Alla kategorier Golfbanor Stockholms län Huddinge Nathalie Berglind Golfcoach
Rekommenderat företag 2016 - Nathalie Berglind Golfcoach
Rekommenderat företag 2015 - Nathalie Berglind Golfcoach

Nathalie Berglind Golfcoach

Ågesta Golfklubb, VIDJAVÄGEN 3, 123 52 Farsta — Visa karta

Få saker är så motiverande som att få reda på vad du behöver träna på för att nå dina mål. Nathalie hoppas att mötet med henne ska uppmuntra att fortsätta träna på rätt saker för att utvecklas och få roligare med din golf.

Nathalie erbjuder enskild träning, gruppträning och företagsevent- och träning. Med över 20 års erfarenhet från golfen hjälper hon dig att ta din golf till nästa nivå. Nathalies mål är att inspirera människor att förbättra sin golf och hälsa. Du hittar henne på Ågesta Golfklubb, söder om Stockholm.
Mån-Tor: 10:00-19:00
Fre: Stängt
Lör-Sön: 10:00-17:00

Läs vad 76 kunder tycker om Nathalie Berglind Golfcoach

• Bengt O
    Bengt O skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Proffsigt bemötande. Tog reda på vad som jag ville förbättra i min sving. Saklig och grundlig och enkla övningar som förbättrar min sving. Filmade så att man ser sina misstag och sina förbättringar. Kan det hon håller på med. Jag är mycket nöjd. Ett proffs!!!!
    /Benke
  • Martin B
    Martin B skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Bra övningar som gav bra resultat kommer nog att fortsätta ta lektioner av henne
  • Sara V
    Sara V skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    trevligt bemötande, dock två mailadresser?
    Har fått hjälp med teknik, sakligt och konstruktivt förhoppningsvis med bra resultat.
  • Katarina K
    Katarina K skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Nathalie gav mig några bra spelstrategitips på en niohålsrunda som dock avslutades när vi gått sju hål.
    Bra och metodisk, kanske lite frånvarande...
  • Carlos I
    Carlos I skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Hur nöjd som helst med lektionerna! Ångrar att jag inte tog lektioner med henne tidigare. Nathalie är mycket pedagogiskt och man lär sig väldigt mycket på kort tid med henne! Har t.o.m. lyckats sänka mig! Rekommenderas!
  • Maj-lis B
    Maj-lis B skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    En golflektion som uppfyllde allt som utlovat
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Jag gick min gröna-kort kurs i april 2016 hos Nathalie och är mycket nöjd. Ett proffesionellt och trevligt bemötande gjorde kursen rolig. Hon gick noga igenom grunderna och inte för mycket detaljer vilket gjorde att man fokuserade på det viktigaste för att få det att fungera. Har spelat mycket i sommar och även tagit två ytterligare lektioner med Nathalie då hon repetarade grunderna vilket jag behövde, men även la på lite detaljer som en naturlig progression. Jag kan varmt rekommendera Nathalie.
  • Ritva V
    Ritva V skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    jag upplevde inte som något annorlunda jämfört med andra pro.
  • Torbjörn O
    Torbjörn O skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Ger väldigt bra information och övningar sponsorer hjälpt min golfsving. Något som dock skulle passa mig än bättre är mer direkta rekommendationer av typen "sträck på ryggen", "dra klubban brantare uppåt" osv.
  • Ulf W
    Ulf W skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Bemötandet mycket bra, nu och efteråt. Hjälpen bestod i HUR man står, i förhållande till klubba och boll, har blivit bättre, speciellt vid inspel från 100-125 m.
    även bättre puttning. Dilemmat är längden på Drivarna, vilket beror på trasiga knän,
    och att jag därmed bara "slår" med armarna = inte hennes fel.
  • Ulla M
    Ulla M skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Nathalie har hjälp mig mycket med min golf. Valt klubbor som passar mig.
    Privata lektioner där jag i lugn och ror fått öva in svingen, grepp och uppställning.
    Gruppövningarna har också varit lärorika men jag tycker privata passar mig bättre.
    Kvinnlig coach passar mig bäst, känner ingen press att vara duktig!
    Jag rekomenderar henne varm till alla som tycker om en lugn och kunnig coach.
    Skall boka nya lektioner nu till våren, hoppas du har tid med mig.
  • Ylva N
    Ylva N skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Jag blev oerhört mycket bättre i mitt närspel efter en lektion med Nathalie! Och så mycket roligare att spela efter det.
  • Vivianne L
