NLS Flytt

Varmt välkommen till Nls Flytt, vi kan erbjuda dig en komplett flyttservice då vi utför alla typer av flyttar. Allt från stora till små, för privatpersoner eller företag i hela Sverige. Vi kan också hjälpa till med allt kring flytten då vi har paketlösningar där allt du behöver tänka på ingår: packning, flyttstädning och uppackning etc. Nls Flytt följer givetvis de allmänna bestämmerlser som branschen arbetar efter. Vid tunghantering som till exempel kassaskåp, pianon etc har vi lång erfarenhet vilket innebär att vi är mycket noggranna vid planering och utförande av era objekt. På Nls Flytt strävar vi ständigt efter att hålla en högklassig och professionell nivå på hela din flytt. vi är måna om att du ska bli så nöjd det går. Det kan vi uppnå med hjälp av lång erfarenhet och att vi därmed vet vad som krävs för att kunna utföra din flytt så smidigt som det går. Välkommen!

Läs vad 131 kunder tycker om NLS Flytt 2

• 2021-10-13
    Alla jag var i kontakt med var jättetrevliga. Flytten gick snabbt och smidigt och dom kändes måna om att vara försiktiga med mina grejer.

Städningen var otroligt bra. Ugn, spis badrum etc såg ut som nya, även resten av lägenheten var tiptop och då var min lägenhet katastrof innan dom kom !
  • 2021-10-13
    Toppenbra jobbat! Vi är jättenöjda!
  • 2021-10-13
    Varsamma med kollina, i tid och trevliga.
  • 2021-10-12
    Effektiva, noggranna och ett vänligt gäng.
  • 2021-10-11
    Proffsigt bemötande, jobb utfört smidigt samt att möbler blev väl omhändertagna
  • 2021-10-11
    Trevliga, hjälpsamma, allting perfekt packat!
  • 2021-10-11
    Jag anlitade NLS flytt för att flytta mitt bohag till en ny adress.Jag har anlitat dem för en flytt för fem år sedan. Och visste från då, att de är duktiga och noggranna.
    Jag är mycket nöjd med deras jobb och kan varmt rekommendera dem
  • 2021-09-30
    Effektivt och proffsigt utfört arbete. Flyttfirman emballerade alla möbler med med skyddsplast och inget blev skadat.
    Bra bemötande och serviceinriktad personal som kunde sitt jobb.
  • 2021-09-30
    Bra och vänligt bemötande. Effektivt och snabbt genomförd flytt.

Christer H
  • 2021-09-29
    Snabba och vänliga och i tid, enligt offerten!
  • 2021-09-28
    Super duktiga och försiktiga killar. Städningen var toppen👍🏻
  • 2021-09-28
    Bra bemött, var försiktiga med sakerna
  • 2021-09-13
    Mycket vänligt och duktigt team. De trivs ihop och kunden trivs med dem. Jobbar hårt och noggrant.

Infriade mina förväntningar och jag skulle återvända dem vid bevov.

