire S
    Ire S skrev om Nacka Flytt och Transport
    Vi har beställt flytten från Stockholm och tänkte att vi ska behöva vänta länge för bilarna, men de kom snabbt och i tid, alla flyttgubbar är noggranna och talar svenska. Vi var nöjda med allt. Läs mer
  • En S
    En S skrev om Nacka Flytt och Transport
    Tack till killarna från Nacka Flytt! Jag var jätte orolig gällande säkerhet av mitt piano vid transport, det skulle upp till trappa 5 utan hiss. Det var ingen problem, flyttgubbar gjorde jobbet jätte bra. Läs mer
  • Karl S
    Karl S skrev om Nacka Flytt och Transport
    Personalen var jätte trevlig, noggrann och kom i tid, tack för en snabb flytt utan bekymmer! Läs mer
  • Ann
    Ann skrev om Nacka Flytt och Transport
    Tack till Nacka Flytt och Transport AB, flytten från Göteborg till Stockholm gick jätte lugnt. Grabbarna har hållit tiden, fick alla mina saker upp till lägenhet och allt oskadd. Läs mer
  • Helén D
    Helén D skrev om Nacka Flytt och Transport
    Lite orolig på dagen för flytten av min mors bohag pga dåliga erfarenheter tidigare, men det behövde jag inte vara. De var oerhört proffsiga och noggranna - uppskattade verkligen att de var så rädda om grejerna. Effektiva och snabba också men utan stress. Avlastningen i nya lägenheten där min mor tog emot fungerade lika fint. Vi är verkligen jättenöjda! Läs mer
  • Maryam N
    Maryam N skrev om Nacka Flytt och Transport
    Professionell flyttfirma och medarbetare. Killarna kom i tid och flytten gick väldigt smidigt och snabbt utan några konstigheter. Killarna var väldigt noga med att inte skada väggar eller möbler under flytten. Deras bemötande var på topp. Flyttfirman rekommenderas starkt! Läs mer
  • Anneli B
    Anneli B skrev om Nacka Flytt och Transport
    Effektiva, trevliga, noggranna, punktliga och dessutom prisvärda.
    Allt man kan önska från en flyttfirma.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Erik T
    Erik T skrev om Nacka Flytt och Transport
    Bra fast otrevliga och dåliga på att kommunicera. Läs mer
  • Anna
    Anna skrev om Nacka Flytt och Transport
    Mycket nöjda med vår flytthjälp, snabbt och proffsigt. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Maryam K
    Maryam K skrev om Nacka Flytt och Transport
    bra jobbat!
    Tack för hjälpen på helgen. Allt gick bra och "Serdar" hade super koll att allt fungera bra. Tack för det. Läs mer

Vegagatan 3, 11329, STOCKHOLM