No Limits

3.7

3 omdömen om No Limits

Malin
Skrev om No Limits

Jag var dum att ta råd av "årets frisör" 2014 men jag trodde att hon hade bättre koll på vad man passade i resp inte, men så var INTE fallet. Från att ha känt mig kvinnlig, stark och feminin, ser jag nu ut som en rädd liten skolflicka. Jag inser att mitt misstag att gå hit kommer att ta minst 1-2 år innan jag får se ut som jag vill igen. Jag är förtvivlad! Hon kan säkert klippa under förutsättning att hon blir noga instruerad, men det hon saknade var det viktigaste = förmåga att lyssna och känna av mig som kund och känsla...

Livrustning AB
4.8/5 i betyg av 793 omdömen 4.8 av 793 omdömen

Det var en mycket givande utbildning. Nu känner jag att jag vågar rycka in om en person blir akut sjuk. Utbildningsledaren var mycket kunn

Sanna
Skrev om No Limits

Jag klipper mig hos suveräna frisören Emeli. Hon har räddat mitt skadade hår som nu börjar bli långt och fint. Dessutom är hon otroligt trevlig och gullig och jag går alltid därifrån med en glad känsla i hela kroppen. Emeli är även väldigt duktig på att färga och slinga håret. Rekommenderas varmt!

Maria H
Skrev om No Limits

No Limits by Elie ägs av Elie Malki som blev Årets frisör 2009. Elie är en mycket duktig frisör som bryr sig om varenda hårstrå på ditt huvud och lämnar aldrig ifrån sig en kund utan att vara helt nöjd med sitt hantverk. Nackdelen med att bli klippt av Elie är priset som är rätt så högt. Men här finns även många andra duktiga frisörer som klipper till ett lite lägre pris. All personal som arbetar på salongen är mycket trevlig och man blir alltid bjuden på kaffe eller te under sitt besök. Det är heller inte svårt att få en tid här, det finns oftast lediga tider inom en vecka.