Nordström El

Nordström El

Välkommen till Nordström El!

Hos oss kan du alltid förvänta dig bra resultat då vi är ett bolag med lång erfarenhet och kompetent personal. Vi har arbetat med allt från service i bostäder till nyproduktion inom industri. Vi lägger stor vikt vid kvalitet i allt vi gör och är ett registrerat företag hos Elsäkerhetsverket vilket är ett krav för att få utföra elinstallationer.

Vi är specialister inom:
- Smarta hemutrustningar
- Badrum och köksinstallationer
- Byten av elcentraler
samt mycket mer.

Varmt välkommen till oss på Nordström El. Be gärna om en kostnadsfri offert här ovan om du behöver hjälp. Inget jobb är för avancerat för oss!

Läs vad 74 kunder tycker om Nordström El 2

2021-01-26
    Mycket positivt. Fick hjälp med installationen av spishäll ganska snabbt. Trevlig och vänlig personal.
    2021-01-20
    Byte av elcentral grupp. Byte själv gick smidig men vad var utmärkt var behandling av ett problem. Den gamla ägaren till mitt hus gjorde många konstiga fixeringar/kopplingar och det skapade problem med den nya elcentralen. De hittade problemet snabbt (inte enkelt), fixade det och lämnade mig INTE utan el (vinter) och fortfarande var slutpriset inom det intervall som överenskommits tidigare. Det är trevligt att titta på proffs på jobbet. Fantastiskt!
    2021-01-14
    Trevliga och behagliga killar som gjorde ett jättebra jobb trots lite tuffa förutsättningar. Rent och städat, informerat bra under projektets gång. Allt bra!
    2020-12-17
    Ock hjälp av Max, super trevlig och hjälpte oss med ett nytt uttag för inbyggdugn.
    Installation av laddbox.

Precis så smidigt man hoppas det skall vara!
    2020-12-07
    Installationen av ny laddbox gick smidigt och blev bra. Tack för det. I avtalad tid och med glatt morgonhumör dessutom. Rekommenderas.
    2020-12-07
    Snabb respons och proffsigt utfört!
    2020-12-07
    Behövde hjälp med en del fix i hemmet som strulade. Fick snabbt svar och bra och pedagogiska förklaringar till felen.
    2020-12-01
    Vi tog hjälp av Nordström EL för krånglande spottar i köket.
    Trots att allt blev mer besvärligt än tänkt för både oss och Nordström EL så kan vi rekommendera dom. Vi upplevde dom som kunniga och dom kom på de tider dom sagt.
    2020-11-04
    Vi bytte ut belysningen i trapphus och källare. Vi är mycket nöjda med utförande och bemötande.
    2020-11-04
    El installation
    Funkade mycket bra
    2020-11-02
    Ny el i hela huset samt utomhus med skymningsrelä.
    2020-10-15
    El-arbete..
    Resultat : så där.
  • 2020-10-14
    Vi är mycket nöjda och kommer med glädje anlita Nordström El för framtida jobb. Har varit en mycket trevlig och smidig upplevelse från offert till faktura.
  • Robert H
    2020-09-20
    Fick hjälp att installera uttag för taklampa i trapp. Mycket trevligt bemötande och kompetent utfört. Återkommer gärna om jag behöver mer el-hjälp.
    2020-09-03
    Nordströms el har gjort en uppfräschning av elen i vår renoverade lägenhet. Så lyhörd för önskemål och kompetent som yrkesman!
    Kan varmt rekommenderas!
    2020-08-26
    Seriös firma som återkopplar snabbt. Vi fick en tydligt offert på arbetena som skulle göras. Bra dialog med elektrikern så man kunde diskutera igenom arbetet på plats och få tips på hur man kan lösa vissa saker, vad som är bra att ha, m.m. Det ingick grovstädning också vilket var ett stort plus.
  • Annika E
    2020-07-14
    Bytte ut hela elsystemet från 1963 i vårt radhus. Max och Robin var här i 3 dagar och gjorde ett fantastiskt bra arbete. Snabba, duktiga och riktigt trevliga!!
    Har rekommenderat dem till andra.
    Dessutom bra och utförlig offert.
    Tack!!!
    2020-06-26
    Väldigt proffsiga! Fast det var kort varsel så ställde upp.
    Kan rekommendera Nordström El.
    2020-06-20
    Bra. Enkelt att få kontakt och bra pris. Kommer användas igen.
    2020-06-18
    Ominstallation av takspottar. Från halogen till led.
    Mycket professionella. Skickade offert på utlovad tid kom på utsatt tid. Vi är mycket nöjda.
    2020-06-11
    Trevlig och proffsig. Fick en offert på div mindre el-jobb och fakturan stämde.

