NLS Flytt

NLS Flytt

Varmt välkommen till Nls Flytt, vi kan erbjuda dig en komplett flyttservice då vi utför alla typer av flyttar. Allt från stora till små, för privatpersoner eller företag i hela Sverige. Vi kan också hjälpa till med allt kring flytten då vi har paketlösningar där allt du behöver tänka på ingår: packning, flyttstädning och uppackning etc. Nls Flytt följer givetvis de allmänna bestämmerlser som branschen arbetar efter. Vid tunghantering som till exempel kassaskåp, pianon etc har vi lång erfarenhet vilket innebär att vi är mycket noggranna vid planering och utförande av era objekt. På Nls Flytt strävar vi ständigt efter att hålla en högklassig och professionell nivå på hela din flytt. vi är måna om att du ska bli så nöjd det går. Det kan vi uppnå med hjälp av lång erfarenhet och att vi därmed vet vad som krävs för att kunna utföra din flytt så smidigt som det går. Välkommen!

Läs vad 55 kunder tycker om NLS Flytt 2

• 2021-04-17
    Ett stort tack för hjälpen med flytt hjälpen.
    Trevliga,duktiga,starka och snabba personal som jobbar här.
    Jag rekommenderar gärna NLS Flytt till alla som behöver Flytthjälp.

