NF Trafikskola AB

NF Trafikskola AB

www.nftrafikskola.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till NF Trafikskola AB! Vi på NF Trafikskola AB hjälper dig att ta ditt körkort. Vårt mål är att vägen mot ditt körkort ska vara snabbt och effektivt. Vi skräddarsyr ett körkortsprogram som passar dig bäst och anpassat efter dina behov. Kurser som du hittar hos oss på NF Trafikskola AB: * Intensivkurs 1-2 veckor...

159 omdömen om NF Trafikskola AB

Ellen H
Skrev om NF Trafikskola AB

Mycket bra trafikskola! Lärde mig att köra väldigt fort och klarade båda proven på första försöket😀

Qëndrim S
Skrev om NF Trafikskola AB

De är trevliga och jätteduktiga!

Tara R
Skrev om NF Trafikskola AB

Alltid blivit trevligt bemött,. Lärare som överträffat förväntningar genom att få körning att kännas positiv och avspänd. "Körkortspaket 4 " paketet med flest lektioner (20st - 70 min lektioner) var perfekt för mig och jag är helnöjd. 👍

Marie A
Skrev om NF Trafikskola AB

Jag kom som 50+. och ville ta körkort. Inga konstigheter för dom, tog en testektion först, köpte sedan ett körkortspaket. Blev mycket väl bemött.

Filip H
Skrev om NF Trafikskola AB

Det gick lätt att få ihop ett intensivpaket med relativt kort varsel. Bra körskollärare som hjälpte mig att träna på dom saker jag behövde. Kanonbra upplevelse av körskolan.

Kevin S
Skrev om NF Trafikskola AB

Jag är väldigt nöjd med min upplevelse av NF Trafikskola! De var väldigt hjälpsamma och pedagogiska under hela vägen till körkortet. Vidare var de väldigt måna om att effektivisera min tid under körlektionerna, vilket jag fann väldigt uppfriskande och omtänksamt!

Ian Björn Douglas Ingbrant I

Inlärningen tog sin tid men läraren hjälpte enormt. Det var en allmänt bra upplevelse och jag lärde mig allt från grunden upp. Fin skola och väldigt trevliga arbetare.

Sead S
Skrev om NF Trafikskola AB

Pedagogisk, utmanande och motiverande lärare. Som tänker på elev väldigt mycket känner man. Alla körlärare var trevliga vare sig du hade de som lärare eller inte.

Hanan H

Jag är glad över att jag just valde er . Tack för allt 🙌

Kinda B
Skrev om NF Trafikskola AB

Jättenöjd över allt jag lärde mig i NF trafikskola. Hade absolut inga tidiga erfarenhet och ändå fick körkortet så snabbt med hjälp av dem Super duktiga och trevliga personal. Rekommenderas

Jekob H
Skrev om NF Trafikskola AB

Jättefint trafikskolan med trevliga och proffsiga personaler

Noah G
Skrev om NF Trafikskola AB

Trevligt bemötande, bra pris, alltesammans flöt på. Lösningsinriktad personal!

Alfred Fredrik Henmark A
Skrev om NF Trafikskola AB

Bra pedagogik och bra lärare, rekommenderar verkligen

Letensea N
Skrev om NF Trafikskola AB

NF Trafik skola är mycket bra skola lärarna är väldigt trevliga och pedagogiska.Jag måste säga tack såååå mycket till NF Trafikskola!

Jessie H
Skrev om NF Trafikskola AB

Bästa lärarna!! Man får sån bra pedagogisk hjälp och en speciell relation tillsammans. Rekommenderar verkligen så starkt! Hade inte klarat det utan dem!

Pamela B

Jag är väldig nöjd. Rekommenderar starkt! ✨

Bilal A
Skrev om NF Trafikskola AB

Riktigt bra lärare som tar hand om en

Elina T
Skrev om NF Trafikskola AB

Blev bemött på ett väldigt trevligt sätt. Hade inte riktigt så stora förväntningar förutom att lära mig saker och att utvecklas med körlektionerna och de överträffade definitivt mina förväntningar. Jag köpte körkortspaket 2.

Madelene I G
Skrev om NF Trafikskola AB

Kunde tillgodose mina önskemål av tider på ett väldigt bra sätt. Väldigt trevliga lärare och duktiga. Gav mig väldigt bra förutsättningar att klara mitt körkort.

Elsa B
Skrev om NF Trafikskola AB

Dem gjorde så jag klarade körkortet på första försöket

Ida Ä
Skrev om NF Trafikskola AB

Sjukt bra trafikskola som verkligen var personlig och hjälpte till med allt. Fick så mycket stöttning av både Lotta och Farshad och man märkte verkligen hur mycket de brydde sig om en. Super bra trafikskola rekommenderar verkligen.

Kasper K
Skrev om NF Trafikskola AB

Mycket bra upplevelse med NF trafikskola. Duktiga trafiklärare som vill elevens bästa. Lätta att kommunicera med och ett fantastiskt bemötande. Gör sitt allra yttersta för att eleven ska klara körkortet. En stor rekommendation!

Grace A
Skrev om NF Trafikskola AB

Jättetrevliga och erfarna personal. Rekommenderar starkt.

Ali R
Skrev om NF Trafikskola AB

Nf trafikskolan är väldigt bra.

Hedvig P
Skrev om NF Trafikskola AB

Jätte bra körskola, klarade körkortet på första försöket både teori och uppkörning. Tack till Lotta som var så pedagogiskt och förklarade på ett sätt som man förstod.

