Alla kategorier Kontorsservice Stockholms län Sundbyberg Nordic Green Design

Nordic Green Design

Starrbäcksgatan 3, 172 74 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till oss på Nordic Green Design!

Letar du växtinredning till kontoret? Då har du kommit helt rätt. Vi på Nordic Green Design hjälper dig att genom växter skapa en inspirerande miljö som främjar kreativiteten på din arbetsplats.

Vi har över tio års erfarenhet inom växtbranschen och samarbetar med några av Europas främsta leverantörer. Vare sig du är intresserad av växtmöbler, växtväggar, krukväxter eller växter för din utomhusmiljö kan vi garanterat hjälpa dig. Kolla in vår hemsida för att se mer av vårt fina utbud!

Läs vad 19 kunder tycker om Nordic Green Design

• Karin J
    Karin J skrev om Nordic Green Design
    från början ett mycket gott intryck - engagerat. Saknar uppföljning - kundvård. Löpande skötsel funkar ok med ok prsonal. fantasilösa receptionsdekorationer Läs mer
    2018-02-15 Robin O svarar Karin J
    Hej Karin,
    vad tråkigt att det blivit så, det är inte meningen.
    Kan inte du mejla direkt till mig och skriva vilket företag/vart du arbetar så vi kan bli bättre på kommunikationen och även se över dekorationerna som du får till receptionsdisken.
    Skriv gärna direkt till mig på robin@nordicgreendesign.com
    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka Karin
    Hälsningar Robin
  • Leif Z
    Leif Z skrev om Nordic Green Design
    Bra bemötande, Proaktiva, Flexibla, Bra produkter, Bra service Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Nordic Green Design
    Alltid lika trevliga och kunniga. När vi har frågat så har vi alltid fått professionella svar. Vi hyr blommor. Läs mer
  • Helena N
    Helena N skrev om Nordic Green Design
    Jättetrevligt bemötande, vi har avtal avseende växtservice och det fungerar utmärkt. Vi har inte alltid samma uppfattning om vad som är en dekorativ receptionsblomma, annars fungerar allting super. Läs mer
    2018-01-23 Robin O svarar Helena N
    Tack Helena för dem orden, det viktigaste är att vi tillsammans med dig har en kommunikation kring receptionsblomman vilket jag uppfattar det som att vi har även fast vi inte är helt överens alla gånger. Skulle du uppleva att det inte blir bra hör av dig till oss så får vi komma fram till vad för receptionsblommar du/ni önskar ha och att vi följer det.
    Du når oss alltid på: 08 684 040 50
    Hälsningar Robin
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Nordic Green Design
    NGD har agerat på ett proffessionellt sätt i leveransen av växter till vår slutkund. De visar på stor kunskap och erfarenhet och även innovation i sina växtlösningar. Läs mer
  • Anne-marie R
    Anne-marie R skrev om Nordic Green Design
    Jag har blivit väldigt bra bemött från första början. Fått fin hjälp med förslag på växter och kärl. Servicen är också utomordentlig, så jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2018-01-16 Robin O svarar Anne-marie R
    Tack vad roligt att höra Anne-marie! Jag ska föra det vidare till mina kollegor.
    Hälsningar Robin Nordic Green Design
  • Linda F
    Linda F skrev om Nordic Green Design
    Perfekt kundbemötande från start. Vi har växter från NGD och är supernöjda! Läs mer
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Nordic Green Design
    Fått hjälp att välja kärl och växter samt inköp av akvarium - mycket bra bemötande och bra rekommendationen utifrån att vi är en skattefinansierad verksamhet.
    Bra uppföljning av nöjdheten efter leverans och lätt att få kontakt. Läs mer
  • Lena C
    Lena C skrev om Nordic Green Design
    Väldigt trevligt bemötande från första stund. Jag har en stående tjänst om hyra av växter som sköts av Nordic Green Design.
    Växterna är vackra och sköts utan att jag behöver bekymmra mig över dem. Det bör tilläggas att växterna är utspridda i tre hus och de sköts utan att jag behöver visa var de står i husen, väldigt smidigt.
    Jag bytte även ut växter som jag inte tyckte fyllde ut ordentligt och det gick att få nya utan problem.
    Det är enkelt att komma i kontakt med företaget med e-post eller telefon.
    Företaget lever upp till utlovad tjänst och jag är mycket nöjd med vårt samarbete. Läs mer
  • Tom L
    Tom L skrev om Nordic Green Design
    Jättebra växtuthyrningsföretag, väldigt enkla och snabba att jobba med. Läs mer
  • Anette S
    Anette S skrev om Nordic Green Design
    Jag leasar både växter och en växtvägg. NGD är engagerade och kunniga och vi är nöjda med resultatet, om än något dyra. Läs mer
  • Julia O
    Julia O skrev om Nordic Green Design
    Personalen har visat en god och bred kompetens. Kommunikationen har även fungerat bra och de är väldigt anpassningsbara efter oss som kund. Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Nordic Green Design
    Bra service och bra produkter! Mycket kompetent firma. Läs mer
  • Lucas A
    Lucas A skrev om Nordic Green Design
    NGD har bara fortsatt växt i mina ögon ända sen start, otroligt kunnig och passionerad personal. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Alexis F
    Alexis F skrev om Nordic Green Design
    Bra service och fint kundbemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Nordic Green Design
    Mycket proffsiga! Rekomenderars Läs mer
  • Oscar L
    Oscar L skrev om Nordic Green Design
    Tidigare leverantör höll inte samma service och trevliga bemötande som NGD har. Rekommenderar dom utan att tveka. Keep it Up 🌿

Mvh.

Oscar Läs mer
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Nordic Green Design
    Vi hyr växter från er med service, dem som kommer ut och sköter om växterna är trevliga och lyhörda. Läs mer
  • Lena W
    Lena W skrev om Nordic Green Design
    De var trevliga och service-minded.
    Lyssnade på våra önskemål och la sig på en rimlig kostnadsnivå utifrån det.
    Vi har köpt växter/krukor samt skötsel av dem Läs mer

Starrbäcksgatan 3, 172 74 Sundbyberg