Alla kategorier Konsulter Stockholms län Stockholm Norrmalm Nordic Relocation Group KB

Nordic Relocation Group KB

Regeringsgatan 111, 111 39 Stockholm — Visa karta

Konsulter nära Nordic Relocation Group KB:

Drottninggatan 97, STOCKHOLM
Vi erbjuder smarta helhetslösningar för fastigheter med postboxar, porttelefoner... Läs mer ›
Francisco O:
Vid beställning av varor har kontakten vart proffisionell och riktigt. Tack DinBox!

Hornsgatan 1, Stockholm
Vi erbjuder hjälp kring serveringstillstånd, utbildning i livsmedelshantering, f... Läs mer ›
Daniel:
Tack för en ypperlig service och kunnande när ni hjälpte oss med serveringstillstånden. Behövde gå igenom provet 5 ggr endast

Läs vad 1 kund tycker om Nordic Relocation Group KB

• Patrik P
    Patrik P skrev om Nordic Relocation Group KB
    Hyrde ut till en familj och företaget och deras oseriösa hyresgäster lovade guld och gröna skogar. Dom skulle vara med på inflyttningen och fick det att låta som att dom skulle vara med även vid utflytt, detta visade sig inte stämma. Familjen hade lämnat lägenheten extremt skitig varpå jag kontaktade Nordic Relocation Group för att få hjälp. Jag blev dock bara hänvisad till att dom inte hade med utflyttningen att göra och att jag (hyresvärden) och hyresgästen skulle försöka medla mellan oss.

Riktigt dålig bemötande och service samt att dom fullkomligt skiter i dig när dom väl förmedlat lägenheten. Hyresgästerna hade skrivit på minst ett år och garanterade att dom ville hyra minst den perioden de hade skrivit på för. De sa upp kontraktet efter 2 månader och helvetet med att få hyresgästen att betala slutstädning och reparera det skador började.

Jag skulle aldrig kunna rekommendera detta företag till någon.

VARNING FÖR DETTA FÖRETAG!

Regeringsgatan 111, 111 39 Stockholm