Alla kategorier Radio Stockholms län Nacka Nordic Audio Video

Värmdövägen 646, 132 41 Saltsjö-boo — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Nordic Audio Video

• Niklas L
    Niklas L skrev om Nordic Audio Video
    Jag som kund kände mig lurad i samband med en lagning. Då lagningen av membranet var dyrare än va det själva tar betalt för ett nytt membran. Dessutom blev jag riktigt dåligt bemött av killen i kassan när jag ifrågasatte detta. I övrigt är deras prylar och reservdelar dyrare än konkurrerande företag. Jag lämnade i alla fall sontec med en känsla av att ha blivit lurad och och med en "lappat" högtalarmembran för 50kr mer än va det skulle kosta att köpa ett nytt hos dem.
  • Michael N
    Michael N skrev om Nordic Audio Video
    Dessa självutnämnda påvar ska man akta sig noga för. Har handlat en hel del dyr hifi genom åren men efter att blivit överdebiterad för en enkel service för 10 år sedan blev jag köpskygg. Skulle för någon månad sedan provlyssna ett par Martin Logan högtalare som stått osålda i flera år och hade blivit lovad en vettig deal. Tog med ett eget slutsteg som under inkopplingsprocessen brändes ut - inget av butikens egna slutsteg (eller vinylspelaren för den delen) gav ett vettigt ljud. Och då plockades det ändå fram det ena 'bättre än det andra'. Dessa högtalare var ett skämt (listas för 49.000 på hemsidan under 'demo') och när det blev diskussion om vem som skulle betala service på mitt slutsteg hävdade butiken att jag försökte köra en blåsning. Tragiskt att dessa herrar fortfarnde får hålla på och tramsa runt och lura kunder. Och tydligen är jag inte den enda som råkat illa ut.
  • Per P
    Per P skrev om Nordic Audio Video
    Sontec har lååååååånga väntetider på sina lagningar upp till 3 månader. Har råkat ut för fusklagning för nästan 1800 kr. Undvik verkstaden. De är dyra och numera håller verkstaden ojämn kvalitet.
    Du anlitar dem på egen risk.

betyget borde vara 0 om det gick att ge.

Värmdövägen 646, 132 41 Saltsjö-boo