Nissamedia AB

3.5

8 omdömen om Nissamedia AB

Caroline P
Skrev om Nissamedia AB

Hfab är det kommunala bostadsuthyrare.

Emma A
Skrev om Nissamedia AB

De har bland annat massa fina studentlägenheter som nästan alla har ett kanon läge och är fräsha. men man behöver rätt hög köpoäng för att få en studentlägenhet så ställ dig i kö god tid.

Stephanie  O
Skrev om Nissamedia AB

Detta är en bra bostadsbolag som bruka kunna vara väldigt hjälpsamma med det mesta. Om man har problem med lägenheten så tar det inte så jättelång tid innan dem kommer och hjälper till. det som är en nackdel är att det är långa och jobbiga köer och att det tar jättelång tid innan man kommer fram till dem på telefon. Annars är dem en av de bästa bostadsbolagen i Halmstad.

Martin S

Detta bolag är kanon

Jennifer L
Skrev om Nissamedia AB

Populär bostadsförmedling vilket kan märkas på tiden du får stå i kö under deras telefontider. Men enligt mig får du alltid ett vänligt bemötande och den hjälp du behöver.

Frida S
Skrev om Nissamedia AB

Dom är trevliga och och hjälper till om det är något som krånglar. När jag skaffade min studentlägenhet i Halmstad var det HFAB jag kom i kontakt med. Jag tycker att dom har bra priser, fina lägenheter och bemöter än på ett trevligt sätt. I min lägenhet skulle det bytas lås så när jag skulle hämta nyckeln var det inte gjort men en kile följde med direkt och gjorde det.

Louise C
Skrev om Nissamedia AB

Populärt bland studenter, främst pga sammarbetet med Högskolan och kanske därför det ofta är långa väntetider under telefontiderna... HFAB har hjälpt mig med det mesta än så länge (även om jag känner de som har fått vänta GANSKA länge på hjälp) Men det är klart, det kan inte vara lätt att vara populär... :S

Henrik K
Skrev om Nissamedia AB

Många studentbostäder! Och faktiskt ganska så billigt också ^^ Samarbetar med högskolan i år för att hjälpa till att kunna ordna en bostadsgarranti för att inga studenter ska bli bortskrämda för att dom inte lyckas hitta bostad, och vad är då bättre än en bostadsgaranti?