    Vivianne L skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Jag kan verkligen rekommendera att boka Nathalie för golflektioner. Lugn och metodisk med bra förslag till övningar som förbättrat mitt spel.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Nathalie är engagerad och det är positivt att hon pushar småtjejerna lite speciellt med tjejkamp och så vidare. N är lite blyg i början och kan därför ge därför ett lite passivt intryck.
  • Sofi R
    Sofi R skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Golfkurs för nybörjare, var bra och anpassade för alla deltagares nivåer. En trivsam golfklubb där man lätt känner sig som hemma, även nybörjare.
  • Roger S
    Roger S skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Erhållit ett bra träningspass med Rörelseträning,Under-och överkroppsövningar för golfare på Ågesta GK`s gym.
  • Micke H
    Micke H skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Proffsig i sitt utlärande, vilket har hjälpt mig mycket.
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Ågesta Golfklubb är en lagom stor klubb Bra stämning och Nathalie är en bra golftränare
  • Nina H
    Nina H skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Bra bemötande, lugnt och behagligt sätt, ger stort utrymme för egna frågor,
    beaktar individuella önskningar och ger tips relaterade därtill, har väckt lust
    att tillämpa övningstips med entusiasm. Känner att jag gärna återkommer
    senare för att följa upp och finslipa på de tips vi fått. Mycket nöjd med den kurs
    jag nyss tagit del av. Om golfspelet senare kan tillgogogöra sig kursen snabbt
    återstår att se.
  • Pia A
    Pia A skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Lugn och väldigt trevlig. I mitt tycke skulle jag vilja ha liye mer driv och feedback. Detta gäller lektioner.
  • Pia B
    Pia B skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Har gott på golfkurs hos henne, dels som nybörjare med sikte på grönt kort och sedan i grupp för att förbättra utslag. Jag tycker det har fungerat bra med henne, hon är uppmuntrande vilket är nödvändigt.
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Pekade snabbt ut förbättring områden och rätade ut min slice.
  • Mattias M
    Mattias M skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Bra service och tydliga tips. Visar först sedan får kunden testa olika tekniker.
  • Monica O
    Monica O skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Har fått de golfkurser jag beställt och betalt för. Har antagligen lärt mig så mycket jag är mogen att lära mig. Tror väl att man är både bättre och duktigare än vad verkligheten visar. Har dock tron och hoppet att det skall löna sig.
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Jag tycker det varit ganska ok, jag har varit på bättre lektioner. Där det varit mer distinkt och uppstyrt ( tid,råd) per person.
  • Mats R
    Mats R skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Bra lugn tränare med konstruktiva tips.
  • Tomas Å
    Tomas Å skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Nathalie har hjälpt mig med puttning och chipning. Jag känner mig säkrare nu. Jag är väldigt nöjd med bemötandet och lektionerna.
  • Pelle H
    Pelle H skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    En trevlig och snäll tjej som hjälpt mig med min golf sving
  • Therese U
    Therese U skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Hon verkar väldigt duktig på golf. Dock hat hon svårt att lära ut till riktigt unga, hon saknar tyvärr lekfullhet och ledarskap. Vilket gör att mitt barn som annars gillar golf tycker att det är tråkigt på hennes träningar och riskerar att lyssna på golfen.
  • Stina F
    Stina F skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Lugn och metodisk. Uppmuntrande och tydlig. Har mycket tålamod. Hon gör golfen enkel att ta till sig som nybörjare trots att det är en svår sport. Jag gick nybörjar kurs hos Nathalie samt några privatlektioner och en uppföljningskurs för nybörjare.
    Jag är jättenöjd!!!
  • Joachim W
    Joachim W skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Hon har lärt mig allt jag kan på ett trevligt och givande sätt!
  • Maria C
    Maria C skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Jag gick gröna kort kurs för Nathalie under våren 2015 och blev väl bemött av såväl henne som Ågesta GK. Vilket ledde till att jag är fortsatt medlem och efter kursen tagit privatlektioner av Nathalie. Hon är duktig och lär ut teknik på ett enkelt sätt vilket fått mig att snabbt utvecklas från ren nybörjare till att närma mig officiellt handikapp.
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Pedagogisk,väldigtl lättsam bra i bunker
  • Katarina N
