Nordström El

Klockargårdsvägen 16, 194 54 Upplands väsby — Visa karta

Välkommen till Nordström El!

Hos oss kan du alltid förvänta dig bra resultat då vi är ett bolag med lång erfarenhet och kompetent personal. Vi har arbetat med allt från service i bostäder till nyproduktion inom industri. Vi lägger stor vikt vid kvalitet i allt vi gör och är ett registrerat företag hos Elsäkerhetsverket vilket är ett krav för att få utföra elinstallationer.

Vi är specialister inom:
- Smarta hemutrustningar
- Badrum och köksinstallationer
- Byten av elcentraler
samt mycket mer.

Varmt välkommen till oss på Nordström El. Be gärna om en kostnadsfri offert här ovan om du behöver hjälp. Inget jobb är för avancerat för oss!

Läs vad 22 kunder tycker om Nordström El

• Adam L

2019-09-02

Adam L skrev om Nordström El
    100kvm radhus helomdragning av alla kablar, elcentral, eluttag samt takuttag till nya fräscha dcl utan problem. Kom med egna smarta lösningar på vissa ställen jag själv inte hade tänkt på. Toppbetyg! Läs mer
  • 2019-08-31

Theodor P skrev om Nordström El
    Väldigt nöjd!
    Jag googlade elektriker i Upplands väsby och fick upp Nordström El. Fick gott intryck på telefon, bestämde tid!
    Dom fick nycklar och kunde komma och koppla in golvvärme med jordfelsbrytare.
    Väldigt bra jobb, snyggt utfört!

Rekommenderar Nordström El starkt Läs mer
  • Mary C

2019-08-28

Mary C skrev om Nordström El
    Jag blev kontaktad av Mats och fick ett mycket bra intryck från början. Jag ville byta vår gammal elcentral vilket han gjorde på ett helt professionellt sätt. Mats jobbade snabbt och gav oss några bra tips om andra problem vi hade i huset, plus att priset vi betalade var lägre än vad vi hade räknat med. Rekommenderas varmt.

Pedro Castaneda Läs mer
  • Per-Arne E

2019-08-20

Per-Arne E skrev om Nordström El
    Trevligt bemötande. Tog egna initiativ och ansvar. Tydlig kommunikation om installationen. Läs mer
  • 2019-08-17

Bo E skrev om Nordström El
    Ett par små installationer. Bemötandet utmärkt. Förväntningarna
    uppfyllda. Läs mer
  • 2019-08-15

Stig F skrev om Nordström El
    Fick hjälp med att avsluta ett antal små projekt i samband med renovering. Max gjorde sig en uppfattning om vad som skulle göras och jobbade sedan snabbt igenom allting. Kunnigt och effektivt, lyhörd för eventuella detaljer. Städade helt enligt förväntan efter borrande i både betong och lättbetong. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-08-11

Joanna D skrev om Nordström El
    Kunnig och trevlig elektriker! Kommer absolut att Nordström El igen vid behov av elinstallationer! Läs mer

Nils T skrev om Nordström El
    Har anlitat Max 2ggr alltid bra bemötande, jobbar snabbt och gör det snyggt, ingen som står i telefonen , ett av jobben hade jag tagit in offerter på och han ville ha en dag för arbetet medan dom övriga offerterade 3 dagar och dubbla priset på materialet. Läs mer

Patrik W skrev om Nordström El
    Fångade upp offerten, kon på utsatt ris för att lämna offerten, hade bra lösningar på vårt projekt.
    Lämnade bra offert med spec. Men kom in lite sent med den men han följde i vart fall upp efter vår påminnelse. Kom sedan otid och gjorde jobbet enligt ca utsatt tid. Mkt bra kille. Rekommenderas gärna Läs mer

Tove Åsa H skrev om Nordström El
    Byte el i äldre hus inkl byte av strömbrytare och uttag. Även en rad tillkommande mindre saker under arbetets gång.

