New Origin AB

1.0

11 omdömen om New Origin AB

Nicholas L
Skrev om New Origin AB

Har tackat NEJ, till era tjänster, vid 2 tillfällen. Trotts det finner jag obesvarade samtal morgon, middag, kväll från olika nummer registrerade på på Er. Vänligen lägg ner denna terrorverksamhet NU!

Niklas B
Skrev om New Origin AB

Svarat en gång och tackat nej till deras tjänster och bett att få slippa samtal fortsatt, trots det ringer de hela tiden om och om igen på nya nummer…. Så tröttsamt!

Kent M
Skrev om New Origin AB

Svinbolag som bara luras med sina tjänster och slutar inte att ringa. Ruskigt irriterande affärsidé

Lisa H
Skrev om New Origin AB

Företaget ringer flera gånger i veckan med nya nummer som jag blockerar efter hand! Otroligt tröttsamt!

Jimmy daniel L
Skrev om New Origin AB

Ringde o hade ett supererbjudande på min adress på bredband, men jag sa "inte intresserad, tack hej" o la på -då ringde han igen o jag sa "jag är inte intresserad sa jag ju..." o la på Ytterligare efter 3 min ringde samma nummer o jag klicka o spärra nummer

Sven gunnar N
Skrev om New Origin AB

Påstår sig erbjuda bredbandstjänster från Allente. Men vid kontroll på hemsidan kan inte Allente leverera bredband till adressen.

Helén S
Skrev om New Origin AB

Påstår att de kan hjälpa en att få ner kostnaden på bredbandet som är via fiber och de har hjälpt många av mina grannar. Det är bara det vi inte har något fiber nät och grannarna har inte något fiber. Har inte koll på vem de ringer till.

Torbjörn jan ingvar J

Skräpföretag som telefonterroriserar människor för att kränga på dem skräp.

Liam mats gösta L
Skrev om New Origin AB

Svarade en gång när de ringde, de lade på efter 4 sekunder. De har fortsatt ringa mig efter, alltid med nya nummer.

Astrid linnéa B
Skrev om New Origin AB

Försäljare som ringer och ringer, blockerat numret ett flertal gånger men kommer ett nytt igen

Jari R
Skrev om New Origin AB

Äcklig försäljare som inte respekterar NIX