Net At Once Sweden AB

2.4

12 omdömen om Net At Once Sweden AB

Julle Mikael J
Skrev om Net At Once Sweden AB

Loggade in och skulle säga upp bredbandet åt min svärfar. Snacka om att de lever i det förflutna. Gick inte att säga upp på mina sidor eller ringa utan man var tvungen att hämta hem en uppsägningsblankett och manuellt fylla i den för att sedan lägga brevet i brevlåda, skrattretande. Har haft problem med dessa individer tidigare och absolut inget företag jag ens skulle rekommendera till mina värsta fiender.

Felicia Charlotta R
Skrev om Net At Once Sweden AB

Under all kritik! Om ni vill ha ett fungerande internet och en kundservice som hjälper till så håll er långt borta från Net at once

JOHAN F
Skrev om Net At Once Sweden AB

Samtidigt som de tar betalt för autogiro (468/år) så skickar de inte ut fakturor via mejl som de ska. När de då blir obetalda skickar de ut påminnelser (via mejl) och kräver 60kr extra. När man mejlar ang. detta får man inget svar..... Abonnemang uppsagt - ANLITA INTE NET AT ONCE !!!!

STEFAN V
Skrev om Net At Once Sweden AB

Bedrövligt företag, stödjer inte e-faktura och tar betalt för autogiro. Skickar snabbt påminnelseavgift och stänger av tjänsten så snart en faktura på mail missas

Jacob K
Skrev om Net At Once Sweden AB

Bedrövligt. Stängde utan varning av internet för hel bostadsrättsföreningen och drar sen en vals om att de tidigare skulle bjudit föreningen på kostnader runt 20 miljoner och att de varit mer än tillmötesgående. Bör undvikas till varje pris.

Kari K
Skrev om Net At Once Sweden AB

Har haft NetAtOnce länge och fungerat mycket bra. Men blir det problem så har dom förmodligen Sveriges sämsta tekniker som inte alls vet vad dom sysslar med, skyller felen på nätleverantören och kundens egna utrustningen. Har visat sig vara felaktigt. Kundtjänst är mycket hjälpsamma och följer upp felanmälningar, 5 stjärnor till dom.

Jonas M
Skrev om Net At Once Sweden AB

Fortfarande inte fått tillbaka bredband och det är nu fem (5) dagar sedan betalning, hånflinet från kundtjänst gjorde inte så att bredbandet slogs på heller :O För att sedan göra det lite extra svårt skickas faktura på e-post (så millenieskiftet får ju Kamprad att framstå som modern) och fast avgift 39 kr för autogiro (Swedbank tar typ 3kr av dem resten vinst) men annars rörligt 60kr i straffavgift. Där allt är vinst! E-faktura finns ej som val och Kivra kan du glömma! När jag väl fick fakturan per e-post gick allt...

Sandra M
Skrev om Net At Once Sweden AB

Billigt - javisst! MEN har man lite pengar, exempelvis "ingen" inkomst utan bara bidrag måste man betala en deposition på 1500spänn. Jag som för närvarande är utan jobb och får bidrag tänkte att deras bredbands-tjänst skulle passa mig superbra eftersom det var så billigt. Fungerade första dagen, men sedan efter att dem gjort en kreditupplysning spärrades abonnemanget. Kontaktade kundtjänst, dem sa då att jag måste punga ut dessa pengar (som för mig motsvarar halva mitt bidrag som skall gå till mat/hushåll/nöje/övrigt)...

Qpaqex
Skrev om Net At Once Sweden AB

Ytterst bra operatör. Upptid som slår dyra företagsfiber. Bra support, de få gångerna jag haft behov. Bredbandet ingår i månadsavgiften i BRF. Mycket nöjd. Extremt snabba pingtider och det är en av de snabbaste operatörerna jag varit med om.

Stefan J
Skrev om Net At Once Sweden AB

Har varit kund hos Netatonce i 7 år på adsl har, haft dom på tre adresser och det har fungerat bra på alla, har även iptelefoni och det fungerar minst lika bra om inte bättre än Telias, framförallt är det billigare fakturorna med samtal o månadsavgift är alltid lägre än vad vi betalade i fasta avgifter till Telia. Jag kan varmt rekommendera företaget. Supporten är trevlig och hjälpsam har inte behövt ring på grund av att det inte har fungerat men fick hjälp med att ställa in min router som jag köpt själv. Har sett att dom...

Andreas A
Skrev om Net At Once Sweden AB

Bra operatör med låga priser. Jag har varit kund i 6 år och haft 2 avbrott. Det ena avbrottet var vid Stormen Gudrun och det andra var när åskan slog ner i telestationen. Har även hemtelefon via dom sedan 3 år tillbaka och är nu en nöjd kund även på den tjänsten. Visst va det lite struligt i början men dom löste det galant. Nu har dom även börjat sälja mobila tjänster som jag direkt hakade på. Köpte iPad och enligt Pricerunner och Prisjakt var dom de billigaste alternativet just då.

Eva W
Skrev om Net At Once Sweden AB

Vad ska man säga? Underbart att inte låta stackars studenter lida av böter för nedladdning. Trevligt bolag som under min tid på campus haft ett (ETT!) uppehåll, det varade i någon timme och campus fick influensa pga internetbrist.

Representant för Net at Once Swe gillar detta