Nathalie Berglind Golfcoach

Nathalie Berglind Golfcoach

Ring 073-994 55 31 www.nathalieberglind.se
4.3

Få saker är så motiverande som att få reda på vad du behöver träna på för att nå dina mål. Nathalie hoppas att mötet med henne ska uppmuntra att fortsätta träna på rätt saker för att utvecklas och få roligare med din golf. Nathalie erbjuder enskild träning, gruppträning och företagsevent- och träning. Med över 20 års erfarenhet...

96 omdömen om Nathalie Berglind Golfcoach

Karin E
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Nathalie är bra att förmedla vad som kan vara fel samt föreslå åtgärder på detta. Hon är en mycket sympatisk person.

Jan-erik N
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Fick utbildningen som present. Hade inga större förväntningar. Tycker hon förmedlade kunskap på enkelt och effektivt sätt . Instruerade utan För mycket detaljstyrande, dvs lite learning by doing inom given ram. Finliret får dröja.

Stefan Ö
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Jag kontaktade Natalie därför att jag hade problem med swingen. Hon gav mig några enkla tips, som jag tycker fungerar. Jag kommer att kontakta henne igen.

Dennis I
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Tog grönt kort hos Nathalie sommaren 2018. Blev mycket väl bemött, allt planerades smidigt och hon hade redan en plan klar när vi började. Utbildningen levde upp till alla mina förväntningar och Nathalie var kunnig och pedagogisk. Jag fick med mig tips på övningar att ta med mig hem för att förbättra mitt spel. Efter kursen tog det bara två rundor för mig att sänka mitt handikapp till 33. Rekommenderas varmt!

Viktoria A
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Super! Tack för alla tips:) Det var roligt.

Robin S
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Grymt pedagogisk och metodisk. Stor förmåga att förklara på ett lättbegripligt sätt, delvis med hjälp av filmer.

Patrik B
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Golf, komma igång kurs. Bra start med pedagogisk ledare.

Annette S
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Kursen gav mig några tips på övningar. Lite förståelse vad som jag bör arbeta på.

Gittan
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Hej Allt från det att jag anmälde mej till att kursen genomfördes har varit super snabb återkoppling...superbra..Nathalie är pedagogisk och jag fick bra tips och lärde mej nytt ...bra upplägg med 3 timmar som start på golf säsongen..toppen. Om jag ska ha någon synpunkt på vad som Nathalie ska tänka på är att fördela tiden mer på alla även om en del är mer krävande än andra men superbra kurs och upplägg och jag skulle definitivt rekommendera Nathalie till andra och jag skulle absolut ta privat lektioner med henne.

Lisa R
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Jag var på en "kom igång 2017"-golfkurs hos Nathalie. Det var mycket givande. Hon hann med att ge personlig respons till samtliga kursdeltagare. Nathalie var mycket pedagogisk och det hjälpte mig mycket i mitt fortsatta golfande. Rekommenderar henne starkt.

Mikael P
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Jga tycker att Nathalie gjorde ett utmätkt jobb både med träningen och med sin närvaro på banan. Lugn, sansad klara analyser

Annica B
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Nathalie är en mycket pedagogisk och duktig tränare. Jag har helt ändrat min sving. Jag borde haft Nathalie som tränare för länge sedan. Hon är super! Och trevlig också! Hälsningar Annica Persson

Bo R
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Allt motsvarade mina förväntningar!

Marianne B
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Trevlig resa bra hotell men golfbanorna var inte för medelbra golfare

Åke A
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Mycket pedagogisk, strukturerad och trevlig golfpro!

Eva F
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Nathalie har ett lugnt och pedagogiskt sätt att lära ut golfspelets grunder. Hon visar och berättar på ett sätt så man enkelt förstår. Hon är bra på att ge individuella tips och inlärningsövningar, genom att filma under lektionerna som sen följs upp både ser och förstår man bättre vad som behövs förbättras.

Anders F
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Deltog i en kombinerad Golf & Fys-träning på Ågesta GK och Nathalie är en mycket engagerad, kompetent och pedagogisk instruktör på båda. Jag har fått motivation att träna mer fys och har en del saker i min golfsving som jag ska rätta till. Ännu en bonus är att en efterhängsen muskelskada i ryggen verkar påverkas positivt av det här.

Hans E
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Nathalie har bra koll på vad vi som golfare behöver justera för att få det roligare ute på banan. Bra övningar som gör att vi blir bättre golfare :-)

Stanley N
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Mycket bra svingovningar! Natalie's videoupptagningar var ocksa mycket avslojande for mina fel.

ANNICA T
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Anmälan gjordes via mail, och gick smidigt, dock skulle en bekräftelse på att man "kom med" gärna mottagits. Trevligt mottagande på plats, med lagom stor grupp. Tid för individuell coachning fanns. Bra övningar att jobba vidare med på egen hand, bade gällande golf och fys. Bra att övningarna skickades ut via mailen I efterhand. Bra och tydlig instruction - kanske lite mer "pepp" I gymmet skulle vara bra.

Bengt O
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Proffsigt bemötande. Tog reda på vad som jag ville förbättra i min sving. Saklig och grundlig och enkla övningar som förbättrar min sving. Filmade så att man ser sina misstag och sina förbättringar. Kan det hon håller på med. Jag är mycket nöjd. Ett proffs!!!! /Benke

Martin B
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Bra övningar som gav bra resultat kommer nog att fortsätta ta lektioner av henne

Sara V
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

trevligt bemötande, dock två mailadresser? Har fått hjälp med teknik, sakligt och konstruktivt förhoppningsvis med bra resultat.

Katarina K
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Nathalie gav mig några bra spelstrategitips på en niohålsrunda som dock avslutades när vi gått sju hål. Bra och metodisk, kanske lite frånvarande...