-En nöjd kund
  • 2021-04-13
    perfect service can give them 5 stars absolute very professional staff did an amazing job no scratches on the furniture they took very good care of everything in so detail, also the cleaning was too good to took their time and gave epic results
    Hello Ramlah! Thank you so much for your great review! It's very wonderful to hear that you are satisfied with our services. Thank you for your nice treatment to us, we are very happy :) We look forward to helping you in the future. Hope you enjoy your new apartment. Warm welcome in the future! Sincerely Niko Personnel Manager NLS Flytt NLS Flytt
  • 2021-04-13
    Vi fick hjälp att flytta en stor och otymplig leverans. Allt gick toppen!
    Snabba svar vid bokning. Trevligt bemötande vid hämtning och lossning, allt enligt tidsplan.
    Jag har använt NLS flytt flera gånger nu och kommer absolut att göra det igen.
    Hej Isabelle! Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att läsa att allt har gått bra med din flytt. Vi önskar er all lycka & tackar för förtroendet! Varmt välkomna åter! Med vänliga hälsningar Niko Personalansvarig NLS Flytt NLS Flytt
  • 2021-04-05
    De jobbade snabbt men ändå försiktigt. Inga skador, inget som gick sönder. Vi tycker att e var fantastiska.
    Hej Lars-Erik! Tusen tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att läsa att allt har gått snabbt och smidigt & att ni är mycket nöjda med våran tjänst. Vi hoppas ni trivs bra i ert nya bostad & tackar för förtroendet. :) Med vänliga hälsningar Niko Personalansvarig NLS Flytt NLS Flytt
  • 2021-04-05
    NLS flytt-service var över förväntan med otroligt duktig personal som var noggranna och snabba. Allt vi kom överens om uppfylldes före och efter flyttdagen då vi även fick låna flyttlådor, som lämnades och hämtades på ett smidigt sätt av NLS: Vi är otroligt nöjda och vi rekommenderar NLS Flytt starkt till alla som behöver god flytthjälp till bästa möjliga pris.
    Hej Jerry! Tack för denna härliga omdömen! Det glädjer mig och resten på NLS Flytt att läsa att du är så nöjd med oss. Vi önskar er all lycka till på er nya bostad och tackar för förtroendet! Varmt välkomna åter! Med vänliga hälsningar Niko Personalansvarig NLS Flytt NLS Flytt
  • 2021-04-01
    Köpte packning/flytt/städ och blev bemött på ett bra sätt av ägaren.
    Packningen i lådorna var dom väldigt noga med ingenting av mina saker gick sönder. Det tog en massa tid att packa ner allt så jag hjälpte till.
    Tyvärr kom inte mina saker på plats i mitt nya hem trots löfte om att det skulle det göras och då jag är kvinna och ensamstående var detta nödvändigt då jag inte orkar ställa dom på plats själv.
    Ett bordsben gick också sönder och istället för att berätta det för mig tejpade dom bara ihop det och sa ingenting till mig.
    En av flyttkillarna var duktig att kommunicera på engelska men kunde ingen svenska de andra två kunde varken engelska eller svenska. Så det blev svårt med kommunikationen.
    Urstädningen av lägenheten var helt OK!
    Då all hjälp inte kostade så mycket så blev sammantaget OK!
    Hej Laila! . Tusen tack för ditt omdöme! Det var verkligen tråkigt att läsa att du inte är helt nöjd med våra tjänster. Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för din tråkiga flyttupplevelse med oss, men hoppas att du trots allt trivs mycket bra i ditt nya bostad. Med vänliga hälsningar Niko Personalansvarig NLS Flytt NLS Flytt
  • 2021-03-31
    Mycket bra och pragmatiska killar som hjälpte till en heldag! Rekommenderas!
    Hej Markus! Tusen tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att läsa att du är nöjd med våra tjänster och att flytten har gått smidigt. Vi tackar så mycket för förtroendet och önskar er en god fortsättning i erat nya bostad. Varmt välkommen åter :) Med vänliga hälsningar Niko Personalansvarig NLS Flytt NLS Flytt
  • 2021-03-29
    Vår flytt flöt på bra. De var väldigt noga med att emballera våra möbler. Det uppskattade vi.
    Hej Mari-Ann! Vad härligt att du är nöjd med oss och flyttservicen. Vi på NLS Flytt tackar så mycket för denna härliga omdömen & önskar er många trevliga år i ert nya bostad:-) Med vänliga hälsningar Niko Personalansvarig NLS Flytt NLS Flytt
  • 2021-03-29
    Flytt till min nya lägenhet. NSL var noggranna, snabba och trevliga.
    Hej Kerstin! Vad härligt att du är nöjd. Tusen tack för denna härliga omdömen. Önskar dig en fortsatt trevlig god fortsättning i ditt nya lägenhet & varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Niko Personalansvarig NLS Flytt NLS Flytt
  • 2021-03-29
    Flyttade från Västerås - Vellinge och är supernöjda! ALLT var bra: trevliga människor, allt fick plats och lite till.. allt helt och fint och ett väldigt bra pris. Kan varmt rekommendera denna flyttfirma.
    Hej Kent! Tusen tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att läsa att du är nöjd med våra tjänster och att flytten har gått smidigt. Vi tackar så mycket för förtroendet och önskar er en god fortsättning i erat nya bostad. Varmt välkommen åter :) Med vänliga hälsningar Niko Personalansvarig NLS Flytt NLS Flytt
  • 2021-03-29
    Om jag skulle anlita dem igen? Ja!
    Hej Helen! Vad härligt att du tyckte om vårt service. Du är så varmt välkommen i fortsättning önskar god fortsättning Med vänliga hälsningar Niko Personalansvarig NLS Flytt NLS Flytt
  • 2021-03-29
    Perfekt utfört arbete. Rekommenderas varmt.
    Hej Andrea! Vad roligt att du tyckte om vårt service. Önskar er god fortsättning och varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Niko Personalansvarig NLS Flytt NLS Flytt
    Mycket trevlig och snabb
    service.
    Hej Karin! Vad roligt att du tyckte om vårt service. Önskar er god fortsättning och varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Niko Personalansvarig NLS Flytt NLS Flytt
  • 2021-03-25
    Flytt av ca 50m3 från förråd i Eskilstuna till Askersund.
    Fick snabb offert och priset var helt rätt.
    På flytt dagen fick jag ett telefonsamtal och meddelade att de va ca 20 minuter försenade. De kom i tid som meddelats.
    Supertrevliga killar som kom och jag och min man är mer än nöjda med. Kändes som att vi hade familj som hjälpte oss. Rekommenderar mer än gärna om det är någon som har tankar på att anlita flytthjälp. Tack så jättemycket!!!!
    Vi har inte tankar på att flytta på länge än men om det skulle hända så vänder vi oss till NLS Flytt igen!!!
    Hej Annika! Tack så jätte mycket för denna härliga omdömet. Vi är mer än tacksamma för ert trevliga bemötande. Vi önskar er en fortsatt trevlig god fortsättning Med vänliga hälsningar Niko Personalansvarig NLS Flytt NLS Flytt
  • 2021-02-10
    NLS hjälpte mig med flytten av mitt radhus, fungerade utan anmärkning. Trevliga, noga och mycket serviceminded! Plastade in saker som inte fick bli smutsiga, stuvade lasten så att inget rörde sig, allt var helt och fint när grejorna kom fram.
    Grabbarna jobbade också snabbt och effektivt.
    Stort tack till Mirza och NLS Flytt.
  • 2021-01-30
    Riktigt dåliga. Förstörde både tavlor och speglar i flytten. Ställde en dyr spegel mot väggen varpå den föll rakt ned i golvet och ÄGAREN skyllde det på oss. Även om vi har vittnen som såg det med egna ögon. Ett stort skämt! Vägrar sen dessutom betala. Akta er!
  • 2020-11-20
    NLS Flytt skriver på sin hemsida: " Det bästa av allt är när vi lyckas överträffa dina förväntningar. För att lyckas med detta arbetar vi efter våran ledorden snabbt, smidigt och pålitligt."
    Stora ord, som kan tyckas svåra att leva upp till men NLS Flytt lyckades slå våra förväntningar med råge. Tack Mirza och hans grabbar. Hela flytten gjordes jättesnabbt, jättesmidigt och oerhört pålitligt. HÖGSTA BETYG!
  • 2018-11-16
    Väl utfört arbete och inget att klaga på! Flyttgubbarna gjorde ett utmärkt jobb och skötte allt på ett professionellt och seriöst sätt!
  • 2018-09-17
    RIKTIGT oseriösa. Lägenheten vi flyttade in i skulle flyttstädas dagen innan vi skulle flytta in. När vi kommer dit så ser det inte städat ut ALLS. Det luktade nån typ av rengöringsmedel men vi blev svarta under fötterna när vi gick runt i lägenheten. Sedan upptäcker vi att skåpsluckorna var klibbiga, damm, smuts och fläckar överallt på väggar och golv. Vid ytterdörren så ser man tydligt att dom inte städat för att det var kvar fläckar från soppåsar som stått där tidigare. Fönstrena var inte rena. Badkar var smutsigt och dom kunde tydligen inte få rent det enl. städaren (skitsnack).

