Netto

Netto

3.7 / 5 i betyg — 15 rekommendationer
Majsan:
Kom hit för att jag var missnöjd med arbetet som thea gjort i Norrköping. Tänkte det var bättre att gå till en tandläkare närmare mitt jobb ...
Adress
Drottninggatan 23
58225 LINKÖPING

Läs vad 15 användare tycker om Netto

• Dannyboi

2009-03-03

Dannyboi skrev om Netto
    Det som är bra med Netto (det kanske enda som är bra?) är priserna. Det ÄR faktiskt billigt, man kan verkligen fynda. Dock hittar man inte alla livsmedel man söker, med andra ord en affär som är ett bra komplement till andra affärer..
  • Elli B

2009-03-03

Elli B skrev om Netto
    Jag gillade inte alls Netto när jag var där för första gången. Saker ligger huller om buller, affären är rätt osorterad och frukt och grönt-hörnan är inte alltid fräsch. Men det finns något charmigt med stället ändå. Det varor man väl hittar har ofta ett väldigt bra pris och det är en skön mix av studenter, nysvenskar och pensionärer där. Jag har börjat att trivas på stället.
  • Dario L

2008-08-19

Dario L skrev om Netto
    Netto är en mycket bra livsmedelsbutik som har ett stort utbud på så gott som allt. Du hittar inte bara livsmedel här, du kan också se till att skaffa dig tekniska apparater som t.ex. en MP3 eller köpa gott godis.
  • Albin J

2008-08-19

Albin J skrev om Netto
    Netto är butiken med stort B för dig som är student! Varor med hög kvalité till förmånliga priser. Mjölkprodukter, grönsaker och annat som annars är rätt dyrt finns här att tillgå till kanonpriser. Plus också till läget på Drottninggatan i stadens centrum.
  • Evelina E

2008-08-18

Evelina E skrev om Netto
    En av de absolut mest prisvärda matvarubutikerna i Linköping med ett stort utbud av frukt och grönt! Alltid bra erbjudanden och alltid fylld med sådant man inte visste att man behövde, från korgar och kammar till extra stora kakor med choklad. Extra plus för det centrala läget - kan det bli bättre!
  • Stina B

2008-08-18

Stina B skrev om Netto
    Netto är en mataffär med toppen priser. Det finns väl vissa brister i utbudet, men det övervägs av de fantastiska priserna på de varorna som de har. Det finns speciellt mycket godis till bra pris, men det finns även mycket grönsaker och andra råvaror.
  • Maria c

2008-08-17

Maria c skrev om Netto
    Netto är räddningen när det börjar eka i plånboken! De har kanske inte det största utbudet av varor i stan, men det är väl värt att svänga förbi och handla alla basvaror där. Det kan inte bli billigare än på netto.
  • Per L

2008-08-15

Per L skrev om Netto
    En mataffär som till mestadels säljer lågprisvaror och är inriktat mot lågprissegmentet. De erbjuder ett begränsat utbud av mat; absolut inte i klass med ICA MAXI, Coop Forum eller liknande butiker men ändå bättre än den lokala kvartersbutiken. Om man är ute efter mer än basvaror bör man gå till en annan butik.
  • David S

2008-08-15

David S skrev om Netto
    Netto - guldgruvan för studenter! Utbudet är inte det bästa, inredningen i lokalen lär inte få något designpris, och köerna är lite väl långa ibland. Men det är billigt! Kortfattat så är det en riktigt bra affär för att inhandla basvaror som kött/kyckling, frukt, grönsaker och konserver, men vill man ha mer än ett märke att välja på eller söker annat än basvaror bör man åka någon annanstans.
  • Johanna B

2008-08-12

Johanna B skrev om Netto
    Affären är lite sliten, lite längre köer än andra matbutiker, men här är det billigt! Svenska varor som felix, kronfågel m.m. men till ett lägre pris. De har inte allt så man får kompletera. Det finn tre flaskor ketchup t.ex. En bllig, en heinz och en felix. Inte olika storlekar. Frukt och grönt är mycket billigare, dock är de dåliga på kryddor.
  • Sara S

2008-08-10

Sara S skrev om Netto
    Netto netto netto, vad skulle man göra utan netto? Mitt i stan på behagligt cykelavstånd från de flesta ställen, ett mastodontutbud på billiga grönsaker som gör oss veggisar lyckliga i själen och framförsallt såklart PRISET! Netto gör det möjligt för oss studenter att faktiskt få äta ok mat även den 23:e och 24:e. Utbudet är naturligtvis inte det bästa i stan men priset väger upp detta och att bashandla på netto är oslagbart!
  • Rasmus J

2008-08-09

Rasmus J skrev om Netto
    Netto i Linköping är en ganska liten butik. Det märks på utbudet. Och kvalitén på grejerna är inte alltid den bästa. Men det är ju inget som någon som handlar på netto inte vet om. Det bästa är ju självklart priset, som ligger en bra bit under andra centrala mataffärers. Skulle de haft en lite fräschare frukt/grönsaksavdelning skulle den fått en fyra. nu hamnade den snäppet under.
  • Anna W

2008-08-06

Anna W skrev om Netto
    Jag handlar ofta på Netto. Det känns fräscht eftersom det alltid är folk där och det blir en väldig genomströmning på varorna, specieellt grönsaker. De har bra priser på i stort sett allt, det enda är att det inte alltid finns allt som man vill ha, men det går alltid att lösa! Perfekt ställe att handla godis, snacks o läsk på. Även basvaror och färskt och grönt!
  • Pascal S

2008-07-30

Pascal S skrev om Netto
    Mycket billig mat, relativt stort sortiment.
  • Malin P

2008-07-25

Malin P skrev om Netto
    En bra lågprisbutik där man alltid hittar det viktigaste i form av mat och andra livsmedel. Bra ställe att handla på om man har det lite knapert i kassan (vilket man ofta kan ha som student), och man har nära dit om man bor i innerstaden eller däromkring.

Företag nära Netto:

Fastighetsbyrån Linköping

Repslagaregatan 23 A, LINKÖPING
Fastighetsbyrån Linköping
Kennet L:
Fastighetsbyrån skötte det mycket bra

Verisure - Hus och Villalarm

Gumpekullavägen 8, LINKÖPING
Verisure - Hus och Villalarm
Anders  :
All kontakt med Verisure har fungerat väl. Tyvärr kan jag inte säga samma sak om deras produkter. Några enheter har behövt service eller bl...

Verisure - Lägenhetslarm

Gumpekullavägen 8, LINKÖPING
Verisure - Lägenhetslarm
Lars C:
Alltid bra bemötande vid både felanmälan och felavhjälpning. Kunnig personal som gör sitt yttersta för att få en nöjd kund.

S:t Larsgatan 3, LINKÖPING
Majsan:

Mäklarhuset Linköping

Göran Dyks gata 5, Linköping
Mäklarhuset Linköping
Joachim B:
Gustav spetz är en mycket trevlig och ödmjuk kille, kommer använda mig av honom om jag någongång skulle sälja igen...