    Katarina N skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Nathalie är en mycket trevlig och sympatisk person.
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Nathalie är mycket kunnig och lär ut på ett lugnt och pedagogiskt sätt.
  • Jonny E
    Jonny E skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Helt okey, med bra tydlighet, fick bra förtroende för henne. Tog en golf lektion.
  • Håkan M
    Håkan M skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Nathalie berglind är en fin representant för PGA som på bra sätt ger eleven svar på svängens mysterium.
  • Jan M
    Jan M skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Proffsig, positiv, organiserad golfcoach!
    2016-02-04 Nathalie B svarar Jan M
    Tack Jan för din rekommendation!
  • Lasse H
    Lasse H skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Bra, lugn och pedagogisk. komma att köpa fler lektioner 2016
    2016-02-04 Nathalie B svarar Lasse H
    Tack Lasse, du är välkommen att höra av dig när det passar!
  • Lars V
    Lars V skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    bra bemötande, fick hjälp med golfsvingen men hon verkade vara lite osäker själv så fick inte sådan bra känsla och så var hon tystlåten
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Bemötandet har varit alldeles utmärkt. Har fått instruktioner för att förbättra slag med driver. Den ligger fortfarande kvar i bagen, men felet är snarare mitt förstås.
    2016-02-04 Nathalie B svarar Lennart L
    Tack Lennart, då ser vi till att få upp den där drivern ur bagen den här säsongen ;)
  • Lutti K
    Lutti K skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Jag har tagit golflektioner av Nathalie. Nathalie har på ett professionellt och pedagogiskt sätt hjälpt mig att förbättra mitt golfspel.
  • Lars A
    Lars A skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Trevligt bemötande och väldigt kunnig i konsten att lära ut golfspel. Speciellt till mig som aldrig har varit någon större bollgeni. Hon är också bra på fysisk träning.
    Jag började med henne när jag tog mitt gröna kort och har sen fortsatt att ta hjälp av henne.
    2016-02-04 Nathalie B svarar Lars A
    Tack Lars för ditt fina omdöme!
  • Lena B
    Lena B skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Grönt-kort kursen var bra, men sedan kom ingen uppföljning alls. Inga aktiviteter för oss nybörjare, jag kände mig inte ett dugg välkommen i klubben. Faddrar fick jag inte hjälp alls med att hitta "det är bara att säga till i kassan". nej, det är det - där får man ingen coaching alls.
    Jag har bytt klubb, tycker att Ågesta/golfcoach inte visade ngt intresse av att jag skulle fastna för golf, stanna kvar, utvecklas. Det var noll engagemang.
    2016-02-04 Nathalie B svarar Lena B
    Hej Lena! Det var tråkigt att du uppfattade det så. Vi tar till oss detta framöver. Hoppas att du fortsätter att spela och du är välkommen tillbaka när du vill.
  • Lisbeth R
    Lisbeth R skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Hej
    Jag har erfarenhet av Nathalie som golftränare. Jag upplever henne som sympatisk, professionell och lyhörd. Tänker använda mig av hennes tjänster som golftränare igen
    2016-02-04 Nathalie B svarar Lisbeth R
    Tack Lisbeth för att du tog dig tid att svara! Ser fram emot att ses under 2016.
  • Hasse A
    Hasse A skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Pedagogisk, professionell och positiv.
  • John Och Berit G
    John Och Berit G skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Nathalie är alltid trevlig. Glad och inspirerande som lärare. Fullt godkänd
    2016-02-04 Nathalie B svarar John Och Berit G
    Tack för att ni tog er tid att lämna en reco!
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Nathalie är kompetent och föreslår många bra övningar som man även kan öva på egen hand.
  • Arne B
    Arne B skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    har tagit några lektioner hos Nathalie och det har varit riktigt bra, hon är en bra instruktör då hon tar det lungt och inte försöker göra några större ändringar utan gör mer finjusteringar.
    Kommer att ta fler lektioner under våren/sommaren
    2016-02-04 Nathalie B svarar Arne B
    Tack Arne för ditt fina omdöme. Ser fram emot att ses under 2016!
  • Anneli D
    Anneli D skrev om Nathalie Berglind Golfcoach
    Efter en trevlig och rolig grönt kort-kurs var jag supermotiverad att förbättra mig och slipa på tekniken, nu kan jag knappt vänta på nästa säsong. Nathalie är en lugn och pedagogisk ledare och jag kan varmt rekommendera henne!

Ågesta Golfklubb, VIDJAVÄGEN 3, 123 52 Farsta