Nordic Green Design

Nordic Green Design

Ring 08-684 040 50 www.nordicgreendesign.com
4.5

Välkommen till oss på Nordic Green Design! Letar du växtinredning till kontoret? Då har du kommit helt rätt. Vi på Nordic Green Design hjälper dig att genom växter skapa en inspirerande miljö som främjar kreativiteten på din arbetsplats. Vi har över tio års erfarenhet inom växtbranschen och samarbetar med några av Europas...

28 omdömen om Nordic Green Design

Eva H
Skrev om Nordic Green Design

Jag har vid flera tillfällen både beställt varor och tjänster och är mycket nöjd med bemötande och utförande.

Madelene R
Skrev om Nordic Green Design

Vi har ett avtal där vi hyr växter från Nordic Green och där vi även har ett serviceavtal vilket innebär att de tar hand om växterna. Dessvärre så fungerar det inte så bra som vi trodde. De ska vara här och fixa en gång/månad men växterna står mest här och ser ledsna ut.

Svar från Nordic Green Design

Hej Madelene, Tack för att du skriver detta till oss då har vi chansen att kunna göra något åt detta och bättra oss! Jag har pratat med er kontaktperson Jonas som kommer att kontakta er samt vår Servicechef i Göteborg, för att titta på vart vi brister i vår service och se över hur vi kan ändra på det här så att era växter ser bra ut framöver. Önskar dig en trevlig vecka. Hälsningar Robin Nordic Green Design

Alexander S
Skrev om Nordic Green Design

Vi har köpt blomster skötsel. Mycket bra bemötande. Våra förväntningar har varit gröna, välskötta och fina växter. NGD har leverarat mycket bra. I början skedde lite miss när det gäller några växter som inte hittades och därför var de döda efter ett tag. Men vi fick det snabbt åtgärdat och alla blev glada :)

Johan B
Skrev om Nordic Green Design

Köpt planteringar till statlig myndighet, och har ett löpande avtal för skötsel. Alltid proffsigt bemötande, snabb återkoppling, och lyhördhet för våra önskemål. Som helhet är jag väldigt nöjd med Nordic Green Design som avtalsleverantör.

Liselotte M
Skrev om Nordic Green Design

Blev mycket bra bemött av försäljaren vid kontakt. Bra personal vid leverans och som sköter växterna som är mycket proffsiga och trevliga , samarbetar bra.

Victoria M
Skrev om Nordic Green Design

Trevlig och kunnig personal! Väldigt serviceminded.

Åsa F
Skrev om Nordic Green Design

Blommor och design. Oerhört serviceminded och förtroendeingivande. Förslag på produkter som passar just i vår miljö och de produkter som dukade under blev snabbt utbytta. Alla produkter kom på utsatt tid och sköts korrekt och med ett vänligt leende. Vi rekommenderar med glädje Nordic Green Design som leverantör.

Hanan T
Skrev om Nordic Green Design

Alltid trevlig personal som kommer på besök och gör fint.

Gabriella Å
Skrev om Nordic Green Design

Vi hyr växtinredning till Rinkeby-Kista sdf. Bemötande från anställda på NGD har alltid varit vänligt. Vi är nöjda med produkter och service från NGD.

Karin J
Skrev om Nordic Green Design

från början ett mycket gott intryck - engagerat. Saknar uppföljning - kundvård. Löpande skötsel funkar ok med ok prsonal. fantasilösa receptionsdekorationer

Svar från Nordic Green Design

Hej Karin, vad tråkigt att det blivit så, det är inte meningen. Kan inte du mejla direkt till mig och skriva vilket företag/vart du arbetar så vi kan bli bättre på kommunikationen och även se över dekorationerna som du får till receptionsdisken. Skriv gärna direkt till mig på robin@nordicgreendesign.com Önskar dig en fortsatt trevlig vecka Karin Hälsningar Robin

Leif Z

Bra bemötande, Proaktiva, Flexibla, Bra produkter, Bra service

Lena B
Skrev om Nordic Green Design

Alltid lika trevliga och kunniga. När vi har frågat så har vi alltid fått professionella svar. Vi hyr blommor.

