Ngenic AB

1.0

1 omdömen om Ngenic AB

Energikompetens i Sverige AB
4.7/5 i betyg av 473 omdömen 4.7 av 473 omdömen

Energiexperten var kunnig och kom med flera bra råd som vi följer upp. Föreningen är jättenöjd med er som företag.

Oskar W
Skrev om Ngenic AB

Ett oseriöst företag utan dess like. Trots rekordstor efterfrågan och vetskap om att de skulle få problem att leverera i tid, fortsätter man att ta in beställningar med helt orealistisk leveranstid. Smart att ta in så många beställningar som möjligt när intresset är som störst och sedan leverera när säsongen är över. Det första beskedet om försening kom också först i november, så att ingen skulle ha en chans att byta till någon konkurrents produkt. Högsta betyg i att skylla ifrån sig, lägsta i att leverera.

Svar från Ngenic AB

Vi är jätteledsna över att vi inte kunnat leverera i den takt som både ni och vi önskat och vi har full förståelse för alla som är besvikna över detta. Efterfrågan på Ngenic Tune blev enorm när elpriserna blev så höga. Vi har haft förseningar och uteblivna komponentleveranser från våra underleverantörer dessutom. Vi gör verkligen allt vi kan för att snabba på leveranserna och komma i kapp med den stora efterfrågan och vi är tacksamma för all förståelse och tålamod som vi kan få tills att vi är ikapp.