Alla kategorier Skönhetssalong Skåne Malmö Nails Diana Millbank

Nails Diana Millbank

Norregatan 3A, 211 27 Malmö — Visa karta

Nails.nu är en etablerad nagelstudio i centrala Malmö.
Vi jobbar endast med välkända märkesprodukter som NSI, ORLY mm. Hos oss får du professionell hjälp med både naglar och fötter. Vi utför
också ögonfransförlängning. Vi är nagelproduktgrossist för NSI

Läs vad 4 kunder tycker om Nails Diana Millbank

• Lilly S
    Lilly S skrev om Nails Diana Millbank
    Jag kan inte rekommendera Diana Millbank om man vill känna sig väl bemött och uppleva god service. Synd tycker jag, för naglarna blev faktiskt riktigt fina.

Under mitt första besök kunde hon inte ge mig tips och råd av materialval och gav inte mig heller någon information om de olika materialen när jag frågade. Hon upplevdes som arrogant, stroppig och kom med nedlåtande kommentarer.

Dock var jag väldigt nöjd med slutresultatet av själva naglarna och valde att gå på ett återbesök. Kanske hade hon bara haft en dålig dag tänkte jag, men nej. Kommer aldrig mer att gå dit igen.
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Nails Diana Millbank
    Som nyinflyttad i Malmö gick jag till nails och jag är sååå supernöjd. Snygga naglar och otroligt bra bemötande! Jag kommer aldrig byta nagelteknolog =)
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Nails Diana Millbank
    Efter har varit hos en oproffsig nagelsalong som nästan förstörde mina naglar vände jag mig till nails efter rekommendation. Här fick jag verkligen snygga naglar som gick att skryta med ;). Dessutom är tjejen som jobbar där supertrevlig. Med tanke på kvalité så är priset bra. Jag e riktigt nöjd!
  • Festis
    Festis skrev om Nails Diana Millbank
    Har gått hos en del andra under åren. Men denna tjejen är lätt en av Malmös duktigaste nagelfixare. En riktigt trevlig salong med utmärkt service.

Norregatan 3A, 211 27 Malmö