Noless AB

2.7

6 omdömen om Noless AB

Anne B
Skrev om noless beauty bar

Skit dålig personal. Otrevlig och vill inte kundens bästa. De stressar igenom besöket och bryr sig inte om noggrannhet.Var inte alls nöjd. De ville inte fixa naglarna eller ge mig någon återbetalning. Besök inte!

Annika B
Skrev om noless beauty bar

Vi var två, en gjorde mixfransar och en gjorde ögonfransfärgning. Mixfransarna såg jättebra ut, ögonen blev inte röda och det återstår att se hur de håller med tiden. Dock stora språksvårigheter. Ögonfransfärgningen bestod i att ögonkanterna tejpades och så penslades färgen på. Kändes som den penslades på i ett mycket tunt lager. Efter några minuter tvättades färgen bort igen. Vitsen med ögonfransfärgning är att ge färgen tid att fästa sig på fransarna och det gör den om den får sitta kvar den stipulerade tiden. En mycket...

Mira L
Skrev om noless beauty bar

Fina naglar, men något asymmetriska och jag fick inte den sortens nail art jag bett om (fick helt glitter istället för fallande). Dock blev det snyggare än väntat, men ändå.. Personalen var inte heller så bra på kommunikation (jag fick naglarna gjorda av en tjej och utan förvarning byttes hon ut med en kille), något som är extra viktigt eftersom jag aldrig hade gjort naglarna innan. Kände mig drygt bemött för att jag inte visste 100% hur allt gick till. En summering av det hela är; trevliga naglar, inte lika trevlig personal.

Teo
Skrev om noless beauty bar

Fruktansvärd fransförlängning. Redan samma dag började dom trilla av. Efter 3 dagar hade jag tappat över 100 fransar. De var också i sämsta kvalite för de var stenhårda samt skavde. Gör dig själv en tjänst och gå inte hit hur billigt det än må vara.

Tina M
Skrev om noless beauty bar

Väldigt fina fransar från starten men de började bli lite fula och ramlade av efter första veckan, som enligt mig är för tidigt för så mycket fransar som jag tappade.

Karolina J
Skrev om noless beauty bar

Går hit var tredje vecka och gör singelfransar. Alltid jättenöjd! bokas enkelt via bokadirekt.se. Rekommenderas starkt!