NF Trafikskola AB

NF Trafikskola AB

Välkommen till NF Trafikskola AB!

Vi på NF Trafikskola AB hjälper dig att ta ditt körkort. Vårt mål är att vägen mot ditt körkort ska vara snabbt och effektivt. Vi skräddarsyr ett körkortsprogram som passar dig bäst och anpassat efter dina behov.

Kurser som du hittar hos oss på NF Trafikskola AB:
  • Intensivkurs 1-2 veckor
  • Introduktionsutbildning
  • Körkort personbil
  • Riskettan
  • Halkbana
  • Teorihjälp
Det kan ibland vara jobbigt att betala hela körkortet på en gång. Därför ger vi dig möjlighet att delbetala ditt körkort i upp till 24 månader. Vi ger alltid dig som student 10% rabatt på valfritt körkortspaket.

Läs vad 15 kunder tycker om NF Trafikskola AB 2

2022-05-27 Insamlad av företaget
    Bästa trafikskolan!!! Fick den från första försöket.
    2022-05-23 Insamlad av företaget
    Tack för hjälpen med mitt körkort , jättebra lärare ,jag klarade både teori och körning på första försöket , kan rekommendera skolan till vänner som ska ta körkort / BOLOS
    Tack Bolos , för dom fina orden / Nf Trafikskola NF Trafikskola AB
    2022-05-19 Insamlad av företaget
    Bästa trafikskolan helt enkelt! Lärare i världsklass som hjälpte mig till mitt körkort. Stark rekommendera 😍
    Tack snälla Ikran för dom fina orden , kör försiktigt och var rädd om dig / Nf Trafikskola NF Trafikskola AB
  • Casper P
    skrev om NF Trafikskola AB
    2022-05-19 Insamlad av företaget
    Jag blev bra bemött då jag blev hämtad på stationen då jag hade åkt tåg från Stockholm hela vägen till Norrköping. Alla på skolan va trevlig och jätte duktiga med att hjälpa en komma igång med träningen och boendet. Boendet va ett mysigt vandrarhem med bra frukost och grattis kaffe som var väldigt gott och många olika alternativ. Mina förväntningar var att jag skulle komma ditt plugga köra och få kortet medans dom överträffa det helt och hjälpte mig med allt jag fråga om och förklara saker jag inte förstod och gjorde mig till en bra förare och klarade av alla prov. Jag köpte en veckas intensivkurs som va jätte bra då jag gick risk 1an och 2an, samt träningar och teori prov med uppkörning då jag fick låna deras bil på uppkörningen? Jag köpte deras bästa och dyraste paket om du snabbt vill få körkortet i handen. Är skit nöjd och jag är så tacksam för allt, kärlek till alla på NF trafikskola🫶🏽
    Tack snälla Casper för så fint omdöme , det var trevligt att ha dig här Stort grattis till körkortet och kör nu försiktigt och var rädd om dig / Personalen Nf Trafikskola NF Trafikskola AB
    2022-05-18 Insamlad av företaget
    Tack för all hjälp med mitt körkort, jag är mycket nöjd med lärarnas tålamod och deras noggrannhet . Kan absolut rekommendera skolan till dom som ska ta körkort. Mycket nöjd elev
    Tack snälla Wilai , kör försiktigt och var rädd om dig / Nf Trafikskola NF Trafikskola AB
    2022-05-09 Insamlad av företaget
    Jag är supernöjd! Tog mitt körkort snabbt och billigt, tack till er!
    2022-04-28 Insamlad av företaget
    Den bästa trafikskola, jag är jättenöjd! Dem är profesionella i sitt jobb.
    2022-04-21 Insamlad av företaget
    De är söta, snälla och duktiga på att träna sig till körkortet. Det är den godaste skolan som jag har hittat.
    2022-04-20 Insamlad av företaget
    Bra bemötande super duktiga trafiklärare rekommenderar stark bästa trafikskolan 😊
    2022-04-18 Insamlad av företaget
    De har varit helt underbara och hjälpsamma hela vägen. Det är en liten och ny körskola, de är väldigt hjälpsamma och flexibla, och deras stöd och tydlighet under lektionerna är anledningen till att jag kunde genomföra min intensivkurs och få ett körkort på bara 15 dagar. Tack än en gång!
    2022-04-02 Insamlad av företaget
    Bästa trafikskolan i Norrköping 👏👏👏
    Jag klarade på Första gången på en vecka
    Tack för all hjälp
  • Nathalie M
    skrev om NF Trafikskola AB
    2022-03-30 Insamlad av företaget
    Nf trafikskola, wow vilket bemötande och vilket gäng. Alla var super engagerade och tillsammans klarade vi mitt mål, körkortet!
    Mina förväntningar var höga då jag tidigare gått till andra trafikskolor och inte varit nöjd men detta var precis det jag sökte, Överförväntan.
    NI ÄR BÄST !!
    2022-03-27 Insamlad av företaget
    Professionell och bra trafikskola.
  • 2022-03-14 Insamlad av företaget
    Mkt bra och kunniga kunniga 👩‍🏫
    2022-03-08 Insamlad av företaget
    Jag tycker att ni va den bästa trafikskolan och fick lära mig jätte mycket av er.
    Jag kommer rekommendera starkt att ni är dem bästa som kan lära bra.😊