Nelly Rodi Scandinavia

4.4

8 omdömen om Nelly Rodi Scandinavia

Said Z
Skrev om Nelly Rodi Scandinavia

Jag har handlat jättelänge nu på nelly och jag minns inte att jag har varit missnöjd med något.Mycket bra service,jättesnälla personer som svarar på dina frågor vänlighet.Bra bilder på varor och filmer som visar tydligt hur varorna ser ut.Aldrig haft problem med leverans eller annat.Får pengar tillbaka för varan som man skickar tillbaka utan några problem. Anledningen till att jag gav fyra stjärnor är att man inte kan önska sig en vara.Till exempel om en skjorta som man verkligen gillar inte finns i den storlek som man...

Livrustning AB
4.8/5 i betyg av 793 omdömen 4.8 av 793 omdömen

Det var en mycket givande utbildning. Nu känner jag att jag vågar rycka in om en person blir akut sjuk. Utbildningsledaren var mycket kunn

O
Skrev om Nelly Rodi Scandinavia

varje gång när jag ser en klänning och ville ha så finns det inte i min storlek. Alltid! Typ när de släpper fram en ny klänning så försvinner det nästa dag! Jag är så jäkla trött! less på det! Igår tänkte jag beställa en klänning men sen hände det något teknisk fel. Jag gick in Nelly igen och så fick jag syn min storlek finns inte kvar i lager. Jag har till och med kontaktat till Nelly.. fick inga positiva svar. sista chanse sen drar jag.

Cecilia E
Skrev om Nelly Rodi Scandinavia

Nelly är ett föredöme när det kommer till kundservice och kundbemötande! Snabbt svar och trevlig respons! Att de sedan erbjuder det snyggaste klädmodet till rimliga priser och levererar varorna på ett kick, det är bara en bonus! Nelly ni är bäst!

Ida M
Skrev om Nelly Rodi Scandinavia

Ville lägga ett gott ord för Nellys kundservice :) Har varit i kontakt med de och alltid fått hjälp, svar på mina frågor och ett mycket trevligt bemötande. De visar hur service och kundbemötande ska gå till: att vara professionell innebär inte att enbart få ett svar tillbaka som om en dator hade skrivit meningarna. Utan de vågar vara personliga samtidigt som svaren kommer fram tydligt, korrekt och snabbt. De som jobbar på Nelly är glada och tillmötesgående och lyssnar till mig som kund. (hemsidan och utbudet av kläder och märken är givetvis också bra! Jag är en nöjd kund!

Alexandra
Skrev om Nelly Rodi Scandinavia

Jättebra service och snabbt svar!

michaela s
Skrev om Nelly Rodi Scandinavia

Snabb, trevlig och hjälpsam kundtjänst! Tack:)

zorka x
Skrev om Nelly Rodi Scandinavia

Bästa kundtjänst, trevlig och jag fick svar inom 10 minuter via mail! Och det viktigaste....bilder stämmer altid med verkligheten på nelly.se! Rekommenderas varmt!

Annie S
Skrev om Nelly Rodi Scandinavia

Grymt bra kundtjänst fick svar på alla frågorna jag hade. tack Emilie och Elisabeth för super duper kundtjänst!!