NLS Flytt

NLS Flytt

nls-flytt-ab.business.site
  • BadgeThreeYears
4.5

Varmt välkommen till Nls Flytt, vi kan erbjuda dig en komplett flyttservice då vi utför alla typer av flyttar. Allt från stora till små, för privatpersoner eller företag i hela Sverige. Vi kan också hjälpa till med allt kring flytten då vi har paketlösningar där allt du behöver tänka på ingår: packning, flyttstädning och uppackning...

198 omdömen om NLS Flytt

Tito H
Skrev om NLS Flytt

Jag fick flytt hjälp och Niko som var ansvarig för min flytt . Det gick smidigt och snabbt. De jobbar självständigt. Emballage på allt. Supertrevliga personal. Jag rekommenderar starkt NLS flytt. Mvh Tito Hellström

Isabel R
Skrev om NLS Flytt

Fantastiskt hårt arbetande snälla flyttgubbar men chefen Mirza dök upp då det drog över tiden med aggressivt och hotfullt beteende!! Varning för honom! Han är skogstokig, skällde ut oss för att han var missnöjd med priset HAN hade erbjudit och krävde dubbelt betalt, annars skulle han inte flytta resterande bohag. Han insinuerade samtidigt att vi var slavdrivare och inte jobbade hårt själva. Inte att rekommendera!!

Eva E
Skrev om NLS Flytt

Flytten gick mycket bra, trevlig personal.

Erik E
Skrev om NLS Flytt

Bättre flytt går inte att få. Har kört flytt med egen last bil. MVH Erik Eriksen.

Eva J
Skrev om NLS Flytt

Det blev en perfekt flytt! Trevliga, artiga och proffsiga flyttkillar. De kom i tid, packade med största noggrannhet. Var upp och in alla möbler och lådor! Så bra! Jag är jättenöjd och kan verkligen rekommendera NLS flytt! Med vänlig hälsning, Eva

Susann A
Skrev om NLS Flytt

Flytt & städ Städ blev godkänd av värden. Hade givit 5 * till flytten ända tills jag ville ha råd om hur sätta tillbaka en skiva. De blånekade till att ens ha tagit bort den, Det var inget klagomål men Stå för vad ni gör. Innan detta tyckte jag personalen var trevlig och hjälpsam som dessutom höll tiden.

Kjell L
Skrev om NLS Flytt

NLS gav oss en service inriktad flytt, speciellt när säljaren hade "undgått" att känna till kör o vila regler. NLS löste detta med en härlig kreativitet för att kunna hålla sig på den lagliga sidan samt att kunna levera flytten på ett bra och tidanpassat sätt. Kommer vi att anlita NLS-flytt igen, ja med stor sannolikhet, när och om det händer!

Börje J
Skrev om NLS Flytt

Gick väldigt smidigt att lossa flytten med Niko vid rodret

Per H
Skrev om NLS Flytt

Tydlig och klar kommunikation. Arbetade snabbt, effektivt och med hänsyn till övriga boende i huset vid inflytt. Sakerna packades säkert och snabbt vid utflytt och samtliga har genomgående varit trevliga och tillmötesgående. Anlitar gärna igen.

Emma J
Skrev om NLS Flytt

Mirza och hans grabbar är grymma! Både flytt och städning levererades med superbra resultat!

Alexander J
Skrev om NLS Flytt

Supertrevliga och effektiva killar. Mer än nöjd!

Loise B
Skrev om NLS Flytt

Snabba & trevliga att ha att göra med. Kan varmt rekommendera.

Tamar B
Skrev om NLS Flytt

Väldigt trevliga och snabba killar! Väldigt hjälpsamma och samarbetar verkligen bra. Skulle lätt rekommendera NLS! Är super nöjd ☺️

Ella G
Skrev om NLS Flytt

Mycket bra! Super goa gubbar! Rekommenderar!

Michelle G
Skrev om NLS Flytt

Mycket bra service med erfaren personal! Trevligt bemötande och flexibel hjälp som både kom i tid och arbetade effektivt. Rekommenderar starkt!

