Nords Sport & Motor

2.3 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Nords Sport & Motor

• 2020-05-12

Frida Kristina M skrev om Nords Sport & Motor
    Dåligt bemötande, blev mycket dyrare än avtalat skulle byta däck skulle kosta 350 kronor. Hävdade att de bytt några skruvar blev 550 kronor. När jag kom ut ur affären fungerar inte handbroms, stänkskärmen sitter inte fast så det låter. Otroligt oprofessionellt! Gå inte dit. Läs mer
  • 2019-06-03

Martin N skrev om Nords Sport & Motor
    Köpte cykel och fick den hemkörd av personalen själva direkt efter helgen. Cykeln ihopmonterad och allt. Blev helt paff på ett otroligt bra sätt! Läs mer
  • 2018-04-17

Ulf H skrev om Nords Sport & Motor
    Nords Sport & Motor fick jag en mycket dålig erfarenhet av idag (17:e april 2018) när de försökte lura mig på att betala mer för ett byte av cykeldäck på min elcykel. Jag besökte dem den 14:e april 2018 och fick prisuppgift att det skulle kosta 330 för däcket och 200 för bytet. Det tycket jag var OK men när jag idag kom och skulle få däcket bytt så hade de ändrat priset till 265 för bytet (priset på själva däcket var samma). Dessutom kallades jag prutare och var orälig enligt dem.

Jag vill varna alla som behöver en seriös cykelverkstad för Nords Sport & Motor då de inte håller vad de lovar och dessutom blir ganska aggressiva när man står på sig. Läs mer