Next Day Sport & Profiltryck HB

Next Day Sport & Profiltryck HB

Ring 0911-666 50 www.nextday.se

Då har ni hittat rätt! Vi hjälper er med helthetslösningar inom profilering till ert företag. Vi sätter alltid kunden i fokus och ser till att leverera det som önskas i den kvalitet ni söker. Vi har erfarna grafiska formgivare som kan hjälpa till att utveckla er grafiska profil om så önskas. Söker ni efter ett företag med...

5 omdömen om Next Day Sport & Profiltryck HB

Görel
Skrev om Next Day Sport & Profiltryck HB

Beställde pikeer privat, snabb mailkontakt vid frågor och supersnabb leverans. Mkt nöjd!

Pontus J
Skrev om Next Day Sport & Profiltryck HB

Solklar 5:a. Bemötandet var underbart och det bästa av allt var att man kunde beställa endast en tryckt produkt, särskilt för mig som vill "visa" upp mig. Kan säga att det var den produkt jag verkligen var ute efter. Kan säga endast en sak om Nextday: här ska jag beställa alla mina funktionströjor ifrån. Ett råd också till Nextday, fortsätt såhär för då kommer ni att växa snabbare än något annat. Tack återigen, speciellt Malin som är produktionsledare.

Martin K
Skrev om Next Day Sport & Profiltryck HB

Solklar 5a! Vi är ett litet företag som har sökt efter namnbrickor i liten upplaga. Next Day Sport & Profiltryck var 20-40% billigare än övriga företag vi har begärt offert av. Väldigt nöjd med det otroligt generösa priset och resultatet blev riktigt bra. Extra plus för den kraftfulla magneten. Namnbrickan sitter verkligen på plats.

Christoffer J
Skrev om Next Day Sport & Profiltryck HB

Beställde 25 st pikéer till mitt företag. Väldigt nöjd med kläderna som är dels snygga och dels väldigt bra kvalité. Blev positivt förvånad över att företaget kontaktade mig efteråt för att höra om jag var nöjd med kläderna. Fler företag borde ha sådan exceptionell service!

Alex
Skrev om Next Day Sport & Profiltryck HB

Kanonbra service! Snabba och bra kommunikation. Kommer definitivt att återkomma nästa gång vi behöver mer t-shirts med tryck.

Christoffer J gillar detta