Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Göteborg Nordic Restaurant Group AB

Kungsportsavenyen 10, 411 36 Göteborg — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Nordic Restaurant Group AB

• Anders K
    Anders K skrev om Nordic Restaurant Group AB
    Man skall besöka toaletten om man är här! Man skall inte åka hit enbart för det men är man ändå på plats så passa på att göra ditt toabesök. Maten är helt ok, känns lite för mycket "avenyn" med personalen men maten är absolut godkänd. Kan inte rekommendera det som nattklubb men för lite mat och dricka så funkar det! Läs mer
  • M
    M skrev om Nordic Restaurant Group AB
  • Gustav K
    Gustav K skrev om Nordic Restaurant Group AB
    Joe Farellis har en fördelaktig plats mitt på avenyn, mitt i stan. Något jag rekommenderar till den som uppskattar riktigt god pizza och sallad, något av de bättre ställena på avenyn för lunch Läs mer
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Nordic Restaurant Group AB
    Mycket bra restaurang belägen så centralt man kan komma i Göteborg. Menyn komponerad ur amerikanskt-italienskt perspektiv vilket gör detta till ett ställe med mycket bra mat. Även servicen är av högsta klass i såväl bar, garderob och vid bordet. Läs mer
  • David K
    David K skrev om Nordic Restaurant Group AB
    Joe Farellis är centralt belägen mitt på avenyn, deras amerikansk-italienska meny består av allt ifrån, pasta, stora pizzor samt även amerikanska hemmagjorda hamburgare. Ett måste att testa på om du besöker Göteborg. Läs mer
  • Izla S
    Izla S skrev om Nordic Restaurant Group AB
    Stor amerikansk-italiensk restaurang på avenyn. Med jättestora pizzor o revbensspjäll med jättegod bbq sås på menyn blir det ett lyckat koncept! Det bästa är att citat ur filmen scarface spelas upp i högtalarna inne i toaletterna haha. Läs mer

Bästa restaurangerna i Göteborg:

Isak B Isak B tycker:
“Göteborgs bästa hamburgare uta...” Läs mer