Nordström El

Nordström El

Välkommen till Nordström El!

Hos oss kan du alltid förvänta dig bra resultat då vi är ett bolag med lång erfarenhet och kompetent personal. Vi har arbetat med allt från service i bostäder till nyproduktion inom industri. Vi lägger stor vikt vid kvalitet i allt vi gör och är ett registrerat företag hos Elsäkerhetsverket vilket är ett krav för att få utföra elinstallationer.

Vi är specialister inom:
- Smarta hemutrustningar
- Badrum och köksinstallationer
- Byten av elcentraler
samt mycket mer.

Varmt välkommen till oss på Nordström El. Be gärna om en kostnadsfri offert här ovan om du behöver hjälp. Inget jobb är för avancerat för oss!

Läs vad 92 kunder tycker om Nordström El 2

2022-06-12 Verifierad kund
    Vi drog om all el i huset. Nordströms EL AB har gjort ett väldigt bra och proffsigt jobb. Trevligt och bra bemötande från början till slut. Har varit lyhörda för våra tankar kring ändringar och tillägg. Vi kan varmt rekommendera Nordströms El. Priset var dessutom mycket fördelaktigt.
    2022-04-20 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, Effektivt utfört arbete. Rekommenderar starkt Max för era elarbeten.
    2022-04-13 Verifierad kund
    Max på Nordström El har gett oss ett bra intryck och bra bemötande. Vi renoverade hela vårt hus och behövde då dra om elen överallt. Detta har Nordström El hjälpt oss med på ett bra sätt och vi är väldigt nöjda.
  • Daniel V
    2022-04-04 Verifierad kund
    Hade besök av Max igen som denna gång fixade ny nolla till spisen och ett nytt väggutag. Han var som vanligt supertrevlig, snabb och duktig! Uppskattar verkligen den ärliga kommunikationen och att han inte är pushig utan resonerar om vad som är bra attgöra och inte.
    2022-04-03 Verifierad kund
    Mycket bra på alla sätt och vis. Lyhörd för de önskemål vi hade. Föreslog lösningar på hur man skulle kunna göra.
    Snabb o smidig installation. Rekommenderas starkt!!!
    2022-03-14 Verifierad kund
    Installation av el i växthusmur.
    Trevligt bemötande, lätta att få kontakt med, bra dialog angående alternativ.
    2022-02-14 Verifierad kund
    Har ufört flera olika arbeten hemma hos oss, installation av värmepump, byte av elcentral, installation av el i nya väggar, tilläggsjordning av äldre ojordade elstammar. Alltid vänligt bemötande. Proffsigt, snabbt och rent utfört arbete. Känns tryggt att veta att Nordströms El alltid leverar.
  • 2022-02-09 Verifierad kund
    Trevligt, snabbt och effektivt!
    2022-02-06 Verifierad kund
    Personligt bemötande.
    Yrkeskunnig och rådgivande förväntning. Nöjd.
    Laddare till elbil, som installerats kunnigt med snygg kabellösning.
    2021-12-15 Verifierad kund
    Superbra service, väldigt nöjd !
    2021-11-24 Verifierad kund
    Snabb återkoppling och bra utfört jobb. Rekommenderar.
    2021-11-05 Verifierad kund
    Allt fungerade bra
    Byte av termostat till golvvärmen.
    Kom när de skulle och de var klara med jobbet omgående, inga problem.
    2021-10-17 Verifierad kund
    Lätt att komma i kontakt med företaget via internet
    Återkommer inom 48 timmar
    Fick det vi beställde
    Byte av elskåp
    2021-10-14 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Nordströms el!
  • MARTIN S
    2021-10-05 Verifierad kund
    En mycket bra elfirma, Nordströms El gör alla våra elinstallationer till våra värmepumpar, en per dag. Snygga dragningar, pålitliga när det gäller tider, bra kundbemötande mm. Vi kan verkligen rekommendera detta företag.

Martin Selenius
    Revider Energi AB
    2021-10-02 Verifierad kund
    Snabb och proffsig hjälp vid strömavbrottet!
    2021-09-25 Verifierad kund
    Fantastisk service och mycket väl utfört uppdrag! Inkoppling av el i utbyggnad och solceller väldigt nöjd med resultatet .
    2021-09-16 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabbt jobb.
    2021-01-26 Verifierad kund
    Mycket positivt. Fick hjälp med installationen av spishäll ganska snabbt. Trevlig och vänlig personal.
    2021-01-20 Verifierad kund
    Byte av elcentral grupp. Byte själv gick smidig men vad var utmärkt var behandling av ett problem. Den gamla ägaren till mitt hus gjorde många konstiga fixeringar/kopplingar och det skapade problem med den nya elcentralen. De hittade problemet snabbt (inte enkelt), fixade det och lämnade mig INTE utan el (vinter) och fortfarande var slutpriset inom det intervall som överenskommits tidigare. Det är trevligt att titta på proffs på jobbet. Fantastiskt!
    2021-01-14 Verifierad kund
    Trevliga och behagliga killar som gjorde ett jättebra jobb trots lite tuffa förutsättningar. Rent och städat, informerat bra under projektets gång. Allt bra!
    2020-12-17 Verifierad kund
    Ock hjälp av Max, super trevlig och hjälpte oss med ett nytt uttag för inbyggdugn.
    Installation av laddbox.