Karoline S
Skrev om NLS Flytt

Jag anlitade NLS flytt från Stockholm till Malmö. Jag flytta från en 2a och dom emballerade alla mina saker och packade hela lägenheten. De tog väl hand om mina grejer och kan rekommendera dom väldigt starkt. Duktiga killar och dom vet va dom håller på med och bästa Mirza deras VD. Och deras personalansvarig Niko

Samer W
Skrev om NLS Flytt

Beställde flyttjob av företaget, väldigt professionellt företag, blev bemött på ett bra sätt. Allt gick smidigt och bra precis som förväntat.

Abel G
Skrev om NLS Flytt

Otroligt duktiga och flexibel alla killar

Ammar H
Skrev om NLS Flytt

Mycket bra företag dom kommer alltid i tid bra service

Benjamin R
Skrev om NLS Flytt

rekommenderas jag anlitade dom å dom kom dagen efter demonterade soffa säng m.m allt sånt dom packar allt om de behövs jag anlitade dom från gävle till oslo jätte bra kund bemötande å snabba på de dom gör dom plastar in de som är ömtåligt de vill säga glas glas bord m.m å dom vet vad dom håller på med rekommenderar starkt

Hannes S
Skrev om NLS Flytt

Smidigt, Snabba , trevliga och hjälpsamma! Flyttar vi igen så kör vi med de.

Rakan G
Skrev om NLS Flytt

Jag anlitade NLS Flytt från en 3a i Göteborg till Gottsunda dom emballerade alla mina grejer och packade hela lägenheten. De tog väl hand om mina saker, rekommenderar denna företag starkt!!

CARL-JOHAN N
Skrev om NLS Flytt

Anlitade NLS flytt för att flytta våra saker. Vi fick otroligt dåligt bemötande av bolaget när vi anmälde att en låda med alla vår smycken försvann under flytten. Ägaren skrek på oss och tog oss inte seriöst. Vi har polisanmält. Jag rekomenderar starkt att välja en annan firma

Svar från NLS Flytt

vi kommer göra själv Polisanmälan eftersom detta alls inte stämmer Ni kommer svara på detta

Jason N
Skrev om NLS Flytt

Blixt-inkallade när en annan firma dök upp! Super trevliga och noggranna. Flyttade från Stockholm till Göteborg.

Lennart N
Skrev om NLS Flytt

Väldigt trevlig och kunnig personal. Flytt från Sandviken till Boden.

Caroline A
Skrev om NLS Flytt

Flyttade från Boden Sverige till Jyväskylä Finland och dom var jätte trevliga och inga problem

Sandra G
Skrev om NLS Flytt

Väldigt bra bemötande, flyttade vi från Stockholm till Luleå, alla våra saker kom i god tid och allt var fint packade. Bra service, trevligt personal. Vi rekommenderar NLS Flytt!

Mathias G
Skrev om NLS Flytt

Smidigt, bra kontakt och kommunikation ang leverans. Trevliga och hjälpsamma. Kan definitivt rekommendera NLS.

Hans Gustaf L
Skrev om NLS Flytt

Mycket bra. Stor flytt, lång distans. Allt fungerade som planerat.

Anna-Lena T
Skrev om NLS Flytt

Snabba och pålitliga killar. Trevligt bemötande. Om jag behöver hjälp någon annan gång i flyttsammanhang kommer jag att anlita NLS flytt.

Ida A
Skrev om NLS Flytt

Bemötande var bra & tydligt uppstyrd flytt som gick smidigt. Lite väl stressigt i vissa lägen då några möbler fick lite skavanker på sig. Så en mer försiktighet skulle önskas. Möblerna paketerades & plastades in vilket kändes skönt.

Robert B
Skrev om NLS Flytt

Niko m kollega jobbade mkt efektivt! Snabbt men noggrant! Plastade in känsligt gods . Riktiga proffs! Aldrig sett ngr suga i så otroligt! Dessutom mkt trevliga o tog sig tid att prata efter arbetet var utfört!!.. Kan varmt rekomendera!! NLS flytt! Bra jobbat!!