Dom hann inte göra om städningen innan vi flyttade in så vi fick flytta in allting och anpassa oss efter dom. När dom kommer dit andra gången så har dom med sig en mopp och en flaska VIM, nu förstår vi varför det inte är rent. Vi försöker förklara vad det är som är smutsigt och personen kan ingen svenska eller engelska. Vi pratar med chefen(?) på NLS Flytt och han är allmänt otrevlig och ointresserad och påstår att dom inte får bort märkena (det är REN smuts som han då påstår att dom inte får bort...). Påstår även att fönstrena är smutsiga pga att det har regnat, men fönster blir inte flammiga av regn, speciellt inte mellan fönstrena, sen så var vi där inte långt efter ni var klara med eran "städning" och man ser klart och tydligt att man har dragit nånting (moppen?) på fönstrena men dom har absolut inte blivit rena. Han säger att dom inte kan göra något mer och slänger sedan på luren i örat.
  • 2018-08-24
    Varning! Dom svinar ner toaletten o lämnar urin och bajs i toan utan spola. Dom kommer med för små bilar trots att man varit tydlig med mängden av saker och sen kryddar dom priset under pågående flytt för att på så sätt pressa att man ska betala för mitt i flytten har man ju inget val. När dom inte får plats med allt och lämnar massa saker kvar ringer dom inte kunden och meddelar detta för ens dom redan åkt från platsen och sedan är ägaren otrevlig och hånskrattar när man vill ta upp problemen och slänger på luren i örat. En bråkdel av det som borde betalas tbx sätts in på kontot för att man som kund ska vara tyst och och inte driva saken vidare. Flyttgubbarna kunde ingen svenska alls så all kontakt sköttes via ägaren som inte var samarbetsvillig. Så STOR varning för oseriöst företag!
  • 2018-01-17
    Mkt nöjd med flytthjälpen! Kan varmt rekommendera dessa flyttkillar. Tack vare dom gick allt o smidigt. Använde oss även av deras flyttstädning. Toppen!
  • 2018-01-09
    Professionellt och bra utfört. De kom i tid. Kämpade så svetten rann. Sedan skaffade jag också flyttstäd av dessa, och det var hur bra som helst. Det var till en väldigt bra peng.

Rekommenderas verkligen
  • 2017-11-28
    Nöjd med: Snabb kontakt. Snabba flyttgubbar som kämpade så svetten rann. Bra städning.

Man får dock det man betalar för. En virrig kontaktperson.
    De var 50min sen till flytten (’glömde ett papper hemma’), observera att kontoret ligger 5min med bil från min adress. Städaren också sen och pratade inte ens svenska.
    Blev tvingad att göra betalning på plats efter utfört arbete (trots att fakturering på 14dgr finns inom företaget).

