Nords Sport & Motor

2.0

4 omdömen om Nords Sport & Motor

Lars C
Skrev om Nords Sport & Motor

Gjorde upp ett pris i telefon och därefter gjorde jag min beställning av en ny cykel med några delar utbytta till andra färger. När fakturan kom var det en pålagd summa som inte ingick i den muntliga överenskommelsen. Jag ringer för att korrigera men nekas rättelse samt bemöts på ett mycket dåligt sätt. Kommer inte handla mer där.

Frida Kristina M
Skrev om Nords Sport & Motor

Dåligt bemötande, blev mycket dyrare än avtalat skulle byta däck skulle kosta 350 kronor. Hävdade att de bytt några skruvar blev 550 kronor. När jag kom ut ur affären fungerar inte handbroms, stänkskärmen sitter inte fast så det låter. Otroligt oprofessionellt! Gå inte dit.

Martin N
Skrev om Nords Sport & Motor

Köpte cykel och fick den hemkörd av personalen själva direkt efter helgen. Cykeln ihopmonterad och allt. Blev helt paff på ett otroligt bra sätt!

Ulf H
Skrev om Nords Sport & Motor

Nords Sport & Motor fick jag en mycket dålig erfarenhet av idag (17:e april 2018) när de försökte lura mig på att betala mer för ett byte av cykeldäck på min elcykel. Jag besökte dem den 14:e april 2018 och fick prisuppgift att det skulle kosta 330 för däcket och 200 för bytet. Det tycket jag var OK men när jag idag kom och skulle få däcket bytt så hade de ändrat priset till 265 för bytet (priset på själva däcket var samma). Dessutom kallades jag prutare och var orälig enligt dem. Jag vill varna alla som behöver en seriös...