Tänkte signa dessa men är glad att jag läste omdömen innan. Aldrig att jag binder upp mig för dessa
Nets Sweden AB
Om företaget
Nets specialiserar sig på att hantera digitala värden genom att leverera strategisk rådgivning och IT-lösningar. Vi bidrar till ett effektivare samhälle och optimerar våra kunders verksamheter genom vårt digitala sätt att hantera pengar, information och identiteter. Vi har en av de mest omfattande produktportföljerna i Europa...
4 omdömen om Nets Sweden AB
Jag har varit kund hos Nets i över 10 år, men tyvärr avslutas det på värsta möjliga sätt. När vi skulle byta kassasystem blev det ett missförstånd och vår terminal slutade fungera under mellanperioden. Vårt avtal med Nets gällde till augusti, men vi skulle starta nytt avtal med nytt kassasystem redan 1 juli. Jag pratade med en kille på Nets som erbjöd att skicka ut en fristående terminal vi kunde använda under tiden. Vi frågade tydligt: “Blir vi bundna till något?” Svaret var: “Nej.” Han sa också att vi kunde använda terminalen...
Blev lurad in i avtal där man sa att jag var tvungen att byta betalterminal och binda mig i tre år för att kunna knyta Klarna til betalterminalen som jag har i butiken. Det visade sig inte fungera men man vägrar att låta mig komma ur avtalet fast jag inte kan använda betalterminalen som var tänkt. Väntar bara att det ska löpa ut så jag kan bli fri från Nets. Ledsen över att man tvingar på mig ett avtal som inte uppfyller det som utlovades. Jag är en liten företagare med inga resurser att driva case mot nets. Så jag räknar...
Dålig kundservice och lurande avtaler som man kan tänka sig! en fälla för verksamheten