Precis så smidigt man hoppas det skall vara!
    2020-12-07 Verifierad kund
    Installationen av ny laddbox gick smidigt och blev bra. Tack för det. I avtalad tid och med glatt morgonhumör dessutom. Rekommenderas.
    2020-12-07 Verifierad kund
    Snabb respons och proffsigt utfört!
    2020-12-07 Verifierad kund
    Behövde hjälp med en del fix i hemmet som strulade. Fick snabbt svar och bra och pedagogiska förklaringar till felen.
    2020-12-01 Verifierad kund
    Vi tog hjälp av Nordström EL för krånglande spottar i köket.
    Trots att allt blev mer besvärligt än tänkt för både oss och Nordström EL så kan vi rekommendera dom. Vi upplevde dom som kunniga och dom kom på de tider dom sagt.
    2020-11-04 Verifierad kund
    Vi bytte ut belysningen i trapphus och källare. Vi är mycket nöjda med utförande och bemötande.
    2020-11-04 Verifierad kund
    El installation
    Funkade mycket bra
    2020-11-02 Verifierad kund
    Ny el i hela huset samt utomhus med skymningsrelä.
    2020-10-15 Verifierad kund
    El-arbete..
    Resultat : så där.
  • 2020-10-14 Spontant omdöme
    Vi är mycket nöjda och kommer med glädje anlita Nordström El för framtida jobb. Har varit en mycket trevlig och smidig upplevelse från offert till faktura.
  • Robert H
    2020-09-20 Verifierad kund
    Fick hjälp att installera uttag för taklampa i trapp. Mycket trevligt bemötande och kompetent utfört. Återkommer gärna om jag behöver mer el-hjälp.
    2020-09-03 Verifierad kund
    Nordströms el har gjort en uppfräschning av elen i vår renoverade lägenhet. Så lyhörd för önskemål och kompetent som yrkesman!
    Kan varmt rekommenderas!
    2020-08-26 Verifierad kund
    Seriös firma som återkopplar snabbt. Vi fick en tydligt offert på arbetena som skulle göras. Bra dialog med elektrikern så man kunde diskutera igenom arbetet på plats och få tips på hur man kan lösa vissa saker, vad som är bra att ha, m.m. Det ingick grovstädning också vilket var ett stort plus.
  • Annika E
    2020-07-14 Verifierad kund
    Bytte ut hela elsystemet från 1963 i vårt radhus. Max och Robin var här i 3 dagar och gjorde ett fantastiskt bra arbete. Snabba, duktiga och riktigt trevliga!!
    Har rekommenderat dem till andra.
    Dessutom bra och utförlig offert.
    Tack!!!
    2020-06-26 Verifierad kund
    Väldigt proffsiga! Fast det var kort varsel så ställde upp.
    Kan rekommendera Nordström El.
    2020-06-20 Verifierad kund
    Bra. Enkelt att få kontakt och bra pris. Kommer användas igen.
    2020-06-18 Verifierad kund
    Ominstallation av takspottar. Från halogen till led.
    Mycket professionella. Skickade offert på utlovad tid kom på utsatt tid. Vi är mycket nöjda.
    2020-06-11 Verifierad kund
    Trevlig och proffsig. Fick en offert på div mindre el-jobb och fakturan stämde.

Får fyra och inte fem i betyg, då det emellanåt var svårt att få tag i dem. Känslan var att man var bortprioriterad för större kund.
    2020-06-10 Verifierad kund
    Uppgradering av el i en kolonistuga. Snabbt och effektivt. Tyvärr blev inte resultatet riktigt vad vi hade hoppats på. Beror troligen på gammal spis. Övriga installationen tror jag blir bra, har inte provat den ännu.
    2020-06-07 Verifierad kund
    Beställde inkoppling av ny elcentral för pool. Allt fungerade perfekt och lätt att ha och göra med Nordström el.
    2020-06-05 Verifierad kund
    Max utförde elinstallation i ombyggnad av kök. Vi fick hjälp med förslag på lösningar och en snabb offert. Arbetet utfördes enligt tidplan. Mycket nöjd!
    2020-06-05 Verifierad kund
    Montering av utebelysning och el-uttag utomhus inkl skymningsrelä.

Mycket bra och snabb återkoppling. Kom på avtalad tid och jobbade effektivt. Fixade en grej som blivit fel pga missförstånd på ett mycket bra sätt. Levererade till överenskommet pris.
    2020-04-30 Verifierad kund
    Bra och snabb service. Installerade vår induktionshäll på knappt 15 min! Mycket nöjd.
  • Helena B
    2020-04-22 Verifierad kund
    Snabb återkoppling vid förfrågan. Det gick fort att få en bokad tid. Trevliga. Bra utfört arbete.
    2020-03-31 Verifierad kund
    Max är alltid proffsig och trevlig.
    Toppen service.
    2020-03-23 Verifierad kund
    Trevliga, skickliga och snabba.
  • 2020-03-20 Verifierad kund
    Nordströms El motsvarade alla förväntningar när de drog trefas till våra lägenheter - snabba, smidiga och trevliga och till en human kostnad. Kommer absolut att anlita dem igen utan att tveka.
    Brf Färgpennan 2, Hägersten
    2020-03-18 Verifierad kund
    Trevlig, duktig. Smidigt att boka. Bra lösning med ROT.