Var nöjd i början men efter dålig hantering i samband med städet samt dålig hantering vid minsta lilla klagomål från min sida så vill jag INTE rekommendera detta företag..
  • 2017-05-13
    Väldigt bra service och bra pris. Dom kom tid och var oerhört hjälpsamma.
  • 2016-11-30
    NLS Flytt hjälpte mig med att flytta mina grejer från Södertälje till Stockholm, de hade väldigt svårt att hitta till min nya adress pga att de inte kunde hitta adressen i gps:en. Fick gå runt och leta efter dem i regnet i cirka 30 min innan vi hittade varandra och jag kunde visa vägen hem. Priset var väldigt bra och personalen väldigt trevlig, over all är jag nöjd.
  • 2016-10-06
    Jag fick bra information och intryck av mitt första samtal med NLS, vi behövde flytt hjälp och NLS kom med fler män och 2 stora flyttbilar ist för 1 bil, så allt gick mycket bra och snabbt
  • 2016-09-27
    Fick ett mycket bra bemötande från början till slut under vår flytt från Huskvarna till Stockholm. Vi är mycket nöjda med NLS flytthjälp och kan rekommendera till det bästa.
  • 2016-09-27
    Mycket bra, mycket pålitliga, och kan dessutom göra jobb på mycket kort varsel. Trevliga killar dessutom.
  • 2016-09-26
    NLS flytt flyttade mina sakerfrån Uppsala till Hallstavik. Allt gick mycket bra. Alla möbler och lådor bar de in dit jag ville ha dem. Lägsta anbudet och mycket bra utfört.
  • 2016-09-26
    nöjd med åtagandet. fungerade bra.
  • 2016-09-24
    Vi blev mycket väl bemötta och killarna som flyttade vårt bohag slet väldigt hårt.
  • 2016-09-23
    Fungerade utmärkt, nogrann inplastning av möbler. Snabb leverens på rätt tid och plats. Trevliga!
    Mycket trevlig personal. Samarbetsvillig o försiktiga. Rekommenderar gärna er
  • 2016-09-23
    Vi beställde en omfattande flytt, 2 bilar med 2 pers per bil, totalt 50 m3. Samtliga infann sig på beställd tidpunkt med ett trevligt, positivt bemötande. Det vi inte packat tog personalen hand om och vid framkomsten bar dom alla möbler och kartonger till av oss aviserade platser.
    Helhetsintrycket blev mycket bra!
    Snabba, noggranna, duktiga. Mycket nöjda
  • 2016-09-23
    Grym bra service och proffisga och billiga. Helt klockrena. Tar garantera nls vid nästa flytt.
  • 2016-09-23
    Väldigt flexibel! Snabb återkoppling för att lösa problem.
  • 2016-09-22
    Fantastiskt prisvärt. Punktligt, snabbt och noggrant. Kunde inte vara bättre
    flytt hjälp av möbler
    passa tiden exakt
    2 killar som noga packa in möblerna för att inte skada dem under flytten
    skötte flytten utmärkt
    swisch betalning - medan man prata med ansvarig chef som bekräfta direkt att betalningen var klar
    ringde mig för att höra om jag var nöjd med flytten - mycket seriöst och bra att bry sig om sina kunder...
  • 2016-09-21
    Jag är mycket nöjd med hur NLS ordnade min flytt från Umeå till Stockholm. De var snabba och pålitliga. Imponerande att nästan alla möbler plastades in. Klart prisvärt!
  • 2016-09-21
    Transport med punktligt hämtning och leverans och trevligt bemötande .
  • 2016-09-21
    Jätte trevligt bemötande från allra första början. Snabba svar på frågor via mail. Flytthjälpen gick väldigt smidigt och även städningen blev vi jätte nöjda med. Rekommenderar absolut deras tjänster.
  • 2016-09-21
    Bra utfört arbete, bra service och trevligt bemötande både med flytt och städning.
  • 2016-09-21
    Bra kommunikation och bra pris. Flyttade från malmö till jönköping och var väldigt nöjd med killarna. Ingenting gick sönder under flytten.
  • 2016-09-21
    NLS hjälpte oss med företagsflytt. Mailkontakt, offert, telefon, själva flytten och faktura var helt i sin ordning. 5 bilar och 7 personer hjälpte oss under 1 dag. Trevligt bemötande och seriös flytt. Inga skador. Inget trasigt.

NLS kallade dessutom in en bil till eftersom inte allt fick plats. Inte heller det några problem, även om det blev ett tillägg enligt avtalet.
    Flytt från Stockholm till Linköping
    De kom punktligt, vänligt bemötande, snabba och samtidigt försiktiga.
    Framförallt så var allt detta till ett mycket bra pris
    Rekommenderas!
  • 2016-09-21
    Lite missförstånd innan flytten väl blev av men själva flytten sköttes snabbt, noggrant och felfritt.
  • 2016-09-21
    Jag anlitade NLS Flytt för att få flytthjälp (2 pers + bil). Flytten gick snabbt och smidigt, samtidigt som flyttgubbarna var supernoga med att se till att till och med mina slitna Billy-bokhyllor kom fram utan en skråma. Allt kändes tryggt och proffsigt från start till slut.
  • 2016-09-21
    Punktligt, effektivt, välpackat o ömtåligt gods väl skyddat. Trevliga o snabba "flyttkillar". Mycket prisvärt!
  • 2016-09-21
    Trevlig bemötande, snabbt och effektivt, bra pris kan rekommenderas