Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Nordnet AB

Övriga företag nära Nordnet AB:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 5 kunder tycker om Nordnet AB

• Marian
    Marian skrev om Nordnet AB
    Valfri depå med värde max 80.000 kr så blir det inga courtage på affärerna inom Stockholmsbörsen... God idee för småspararna!!
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Nordnet AB
    Bra nätmäklare betydligt lägre priser än traditionella bankerna. Bäst när det gäller börsernas Formel 1 råvaruaktier i Kanada.Kunde önska lägre courtage i Kapitalförsäkringen. Annars mycke bra bäst i Sverige!
  • Martin A
    Martin A skrev om Nordnet AB
    En bra nätmäklare som har ett minimicourtage på 39 kr (29 kr för medlemmar i Unga aktiesparare, där även deklarationstjänsten ingår gratis) och ligger i nivå med andra aktiemäklare frånsett Aktiedirekt (som Nordnet för övrigt äger). Bra hemsida och kundtjänst. Ett minus för att de har en del tjänster som kostar pengar utan att det klart framgår när man väljer dessa (tex sms-tjänst vid avslut som kostar 2 kr per sms).
  • Stine B
    Stine B skrev om Nordnet AB
    Nordnet är underbara vad angår kundbemötanden, och har grymma tjänster. Enkla att använda. även för en nybörjare inom aktier och sparande. Prismässigt på samma nivå som Avanza, men man ser direkt när man går in på hemsidan att det ligger mycket mer "kärlek" bak Nordnets tjänster. Och det märks ju också självklart när man loggar in. Rekommenderas för såväl nybörjare som aktiva traders.
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Nordnet AB
    Nordnet är en bra och pålitlig nätmäklare där man kan köpa och sälja aktier och fonder till bra priser. Stort utbud av olika fonder. Deras dotterbolag Aktiedirekt erbjuder aktiehandel med courtaget 9 kr vilket är jättebra om man köper små aktieposter. Enkel och smidig hemsida med lättanvänd handelsapplikation är också ett plus!

Gustavslundsvägen 141, 167 51 Bromma