M. T.
  • 2021-09-05
    Vi fick hjälp med flytt och är mycket nöjda! Firman var lösningsorienterad och noggrann. Bemötandet var trevligt!
  • 2021-09-03
    Bra Service till bra pris, allt gick smidigt
  • 2021-08-31
    Proffsigt från början till slut! Snabba svar vid bokning. Tydlig och rak kommunikation under själva flytten samt ett väldigt trevligt bemötande hela processen. Vi har använt oss av NLS flytt vid 4 tillfällen (både korta och långa flytt) och kommer att fortsätta göra det framöver!
  • 2021-08-26
    Snabba, trevliga och tillmötesgående.
  • 2021-08-25
    Vi är väldigt nöjda med flytthjälpen då vi blev bemötta på ett trevligt sätt. De var noggranna och effektiva.
  • 2021-08-24
    Mycket nöjd med arbetet av både flytthjälpen och flyttstädet, trevliga och duktiga.
    Trevligt bemötande via Mail men mycket svårt att få ett bekräftat datum för arbetet och jag fick påminna flera gånger för att få svar.
  • 2021-08-23
    Toppservice
    Snabba
    Trevliga
    Vettiga priser
    Bästa Betyg
  • 2021-08-22
    Vi fick ett mkt trevligt bemötande av samtliga medarbetare!
    Alla försökte lösa uppkomna situationer på ett konstruktivt sätt!
    Vi känner oss mycket nöjda!
    Hälsningar Annabella Kraft
  • 2021-08-22
    Trevliga och effektiva som löste vår flytt utmärkt!
    Jätteduktiga och trevliga grabbar
    Stor tacksam för omdöme
    Alltid varmt välkommen
    Mirza
  • 2021-08-13
    Vi är nöjda med dem och deras arbete
  • 2021-08-11
    Mycket bra firma. Kom i tid, tog bra hand om möbler och varor, de har erfarenhet .
    De hanterade flyttningen på professionellt sätt.
    De är trevliga och artiga.
  • 2021-08-11
    Det har varit en bedrövlig upplevelse!
    Personalen verkade inte vara informerad om någonting, när dom kom på flyttdagens morgon.
    Personal som inte kan prata eller läsa svenska och inte ens kan behjälplig engelska. Dom förstod inte vad jag sa eller märkningen på kartonger och möbler.
    Jag fick agera arbetsledare och visa/ bära tillbaka saker + flyttkartonger som bars in i lägenheten, trots att dom var märkta med ”förråd”.
    Dom tog med sig saker som skulle vara kvar i gamla lägenheten, trots att jag försökte förklara vad som skulle flyttas och inte. Det fanns även en packlista över vad som skulle flyttas och vad som skulle forslas bort.
    Kylskåp och frys fick jag åka tillbaka och tömma själv när flytten var klar.
    Personal som ”hovrar” över en för att man ska skriva ”Good job” innan dom går.
    Beställda OCH betalda tjänster som fortfarande, efter en vecka, inte är utförda, trots kontakt med företaget.
    Dålig kontakt med företaget överhuvudtaget.

Enda plusset; killen som lyckades flyttstäda, trots röran i lägenheten.
    Artig och trevlig.