Helena N
Skrev om Nordic Green Design

Jättetrevligt bemötande, vi har avtal avseende växtservice och det fungerar utmärkt. Vi har inte alltid samma uppfattning om vad som är en dekorativ receptionsblomma, annars fungerar allting super.

Svar från Nordic Green Design

Tack Helena för dem orden, det viktigaste är att vi tillsammans med dig har en kommunikation kring receptionsblomman vilket jag uppfattar det som att vi har även fast vi inte är helt överens alla gånger. Skulle du uppleva att det inte blir bra hör av dig till oss så får vi komma fram till vad för receptionsblommar du/ni önskar ha och att vi följer det. Du når oss alltid på: 08 684 040 50 Hälsningar Robin

Jonas A
Skrev om Nordic Green Design

NGD har agerat på ett proffessionellt sätt i leveransen av växter till vår slutkund. De visar på stor kunskap och erfarenhet och även innovation i sina växtlösningar.

Anne-marie R
Skrev om Nordic Green Design

Jag har blivit väldigt bra bemött från första början. Fått fin hjälp med förslag på växter och kärl. Servicen är också utomordentlig, så jag är väldigt nöjd.

Svar från Nordic Green Design

Tack vad roligt att höra Anne-marie! Jag ska föra det vidare till mina kollegor. Hälsningar Robin Nordic Green Design

Linda F
Skrev om Nordic Green Design

Perfekt kundbemötande från start. Vi har växter från NGD och är supernöjda!

Kerstin J
Skrev om Nordic Green Design

Fått hjälp att välja kärl och växter samt inköp av akvarium - mycket bra bemötande och bra rekommendationen utifrån att vi är en skattefinansierad verksamhet. Bra uppföljning av nöjdheten efter leverans och lätt att få kontakt.

Lena C
Skrev om Nordic Green Design

Väldigt trevligt bemötande från första stund. Jag har en stående tjänst om hyra av växter som sköts av Nordic Green Design. Växterna är vackra och sköts utan att jag behöver bekymmra mig över dem. Det bör tilläggas att växterna är utspridda i tre hus och de sköts utan att jag behöver visa var de står i husen, väldigt smidigt. Jag bytte även ut växter som jag inte tyckte fyllde ut ordentligt och det gick att få nya utan problem. Det är enkelt att komma i kontakt med företaget med e-post eller telefon. Företaget lever upp till utlovad tjänst och jag är mycket nöjd med vårt samarbete.

Tom L
Skrev om Nordic Green Design

Jättebra växtuthyrningsföretag, väldigt enkla och snabba att jobba med.

Anette S
Skrev om Nordic Green Design

Jag leasar både växter och en växtvägg. NGD är engagerade och kunniga och vi är nöjda med resultatet, om än något dyra.

Julia O
Skrev om Nordic Green Design

Personalen har visat en god och bred kompetens. Kommunikationen har även fungerat bra och de är väldigt anpassningsbara efter oss som kund.

Daniel L
Skrev om Nordic Green Design

Bra service och bra produkter! Mycket kompetent firma.

Lucas A
Skrev om Nordic Green Design

NGD har bara fortsatt växt i mina ögon ända sen start, otroligt kunnig och passionerad personal. Rekommenderas starkt!

Alexis F
Skrev om Nordic Green Design

Bra service och fint kundbemötande. Rekommenderas!

Johan L

Mycket proffsiga! Rekomenderars

Oscar L
Skrev om Nordic Green Design

Tidigare leverantör höll inte samma service och trevliga bemötande som NGD har. Rekommenderar dom utan att tveka. Keep it Up 🌿 Mvh. Oscar

Marcus S
Skrev om Nordic Green Design

Vi hyr växter från er med service, dem som kommer ut och sköter om växterna är trevliga och lyhörda.

Lena W
Skrev om Nordic Green Design

De var trevliga och service-minded. Lyssnade på våra önskemål och la sig på en rimlig kostnadsnivå utifrån det. Vi har köpt växter/krukor samt skötsel av dem