Moa E
Skrev om NF Trafikskola AB

Super bra, har inget negativt att säga! Tvärtom, bara positivt! En jätte bra och trevlig körskola, det märks tydligt att dom vill elevens bästa och att målet är att eleven ska klara körkortet! :)

Joar L
Skrev om NF Trafikskola AB

bra trafiklärare, tydliga och informativa. bra bilar bra priser tillgängligt mycket bra trafikskola

Abnoub H
Skrev om NF Trafikskola AB

Nf trafik skola är en väldigt bra trafikskola. Väldigt pedagogiska, försöker alltid att uppmuntra dig till att bli en bättre förare och bryr sig verkligen.

Gustav R
Skrev om NF Trafikskola AB

Jag fick bra hjälp av Lotta och jag köpte ett paket med 10 dubbellektioner där jag lärde mig mycket och snabbt

Hibo M
Skrev om NF Trafikskola AB

Highly recommend! Very professional and will make sure you understand. Thank you to Lotta for being the best teacher in the world! Best driving school in town.

Hasan A
Skrev om NF Trafikskola AB

Bästa trafikskolan rekommenderar det stark, dom hjälper dig hela vägen fram tills att ditt körkort är i fickan, om ni funderar på att ta körkort tveka inte med att börja i NF!

Maria J
Skrev om NF Trafikskola AB

Lotta är en lugn och tydlig lärare som ser vad du behöver träna mer på och lägger fokuset för lektionerna efter dina behov. Lektionerna är effektiva, hon visar vägar och situationer som kommer på körprovet, hon visar och beskriver på ett tydligt sätt hur koppling, sväng, back och vart man har blicken påverkar hur bilen kommer röra sig. Hon får en att uppmärksamma det du har läst i teorin i praktiken. Utan lotta hade jag nog inte kunnat ta körkort.

Santa A
Skrev om NF Trafikskola AB

Man får hela tiden bra bemötande från första dag av alla lärare i skola. Väldigt bra trafikskola med väldigt hjälpsamma och kunniga lärare. Jag kommer aldrig glömma alla tips och info jag fick från dem. Rekommenderar starkt!

Hiba N
Skrev om NF Trafikskola AB

Jättebra trafikskola, trevliga personal och väldigt hjälpsamma.

Mohammedlatef A
Skrev om NF Trafikskola AB

Bra skola med duktiga lärare. Billiga priser med ett tydligt upplägg.

Leo W
Skrev om NF Trafikskola AB

Grymt, bra och trevliga lärare!

Kacper J
Skrev om NF Trafikskola AB

Bra trafikskola med hjälpsamma och kunniga lärare.

Sebastian A
Skrev om NF Trafikskola AB

Jag blev bemött på ett trevligt sätt och fick hjälp och men det jag frågade. Jag hade hört goda rykten om NF så jag hade lite förväntningar och de blev uppnådda då jag tyckte de var professionella och pedagogiska. Jag kunde uttrycka mig och ha trevliga konversationer. Jag köpte packet 2/medium

Emil W
Skrev om NF Trafikskola AB

Trevlig personal, bra tips inför uppkörningen och lyckades såklart på första försöket tack vare lektionerna :D

Karen M
Skrev om NF Trafikskola AB

Det var en bra upplevelse. Jag fick lära mig mycket på kort tid vilket är bra.

Somaya H
Skrev om NF Trafikskola AB

Min upplevelse var jättebra, bra bemötande, trevliga/snälla personal, ville klara mitt körkort så fort som möjlig och de löste det utan problem och fick all hjälp som det behövdes. Vill tacka Lotta en gång till för förståelse och tålamod ❤️ Tusen tack och rekommenderar stark .

Filip A
Skrev om NF Trafikskola AB

Väldigt välkomnande, rekommenderar starkt!

Evelina T
Skrev om NF Trafikskola AB

Jag blev bemött jättebra och de tog mig jätte seriös, de tycker jag är jätteviktigt att det tar än på allvar, varje lektion kör jag bekvämt med Lotta i bilen och får bara bättre och bättre självförtroende Jag rekommenderar starkt NF Trafikskola om du vill ta körkortet snabbt och säkert!

Asma Ismail A
Skrev om NF Trafikskola AB

Härliga personal som tog hand om mig bra och lärde mig det jag behövde på bra sätt.

Selma Matilda Wallering W
Skrev om NF Trafikskola AB

Gjorde att jag klarade uppkörning på första försöket, fick mycket bra råd och tips.

Asha A
Skrev om NF Trafikskola AB

Min upplevande var väldigt bra, bra bemötande och bra hjälp under tiden jag var där, ett strålande jobb till Farshad och Lotta som hjälpte mig och ta mitt körkort ett väldigt stort tack till dom. Tack för allt ni är bäst!!

Kevin S
Skrev om NF Trafikskola AB

Jag fick ett mycket bra bemötande av lärarna på NF Trafikskola. De hjälpte mig under alla delar av processen. Det märks att lärarna genuint vill att du ska lyckas och köra säkert i trafiken. Uppvärmingen som de erbjuder innan körprovet var också till stor nytta för mig.

Omar H

Bästa trafikskola 👍 100/100

Wilma P
Skrev om NF Trafikskola AB

En väldigt bra skola med bra lärare. Perfekt om du ska göra intensivkurs

Linus B
Skrev om NF Trafikskola AB

Världens bästa trafikskola! Hjälpte mig ta körkort på bara 7 lektioner på grund av hur bra Lotta var! Köpte paket 1 och är så himla nöjd att jag valde er som trafikskola!