Ingegerd, Sundsvall
  • 2021-08-11
    Supertrevliga och flexibla. Svarar snabbt och ser till att man är överens om allt. Kunde dock även mitt i flytten lämna av till extra adress. Flyttstädningen var över förväntan. Superlätta att ha att göra med! Anlitade de för extra städjobb efter första jobbet för att de var så noggranna och bra. Tummen upp!
  • 2021-08-08
    Snabb servis och trevlig personal.
  • 2021-08-05
    Exit cleaning was excellent and the move from source to destination was very smooth.
    On-time for the job, very punctual, quick response to queries and ever-supportive for a very reasonable price. Thanks for your support!
  • 2021-08-03
    NLS Flytt were friendly and professional. They went above and beyond and our move was perfect. I highly recommend them!
  • 2021-08-03
    Snabba o effektiva! Städningen perfekt!
  • 2021-07-24
    En hel del bekymmer med färjetransporten men sedan jättebra packning och lossning i intensiv värme
  • 2021-07-21
    Det var tre jättetrevliga killar som ville göra allt för kunden. Trots att det var mer än beställt ordnade de ändå så allt kom med på samma gång. De arbetade hela dagen utan att få tid att äta. Hela tiden hjälpsamma och vänliga. Jag tycker det var fantastiskt gjort!
  • 2021-07-10
    Bra bemötande, bra genomfört jobb samt att de var försiktiga med det som skulle flyttas. Rekommenderar dem.
  • 2021-07-10
    Shit vilka hjältar, så trevliga och hjälpsamma
    De hjälte till att montera i hop alla möbler.
    Allt gick snabbt och smidigt.
    Jag kan verkligen rekommendera denna flyttfirma.
    Och så billigt
  • 2021-07-06
    Vi sökte på nätet efter någon som kunde hjälpa oss med flytt från Norrtälje till vårt nya liv på Öland. Fick snabbt svar o med ett bra pris. Vi hade lite kontakt via telefon då mail inte är min bästa sida därefter. Så kom dagen o det var mycket som skulle med, fast vi inte tycker vi samlar på oss i onödan. Men ni vet hur det är, kärleken har tagit skott o plantor från vår trädgård o många är det. Jag o min sida har massor med saker jag inte tänkte på cyklar, barnbarnens lekprylar, o så det där förrådet som jag glömt bort. Vi hade dessutom hyrt det största släpet vår bil fick dra, men det var för tungt så vi fick lasta av många kilo till grabbarna som slet med att packa våra kära ägodelar. Viktor ,Nico o Gea packade allt ordentligt o klädde med plastfilm när så krävdes. Vi rullade iväg innan de var klara. Vi hade dessutom bokat flyttstädning o den var klinisk. Det blev många mil i värmen vi fick dessutom info om hur långt grabbarna kommit allt eftersom. Det blev en sen ankomst till Rälla men allt bars in efter våra önskemål. Till saken hör att ett stort vapenskåp och tunga ekmöbler ska upp en trappa, men inget gnäll trots att trappan var trång. När allt är avlastat o betalning klar rullar grabbarna hemåt. Dagen efter ringer Nico och meddelar att en skruvdragare var kvar i bilen. Den kom med paket någon dag senare.
    Nu vill vi inte flytta något mer . 32 år i gamla huset får bli ännu fler här men om vi behöver flytta igen är det hit vi vänder oss . Pris o service är den bästa vi kan önska. Ingenting gick sönder eller blev skadat o vi kan bara säga Grattis till er som väljer NLS flytt o städ. Tack allihop vi är så tacksamma. Michael o Laila
  • 2021-07-04
    Bra, smidigt och snabbt. Rätt bra pris också
  • 2021-07-04
    Trevliga killar som flyttade allt väldigt snabbt och effektivt. Inget att anmärka på, rekommenderas.
  • 2021-07-01
    Jätte trevliga ! Snabba ! Bra bemötande ! Jag rekommenderar denna firma starkt.☀️
  • 2021-07-01
    Trevliga, snabba och proffsiga!
  • 2021-07-01
    Allt funkade bra! Trevlig killar.
  • 2021-06-29
    Köpt flytten av samma företag två gånger.
    Duger kanske som betyg !!!
  • 2021-06-29
    Otroligt proffsiga och trevliga. Gick som en dans! Flytt inom Uppsala.
    Enda negativa är väl att toaletten inte blev 100% rengjord vid städ.
    Skulle verkligen rekommendera NLS till mina vänner. Tack!
  • 2021-06-29
    Tjänsten gäller flytt av bohag ca 370 km.
    Bra pris.
    Trevlig personal.
    Snabb men försiktig hantering av mina prylar.
  • 2021-06-28
    Vi har beställt 2 flyttar och första flytten gick smärtfritt. Proffsiga o trevliga flyttgubbar!
    Vi hoppas att flytt 2 blir lika bra för då blir det högsta betyg.
    / Daniel
  • 2021-06-28
    Mycket trevliga och proffsigt utfört. Kan varmt rekommendera NLS flytt. Perfekt utfört jobb och trevliga var dom också.
  • 2021-06-21
    Jättebra bemötande av flyttkillar som kom :Mohammed och David. Över förväntan, de fick med sig allt, proffsig packning och uppackning, snälla, glada, trevliga! Supernöjda med flytten och dessa ”flyttgubbar” !
  • 2021-06-18
    Köpte städ och flytt. Trevliga och gjorde jobbet väl. Enda minus var att inte alla kunde svenska. Men det gjorde inte så mycket.
  • 2021-06-13
    Det gick väldigt smidigt och kändes tryggt att anlita NSL flytt. Bra och proffsigt bemötande, och allt flöt på bra.
    Kan varmt rekommendera firman.
  • 2021-06-11
    Otroligt otrevlig ägare,
    Försenade med 1,30h
    Tydligen om man inte skriver detaljerat i bohag info så tar dem inte med det i sin flytt bil, exp lamor och växters,m,m
    Sluta med att jag fick hyra en last bil på OKQ8
    Som jag själv fick bära upp, eftersom dem lämna platsen efter betalningen
    Rekommenderar inte detta bolag
    Hej !
    Jag brukar inte skriva nån kommertar ,men nu jag vill gärna skriva några ord

SLUTA LJUGA
    DETTA ALLT STÄMMER EJ
    INGA PACKNINGS LISTA ENLIGT MITT BEGÄRAN
    3 GÅNGEN MER BOHAG
    VARFÖR SKA VI BÄRA GRATIS?
    VARFÖR SKA KUNDEN TÄNKA ATT VI ÄR SOM. SLARV?
    EFTER ALLT DETTA HUR SKA VI VARA TREVLIGA?

TACK FÖR SAMARBETE

MIRZA