Noless AB

3.0 i betyg av av 5 omdömen

Läs vad 5 kunder tycker om Noless AB

• 2020-01-03

Annika B skrev om Noless AB
    Vi var två, en gjorde mixfransar och en gjorde ögonfransfärgning. Mixfransarna såg jättebra ut, ögonen blev inte röda och det återstår att se hur de håller med tiden. Dock stora språksvårigheter. Ögonfransfärgningen bestod i att ögonkanterna tejpades och så penslades färgen på. Kändes som den penslades på i ett mycket tunt lager. Efter några minuter tvättades färgen bort igen. Vitsen med ögonfransfärgning är att ge färgen tid att fästa sig på fransarna och det gör den om den får sitta kvar den stipulerade tiden. En mycket liten nyansskillnad kunde ses men många toppar var fortfarande ofärgade. Dock var priset så billigt, så det lönar sig inte att bråka om, bara att undvika i framtiden. Läs mer
  • Mira L

2018-12-25

Mira L skrev om Noless AB
    Fina naglar, men något asymmetriska och jag fick inte den sortens nail art jag bett om (fick helt glitter istället för fallande). Dock blev det snyggare än väntat, men ändå.. Personalen var inte heller så bra på kommunikation (jag fick naglarna gjorda av en tjej och utan förvarning byttes hon ut med en kille), något som är extra viktigt eftersom jag aldrig hade gjort naglarna innan. Kände mig drygt bemött för att jag inte visste 100% hur allt gick till.

En summering av det hela är; trevliga naglar, inte lika trevlig personal. Läs mer
  • 2018-11-20

Teo skrev om Noless AB
    Fruktansvärd fransförlängning. Redan samma dag började dom trilla av. Efter 3 dagar hade jag tappat över 100 fransar. De var också i sämsta kvalite för de var stenhårda samt skavde. Gör dig själv en tjänst och gå inte hit hur billigt det än må vara. Läs mer
  • Tina M

2018-07-12

Tina M skrev om Noless AB
    Väldigt fina fransar från starten men de började bli lite fula och ramlade av efter första veckan, som enligt mig är för tidigt för så mycket fransar som jag tappade. Läs mer
  • Karolina J

2017-12-07

Karolina J skrev om Noless AB
    Går hit var tredje vecka och gör singelfransar. Alltid jättenöjd! bokas enkelt via bokadirekt.se. Rekommenderas starkt! Läs mer

Bästa Frisörerna nära Noless AB:

Rea D Rea D tycker:
“Har varit Annahs kund i flera ...” Läs mer
Sanaas hairteam (2.4km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte