NordicLife Förvaltning

1.0 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om NordicLife Förvaltning

• 2019-11-23

OLA K skrev om NordicLife Förvaltning
    De är osannolikt oseriösa. Får man väl tag på deras kundtjänst får man intrycket av att man pratar med ägarens bortskämda dotter som sitter med mobilen och swypar samtidigt som hon tar samtal. Var inte förvånad om det kommer ett "ööh vad var det nu du ringde för?". Retroaktiv hyreshöjning med 10% utan att skador åtgärdats blev för mig verklighet. Röklukt från grannen, svinkallt, ingen ventilation och ruttet bemötande gör boendesituationen till något en tvingas tänka bort. Detta är ett företag baserat på rent bondfångeri. Jag flyttar så fort jag kan. Läs mer
  • 2019-01-11

Josefin Y skrev om NordicLife Förvaltning
    Vi har haft detta företag som förvaltare för vår bostadsrättsförening och det har varit alldeles för mycket problem från dag 1!
    T.ex. har de gjort missar vid årliga avgiftshöjningar av månadsavgiften så att icke alla lägenhetsinnehavare har fått höjda avgift och därav har föreningen idag förlorat mycket pengar. De har sjabblat med underskrifter och insändning av dokumentation till banken vid överlåtelse av lägenheter.
    De gör ingen budget för oss för 2019 då vi har valt att ej förlänga vårt avtal med dem vid avtalets utgång 31/12-18. Trots att de tidigare år gjort en budget för kommande år på hösten och det ingår i vårt avtal. De är otroligt svåra att få tag på både på mail och telefon med mera, med mera. Jag vill rekommendera andra att ej använda detta förvaltningsbolag. Läs mer

Bästa fastighetsskötarna i Göteborg:

Nelleke H Nelleke H tycker:
“Beställde underhållsplan och f...” Läs mer