Carlos I
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Hur nöjd som helst med lektionerna! Ångrar att jag inte tog lektioner med henne tidigare. Nathalie är mycket pedagogiskt och man lär sig väldigt mycket på kort tid med henne! Har t.o.m. lyckats sänka mig! Rekommenderas!

Maj-lis B
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

En golflektion som uppfyllde allt som utlovat

Kerstin S
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Jag gick min gröna-kort kurs i april 2016 hos Nathalie och är mycket nöjd. Ett proffesionellt och trevligt bemötande gjorde kursen rolig. Hon gick noga igenom grunderna och inte för mycket detaljer vilket gjorde att man fokuserade på det viktigaste för att få det att fungera. Har spelat mycket i sommar och även tagit två ytterligare lektioner med Nathalie då hon repetarade grunderna vilket jag behövde, men även la på lite detaljer som en naturlig progression. Jag kan varmt rekommendera Nathalie.

Ritva V
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

jag upplevde inte som något annorlunda jämfört med andra pro.

Torbjörn O
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Ger väldigt bra information och övningar sponsorer hjälpt min golfsving. Något som dock skulle passa mig än bättre är mer direkta rekommendationer av typen "sträck på ryggen", "dra klubban brantare uppåt" osv.

Ulf W
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Bemötandet mycket bra, nu och efteråt. Hjälpen bestod i HUR man står, i förhållande till klubba och boll, har blivit bättre, speciellt vid inspel från 100-125 m. även bättre puttning. Dilemmat är längden på Drivarna, vilket beror på trasiga knän, och att jag därmed bara "slår" med armarna = inte hennes fel.

Ulla M
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Nathalie har hjälp mig mycket med min golf. Valt klubbor som passar mig. Privata lektioner där jag i lugn och ror fått öva in svingen, grepp och uppställning. Gruppövningarna har också varit lärorika men jag tycker privata passar mig bättre. Kvinnlig coach passar mig bäst, känner ingen press att vara duktig! Jag rekomenderar henne varm till alla som tycker om en lugn och kunnig coach. Skall boka nya lektioner nu till våren, hoppas du har tid med mig.

Ylva N
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Jag blev oerhört mycket bättre i mitt närspel efter en lektion med Nathalie! Och så mycket roligare att spela efter det.

Vivianne L
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Jag kan verkligen rekommendera att boka Nathalie för golflektioner. Lugn och metodisk med bra förslag till övningar som förbättrat mitt spel.

Niklas S
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Nathalie är engagerad och det är positivt att hon pushar småtjejerna lite speciellt med tjejkamp och så vidare. N är lite blyg i början och kan därför ge därför ett lite passivt intryck.

Sofi R
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Golfkurs för nybörjare, var bra och anpassade för alla deltagares nivåer. En trivsam golfklubb där man lätt känner sig som hemma, även nybörjare.

Roger S
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Erhållit ett bra träningspass med Rörelseträning,Under-och överkroppsövningar för golfare på Ågesta GK`s gym.

Micke H
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Proffsig i sitt utlärande, vilket har hjälpt mig mycket.

Rolf L
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Ågesta Golfklubb är en lagom stor klubb Bra stämning och Nathalie är en bra golftränare

Nina H
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Bra bemötande, lugnt och behagligt sätt, ger stort utrymme för egna frågor, beaktar individuella önskningar och ger tips relaterade därtill, har väckt lust att tillämpa övningstips med entusiasm. Känner att jag gärna återkommer senare för att följa upp och finslipa på de tips vi fått. Mycket nöjd med den kurs jag nyss tagit del av. Om golfspelet senare kan tillgogogöra sig kursen snabbt återstår att se.

Pia A
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Lugn och väldigt trevlig. I mitt tycke skulle jag vilja ha liye mer driv och feedback. Detta gäller lektioner.

Pia B
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Har gott på golfkurs hos henne, dels som nybörjare med sikte på grönt kort och sedan i grupp för att förbättra utslag. Jag tycker det har fungerat bra med henne, hon är uppmuntrande vilket är nödvändigt.

Patrik L
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Pekade snabbt ut förbättring områden och rätade ut min slice.

Mattias M
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Bra service och tydliga tips. Visar först sedan får kunden testa olika tekniker.

Monica O
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Har fått de golfkurser jag beställt och betalt för. Har antagligen lärt mig så mycket jag är mogen att lära mig. Tror väl att man är både bättre och duktigare än vad verkligheten visar. Har dock tron och hoppet att det skall löna sig.

Susanne B
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Jag tycker det varit ganska ok, jag har varit på bättre lektioner. Där det varit mer distinkt och uppstyrt ( tid,råd) per person.

Mats R
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Bra lugn tränare med konstruktiva tips.

Tomas Å
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Nathalie har hjälpt mig med puttning och chipning. Jag känner mig säkrare nu. Jag är väldigt nöjd med bemötandet och lektionerna.

Pelle H
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

En trevlig och snäll tjej som hjälpt mig med min golf sving

Therese U
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Hon verkar väldigt duktig på golf. Dock hat hon svårt att lära ut till riktigt unga, hon saknar tyvärr lekfullhet och ledarskap. Vilket gör att mitt barn som annars gillar golf tycker att det är tråkigt på hennes träningar och riskerar att lyssna på golfen.

Stina F
Skrev om Nathalie Berglind Golfcoach

Lugn och metodisk. Uppmuntrande och tydlig. Har mycket tålamod. Hon gör golfen enkel att ta till sig som nybörjare trots att det är en svår sport. Jag gick nybörjar kurs hos Nathalie samt några privatlektioner och en uppföljningskurs för nybörjare. Jag är jättenöjd!!!