Nordic Web Group AB

Nordic Web Group AB

Webbhotellgruppen hjälper allt från privatpersoner till större företag med att på bästa möjliga sätt anpassa er hemsida efter era unika kunder. Vårt mål är att ni ska få uppleva en både trevlig och professionell hemsida. Detta då vi menar på att en webbsida är det som ger ett första intryck av många företag, samt presenterar...

10 omdömen om Nordic Web Group AB

Alexander K
Skrev om Nordic Web Group AB

Professionella och effektiva i sitt arbete. Rekommenderar Webbhotellgruppen, hit ska man vända sig för Webbhotell och Hemsidor!

Marcus Ä
Skrev om Nordic Web Group AB

Är fantastiskt nöjd med bemötandet och den professionella servicen jag fick. Samarbetsvilliga som utgick ifrån mina önskemål, prioriteringar och visioner, med resultat utöver mina förväntningar

Alexander J
Skrev om Nordic Web Group AB

Grymt nöjd! Proffsigt och trevligt bemötande! Rekommenderas starkt!

Ulrika T
Skrev om Nordic Web Group AB

Jag har använt företaget för support och uppbyggnad av webbsida för vårat företag. Jag är supernöjd och har alltid fått det stöd vi behöver och det är alltid enkelt att få tag på supporten. Jag har fått hjälp med att bygga upp en hemsida och även bygga om befintliga sidor. Jag kommer använda Webbhotellgruppen i framtiden och kan varmt rekommendera företaget.

Mikaela R
Skrev om Nordic Web Group AB

Webbhotellgruppen har hand om mitt företags hemsida och supporten är suverän! Alltid snabb respons och trevligt bemötande.

Kjell J

Bra service & proffsigt mottagande

Pontus M
Skrev om Nordic Web Group AB

Proffsig och förstående för min okunskap, arbetar snabbt och levererar över förväntan. :)

Dennis L
Skrev om Nordic Web Group AB

Fick bra bemötande från början till slut, service minded ut i fingerspetsarna. Mina förväntningar var att hitta någon som hade bättre kunskap än mig själv inom ämnet vilket Webbhotellgruppen definitivt hade. Kände mig trygg genom hela processen och är super nöjd med slutprodukten. Gällande webbhotell samt hemsidor så parkerar jag bussen hos Webbhotellgruppen framöver!

Alexander M
Skrev om Nordic Web Group AB

Mycket trevligt bemötande samt ambitiöst initiativtagande för att göra mig som kund nöjd. Överträffade de förväntningar jag hade och resultatet blev bättre än vad jag ursprungligen hade tänkt mig. 🙂

Jan L
Skrev om Nordic Web Group AB

Mycket professionell hantering effektiv och trevligt bemötande