NordDesign Kök

3.0

4 omdömen om NordDesign Kök

Margit D
Skrev om NordDesign Kök

Folier har släppt på mina luckor. Efter klagomål har de bytt ut alla luckor. Montören var skötsam, kunnig och snabb. Bra jobbat! Pålitligt företag! Tack!

SOFIE L
Skrev om NordDesign Kök

Efter att säljare var hemma två ggr, totalt 10h!, för att mäta misslyckades han, men ansåg ändå att jobbet var utfört och han gjort sitt. För att få luckorna installerade så fick jag som kund jaga och påminna snickare/montörer. Till slut kom dem mycket osympatiske och icke serviceinriktade, installerade men då visade det sig att det var felaktigt mätt samt att alla delarna inte fanns med! Snickarna skyllde ifrån sig på säljaren o vice versa. Till slut slutade dem att svara. Ytterligare månader gick och till slut kontaktade...

Mattias I
Skrev om NordDesign Kök

Proffsigt men ändå personligt bemötande av säljare Mikael Linnér. Levererade luckor enligt tidsplanen. Montering utan problem och fint detaljarbete.

Peter K
Skrev om NordDesign Kök

De leverera inte i tid. Montören var slarvig. Delar saknas fortfarande veckor efter leverans. Inga besked när man kontaktar bolaget. Mitt råd är att hitta någon annan leverantör för att undvika strul.