Alla kategorier Postorder Stockholms län Norrtälje Nordbutiker AB

Nordbutiker AB

Stora Björknäsvägen 108, 761 98 Norrtälje — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Nordbutiker AB

• Thomas M skrev om Nordbutiker AB
    Riktigt nöjd med cykeln EVOBIKE Classic 7 när jag först fick den. Efter 4 dagar slutade batteriet att fungera (tror jag, vet ju inte om det var batteriet eller något annat). Kontaktade supporten som bad mig skicka in batteriet. Nu har de haft batteriet i två veckor och jag har inte fått besked från dem. Har kontaktat per email tre gånger och då har de svarat att de har mycket att göra.
    Tydligen mycket som går sönder...
    Väntar fortfarande på återkoppling. Läs mer
  • Bodil Å
    Bodil Å skrev om Nordbutiker AB
    Köpte en elcykel som jag tyckte väldigt mycket om, stadig och bra. Dock fick den lite problem med bl.a. batteriet. Jag kontaktade Nordbutiker som snabbt återkom och löste problemet med service och reservdelar. Är mycket nöjd med bemötandet och deras kundservice! Läs mer
  • Robert B skrev om Nordbutiker AB
    Blev lite besviken på att min cykel började skramla och strula rätt så tidigt, men fick tillslut hjälp och support av dem att få det ordnat, så kan ha haft otur. De tog iallafall ansvar för att rätta till det. :) Läs mer
  • Bengt N skrev om Nordbutiker AB
    Har köpt en del olika eldrivna leksaker till grabben vid flera tillfällen. Senaste inköpet var en liten elbil till dottern som är mycket uppskattad. Trevligt företag med bra produkter. Läs mer
  • Hans S skrev om Nordbutiker AB
    Har handlat från Nordbutikers webbutiker flera gånger och har alltid varit mycket nöjd. Läs mer
  • Hippie C

2013-10-24

Omdömet har granskats och är verifierat

Hippie C skrev om Nordbutiker AB
    Har köpt två av företagets topprodukter men bägge visade sig vara riktigt dåliga och höll inte ens i 6 månader vardera och det dök upp mängder med fel och brister på vägen. Det är elscooters på 800-1000 W från rull/nordbutiker och flertalen av felen är riktigt allvarliga. Jag känner flera andra som har beställt från rull.se/nordbutiker och alla haft mängder med problem med dessa produkter. Farligast är att bromsarna slutar fungera eller slits snabbt så det blir nästan livsfarligt att färdas på dessa fordon. Rulls kundtjänst är också riktigt dålig, de svara bara på frågor via epost och ibland tar det flera veckor för svar och ofta skickar de fel produkter och ibland får man vänta flera månader för att de ska få in viktiga reservdelar i lager. Jag kan INTE rekommendera detta företag till någon! Läs mer