Net At Once Sweden AB

Läs vad 9 kunder tycker om Net At Once Sweden AB

• STEFAN V

2020-02-20

STEFAN V skrev om Net At Once Sweden AB
    Bedrövligt företag, stödjer inte e-faktura och tar betalt för autogiro. Skickar snabbt påminnelseavgift och stänger av tjänsten så snart en faktura på mail missas Läs mer
  • 2019-05-01

Jacob K skrev om Net At Once Sweden AB
    Bedrövligt. Stängde utan varning av internet för hel bostadsrättsföreningen och drar sen en vals om att de tidigare skulle bjudit föreningen på kostnader runt 20 miljoner och att de varit mer än tillmötesgående. Bör undvikas till varje pris. Läs mer
  • Kari K

2018-12-29

Kari K skrev om Net At Once Sweden AB
    Har haft NetAtOnce länge och fungerat mycket bra. Men blir det problem så har dom förmodligen Sveriges sämsta tekniker som inte alls vet vad dom sysslar med, skyller felen på nätleverantören och kundens egna utrustningen. Har visat sig vara felaktigt. Kundtjänst är mycket hjälpsamma och följer upp felanmälningar, 5 stjärnor till dom. Läs mer
  • 2018-10-29

Jonas M skrev om Net At Once Sweden AB
    Fortfarande inte fått tillbaka bredband och det är nu fem (5) dagar sedan betalning, hånflinet från kundtjänst gjorde inte så att bredbandet slogs på heller :O

För att sedan göra det lite extra svårt skickas faktura på e-post (så millenieskiftet får ju Kamprad att framstå som modern) och fast avgift 39 kr för autogiro (Swedbank tar typ 3kr av dem resten vinst) men annars rörligt 60kr i straffavgift. Där allt är vinst! E-faktura finns ej som val och Kivra kan du glömma!

När jag väl fick fakturan per e-post gick allt bra men efter att bolaget slarvat med en kreditfaktura har det varit kört! Ledsen, Not - Net at once men allt som var så bra i början i vår relation slutar nu med bitter uppsägning efter urusel service och kundtjänst. Det finns många som kan konkurrera ut er, jag ger dem mina pengar i fortsättningen! Läs mer
  • Sandra M

2013-03-07

Sandra M skrev om Net At Once Sweden AB
    Billigt - javisst! MEN har man lite pengar, exempelvis "ingen" inkomst utan bara bidrag måste man betala en deposition på 1500spänn. Jag som för närvarande är utan jobb och får bidrag tänkte att deras bredbands-tjänst skulle passa mig superbra eftersom det var så billigt.

Fungerade första dagen, men sedan efter att dem gjort en kreditupplysning spärrades abonnemanget.

Kontaktade kundtjänst, dem sa då att jag måste punga ut dessa pengar (som för mig motsvarar halva mitt bidrag som skall gå till mat/hushåll/nöje/övrigt) för att återuppkoppla mitt internet.

Jag förstår att dem vill ha en säkerhet, och om den hade vart på 500kr(!!!) hade jag kunnat prioritera detta, men 1500 är för mig en orimlig summa. 500kr hade betalt ca 3 månaders bredband, om jag då hade uteblivit med en betalning hade dem kunnat spärra det, dragit av den summan jag ej betalt och skicka tillbaka resterande.

Har alltid betalt mina räkningar i tid och är en skötsam tjej, så detta ser jag som ett hån. Hur ska en som mig kunna få fram så mycket pengar till en bredbands-deposition?! Läs mer
  • Qpaqex

2011-02-21

Qpaqex skrev om Net At Once Sweden AB
    Ytterst bra operatör.

Upptid som slår dyra företagsfiber.

Bra support, de få gångerna jag haft behov.

Bredbandet ingår i månadsavgiften i BRF. Mycket nöjd. Extremt snabba pingtider och det är en av de snabbaste operatörerna jag varit med om. Läs mer
  • 2010-12-06

Stefan J skrev om Net At Once Sweden AB
    Har varit kund hos Netatonce i 7 år på adsl har, haft dom på tre adresser och det har fungerat bra på alla, har även iptelefoni och det fungerar minst lika bra om inte bättre än Telias, framförallt är det billigare fakturorna med samtal o månadsavgift är alltid lägre än vad vi betalade i fasta avgifter till Telia. Jag kan varmt rekommendera företaget. Supporten är trevlig och hjälpsam har inte behövt ring på grund av att det inte har fungerat men fick hjälp med att ställa in min router som jag köpt själv. Har sett att dom ska börja med mobiltelefoni och jag kommer att byta till dom oavsett vad det kostar då jag är sjukt nöjd kund. Läs mer
  • 2010-07-02

Andreas A skrev om Net At Once Sweden AB
    Bra operatör med låga priser.
    Jag har varit kund i 6 år och haft 2 avbrott.
    Det ena avbrottet var vid Stormen Gudrun och det andra var när åskan slog ner i telestationen. Har även hemtelefon via dom sedan 3 år tillbaka och är nu en nöjd kund även på den tjänsten. Visst va det lite struligt i början men dom löste det galant.
    Nu har dom även börjat sälja mobila tjänster som jag direkt hakade på. Köpte iPad och enligt Pricerunner och Prisjakt var dom de billigaste alternativet just då. Läs mer
  • Eva W

2009-07-07

Eva W skrev om Net At Once Sweden AB
    Vad ska man säga? Underbart att inte låta stackars studenter lida av böter för nedladdning. Trevligt bolag som under min tid på campus haft ett (ETT!) uppehåll, det varade i någon timme och campus fick influensa pga internetbrist. Läs mer
    Representant för Net at Once Swe gillar detta