Maria E
Skrev om NLS Flytt

Tredje gången jag anlitar NLS Flytt. Nöjd över all förväntan. Medarbetarna samt ledningen på NLS Flyttfirma är uppmärksamma, lyhörda och flexibla för kundernas tankar, behov och önskemål. De är punktliga, seriösa och ambitiösa. Mycket noggranna med att packa och plasta in ömtåliga föremål, samt hanteringen av dessa föremål. Jag rekommenderar NLS Flytt helhjärtat, och kommer fortsättningsvis att anlita deras tjänster vid behov.

Mari E
Skrev om NLS Flytt

Jag var mycket nöjd med flytten

Nicklas C
Skrev om NLS Flytt

Dom skötte allt väldigt smidigt, trots min dåliga packning!

Linus K
Skrev om NLS Flytt

Trevligt bemötande och sjukt snabba genom hela flytten! Rekommenderas helt klart!

Soheil A
Skrev om NLS Flytt

Underbart flyttbolag! Gör det lilla extra!

Marcus S
Skrev om NLS Flytt

Väldigt nöjd, bra bemötande och service

Birgit Helena K

Snabba och trevliga grabbar som klarade av även pianot.

Linda R
Skrev om NLS Flytt

Snabba och effektiva killar som utan knussel bar mitt tunga arvegods och alla femtio kartongerna. Packade i Kista den ena dagen och lämnade den andra i Östersund! Några saker blev tyvärr kvar och några specerier kraschade och läckte! Nöjd kund 🤗

Arturo M
Skrev om NLS Flytt

They are very helpful and they take care of all the furniture. I recommend hiring them.

Eva T
Skrev om NLS Flytt

Flytt 50 mil. Problemlösare, samarbetsvilliga, glada och snabba.

Ewa L
Skrev om NLS Flytt

För det första så kom dom sent, Sedan så kom dom med två B-kortspickuppar, jag hade beställt en C-kortslastbil Min beställning var väldigt tydlig och utförlig om hur vi ville ha flytten utförd samt betalat extra på kubikmeteryta längd och bredd EJ höjd, då vi har antika oersättliga möbler, vi har även möbler som EJ är stapelbara Trots detta så ville dom stapla och dessutom trycka in möbler så mycket blev skadat Flera handtag gick sönder, mycket repat, lyckan till våran nya tumlare förstörd och måste bytas När vi sa ngt...

Isaac Y

Trevliga effektiva. Punktliga och samarbetsvilliga

Lena A
Skrev om NLS Flytt

Det kom tre killar som var snabba å vänliga Men tyvärr kunde dom inte svenska eller knappt engelska men allt gick bra iallafall.

Kjell K
Skrev om NLS Flytt

Bra bemötande svårt med språket

Anna J
Skrev om NLS Flytt

Köpte långväga flytt mellan västkusten & Norrland ca 65 mil. Trevliga flyttkillar men något dålig planering tidsmässigt. De underskattade också tiden för sträckan där jag sa att det var 65 mil i vinterväglag. Men de var otroligt proffsiga i hantering av möblerna och hur de packade etc. Och effektiva när de väl packade i och ur.

Jonathan A
Skrev om NLS Flytt

Fruktansvärt oprofessionellt utförande. Dom tömde små lådor ner i flyttkartonger i en statlig röra elektronik, fotogrejer, smycken mm. Bestick och köksgrejer hälldes ner i kartonger i en röra. Möbler gick sönder pga dom ej monterades ner och framme vid nya adressen monterades ingenting, trots att vi betalat extra för det. Dom tog fel grejer (grannens barnvagn och bilbarnstol ) och glömde vår. Mycket lämnades kvar 600km från nya adressen trotts att vi betalade extra för att Allt skulle komma med ( vi blev garanterade detta(!))....

Erik K
Skrev om NLS Flytt

Bra bemötande och proffsig flytt!

Robin D
Skrev om NLS Flytt

Mycket bra upplevelse! Fixade en dag tidigare flytt som löste mina problem smidigt, kom med en extra bil av en slump och tog med lite extra. Riktiga proffs!

Svar från NLS Flytt

Hej Robin! Tack för dessa fina orden. Vi önskar dig stort lycka till i er nya bostad, varmt välkommen åter 😊 Med vänliga hälsningar Niko Personalansvarig