Alla kategorier Tryckeri Norrbotten Piteå Piteå Next Day Sport & Profiltryck HB

Västergatan 11, 941 33 Piteå — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Next Day Sport & Profiltryck HB

• Görel
    Görel skrev om Next Day Sport & Profiltryck HB
    Beställde pikeer privat, snabb mailkontakt vid frågor och supersnabb leverans. Mkt nöjd!
  • Pontus J
    Pontus J skrev om Next Day Sport & Profiltryck HB
    Solklar 5:a. Bemötandet var underbart och det bästa av allt var att man kunde beställa endast en tryckt produkt, särskilt för mig som vill "visa" upp mig. Kan säga att det var den produkt jag verkligen var ute efter.
    Kan säga endast en sak om Nextday: här ska jag beställa alla mina funktionströjor ifrån. Ett råd också till Nextday, fortsätt såhär för då kommer ni att växa snabbare än något annat. Tack återigen, speciellt Malin som är produktionsledare.
  • Martin K
    Martin K skrev om Next Day Sport & Profiltryck HB
    Solklar 5a! Vi är ett litet företag som har sökt efter namnbrickor i liten upplaga. Next Day Sport & Profiltryck var 20-40% billigare än övriga företag vi har begärt offert av.

Väldigt nöjd med det otroligt generösa priset och resultatet blev riktigt bra. Extra plus för den kraftfulla magneten. Namnbrickan sitter verkligen på plats.
  • Christoffer J
    Christoffer J skrev om Next Day Sport & Profiltryck HB
    Beställde 25 st pikéer till mitt företag. Väldigt nöjd med kläderna som är dels snygga och dels väldigt bra kvalité.

Blev positivt förvånad över att företaget kontaktade mig efteråt för att höra om jag var nöjd med kläderna. Fler företag borde ha sådan exceptionell service!
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Next Day Sport & Profiltryck HB
    Kanonbra service! Snabba och bra kommunikation. Kommer definitivt att återkomma nästa gång vi behöver mer t-shirts med tryck.
    Christoffer J gillar detta

Västergatan 11, 941 33 Piteå