Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Botkyrka NFB Transport Systems AB

NFB Transport Systems AB

Kumla Gårdsväg 23, 145 63 Norsborg — Visa karta

Lännavägen 113, 14134, HUDDINGE
Andrei G:
Hej! Jag blev uppringd av företaget efter den hjälpen vi fick den 30 december och den 1 januari (det var otroligt bra av dem att dem kunde ...

Flyttfirmor nära NFB Transport Systems AB:

Lännavägen 113, HUDDINGE
Vi har stor vana av all typ av städning. Allt från flyttstädning och hemstädnin... Läs mer ›
Andrei G:

Läs vad 2 kunder tycker om NFB Transport Systems AB

• Lars K
    Lars K skrev om NFB Transport Systems AB
    Ett rent blufföretag!
    Vi skulle få vårt bohag flyttat genom Arbetsförmedlingens försorg, eftersom vi bägge har fått jobb på en annan ort. Av någon anledning anlitar AF NFB Transport Systems AB, som är en av Sveriges dyraste flyttfirmor. Borde inte statliga myndigheter i stället anlita en av de billigaste?
    Fast AF struntar väl i sådant. De betalar högst 20000 oavsett vad flytten verkligen kostar.
    Flyttkarlarna från NFB kom, lastade in en del av våra grejor, förklarade att bilen var full och åkte iväg. Kvar var ungefär en tredjedel av våra prylar! Sedan ville de ha 11000 kronor för att komma och hämta resten.
    Vi var i kontakt med AF resor flera gånger och flyttfirman flera gånger och de två påstod också att de skulle prata med varandra. Resultatet blev att NFB fortfarande krävde 11000 extra för att slutföra flytten.
    Enligt deras hemsida är NFB Sveriges mes lönsamma flyttfirma. Tjänar de pengar på att ta hutlöst betalt när de anlitas av statliga myndigheter och sedan kräva extra pengar för att slutföra uppdragen?
    Ska du flytta: Undvik NFB Transport Systems! Måste du flytta för att du har fått jobb någon annanstans: Betala själv och anlita inte klåparna på Arbetsförmedlingen!
  • Harriet G
    Harriet G skrev om NFB Transport Systems AB
    100% BÄST!!! Jag har sällan mött så trevliga och serviceinriktade killar. Allt fungerade PERFEKT med både kontakt
    och transport. Allra bästa rekommendationer till er!!!***!!!

Kumla Gårdsväg 23, 145 63 Norsborg