Max gjorde ett jättebra jobb, löste problem som dök upp, kom i tid och var lätt att kommunicera med. Rekommenderas! Läs mer

emma l skrev om Nordström El
    Max Nordström är inte bara en mycket duktig elektriker, han är också väldigt trevlig och serviceminded, vilket ger det där extra i upplevelsen. Vi är mycket nöjda och skulle inte tveka att använda oss av Nordström el nästa gång vi behöver en elektriker. Läs mer

Emma S skrev om Nordström El
    Vi tycker att det var otrevligt att han inte städade efter sig och även otrevligt bemötande. Läs mer
    2019-05-26 Max N svarar Emma S
    Hej!
    Det var jättetråkigt att höra, skulle självfallet kunna återkomma och städa om det var något jag missat, men har inte hört något angående detta. Det är tyvärr lite svårt att få med sig allt varje gång, blev en del borrande och fräsande hos er vilket skapar en del damm.
    Ansträngde mig för att snygga till saker hos er utöver vad som ingick i offerten vilket gjorde att arbetet drog ut på tiden, vilket medförde att det kanske missades lite skräp.
    Med ett otrevligt bemötande så förstår jag inte riktigt vad som menas, antar att jag försökte vara tydlig men det blev lite rörigt att ha diskussion med två personer där inte all information kommer fram mellan parterna.

Carl D skrev om Nordström El
    Jag fick hjälp med byte av strömbrytare och var väldigt nöjd. Punktlig, trevlig, väl utfört jobb och det blev till och med en lägre kostnad än offert! Läs mer

David S skrev om Nordström El
    Fick exemplarisk hjälp att fixa ett mindre men likväl avgörande kabelbrott med tillhörande kortslutning i min lilla sommarstuga. Allt gick fort, var mycket proffsigt och pålitligt. Dessutom trevligt!
    David Läs mer
  • 2019-05-24

Wictor A skrev om Nordström El
    Mycket seriös Elfirma som rekomenders varmt!
    Mån om kundens önskemål
    Noggrann
    Lämnar inte skräp efter sig

Snabb med fakturering och kontakt! Läs mer
  • 2019-05-24

Maria B skrev om Nordström El
    Serviceminded och vänlig. Ger tips på lösningar. Läs mer
    2019-04-16 Max N svarar Maria B
    Tack!
    Vi försöker att alltid ha kunden i fokus.
  • Elisabet P

2019-04-16

Elisabet P skrev om Nordström El
    Seriös
    Noga
    Trevlig
    Bra varor
    Ordentligt jobb utfört till kundens belåtenhet
    Rekommenderas med högsta betyg Läs mer
    2019-04-16 Max N svarar Elisabet P
    Tack Elisabet!
    Det blev väldigt fint hemma hos dig i ditt kök!
  • MARTIN M

2019-04-14

MARTIN M skrev om Nordström El
    Fick hjälp med att fixa all el för ett kök. Fantastiskt arbete, bra pris och bra kommunikation hela vägen. Starkt rekomenderat! Läs mer
    2019-04-16 Max N svarar MARTIN M
    Hej Martin!
    Det gick väldigt smidigt att jobba med dig! Hoppas vi hörs någon dag.
  • 2019-04-14

David O skrev om Nordström El
    Kunnig, snabb och trevlig. Kan rekommenderas. Läs mer
    2019-04-16 Max N svarar David O
    Tack David!
    Hoppas allt vart som du tänkte dig.
  • 2019-04-14

Mattias P skrev om Nordström El
    Byte av elcentral till automatsäkringar och jordfelsbrytare.

Mycket trevligt bemötande. Arbetet utfördes på ett proffsigt sätt till ett bra pris. Jag kan varmt rekommendera Nordströms el. Läs mer
    2019-04-16 Max N svarar Mattias P
    Tackar så mycket Mattias för de snälla orden! Bara att återkomma om du skulle vilja ha mer hjälp.

Klockargårdsvägen 16, 194 54 Upplands väsby