Får fyra och inte fem i betyg, då det emellanåt var svårt att få tag i dem. Känslan var att man var bortprioriterad för större kund.
    2020-06-10
    Uppgradering av el i en kolonistuga. Snabbt och effektivt. Tyvärr blev inte resultatet riktigt vad vi hade hoppats på. Beror troligen på gammal spis. Övriga installationen tror jag blir bra, har inte provat den ännu.
    2020-06-07
    Beställde inkoppling av ny elcentral för pool. Allt fungerade perfekt och lätt att ha och göra med Nordström el.
    2020-06-05
    Max utförde elinstallation i ombyggnad av kök. Vi fick hjälp med förslag på lösningar och en snabb offert. Arbetet utfördes enligt tidplan. Mycket nöjd!
    2020-06-05
    Montering av utebelysning och el-uttag utomhus inkl skymningsrelä.

Mycket bra och snabb återkoppling. Kom på avtalad tid och jobbade effektivt. Fixade en grej som blivit fel pga missförstånd på ett mycket bra sätt. Levererade till överenskommet pris.
    2020-04-30
    Bra och snabb service. Installerade vår induktionshäll på knappt 15 min! Mycket nöjd.
  • Helena B
    2020-04-22
    Snabb återkoppling vid förfrågan. Det gick fort att få en bokad tid. Trevliga. Bra utfört arbete.
    2020-03-31
    Max är alltid proffsig och trevlig.
    Toppen service.
    2020-03-23
    Trevliga, skickliga och snabba.
    2020-03-20
    Nordströms El motsvarade alla förväntningar när de drog trefas till våra lägenheter - snabba, smidiga och trevliga och till en human kostnad. Kommer absolut att anlita dem igen utan att tveka.
    Brf Färgpennan 2, Hägersten
    2020-03-18
    Trevlig, duktig. Smidigt att boka. Bra lösning med ROT.
    2020-03-18
    Då är trevliga, kunniga, tydliga och lätta att ha att göra med. Professionella
    2020-03-16
    Snabb och trevlig service med Max. Han var snabbt på plats och utförde jobbet så som vi ville ha det. Arbetet och resultatet är vi mycket nöjda med.
    Rekommenderas varmt!
    2020-03-13
    Jag kontaktade Max på Nordström El i samband med renovering av mitt kök. Jag fick ett proffsigt bemötande och arbetet genomfördes i tid och enligt det Max hade utlovat. Jag lämnar mina varmaste rekommendationer och jag kommer definitivt att återkomma till Nordström El vid framtida uppdrag.
    2020-03-12
    Proffsigt utförande med stor kompetens.
    Vi är mycket nöjda och det blev över förväntan.
    Vi kommer absolut att anlita Nordström El igen och kan rekommendera dem varmt.
    2020-03-12
    Snabbt, effektivt, proaktivt och trevligt. Ger alla mina rekommendationer till Nordström El!
    2020-03-12
    Bra och tydlig offert, snabb service
    2020-02-07
    Nordström el gjorde ett el-stambyte hos oss i en villa. Max är mycket trevlig och proffsig och skötte kommunikationen utmärkt. Jobbet utfördes av honom och en kollega och båda var väldigt tillmötesgående. Bra prisbild jämfört med konkurrenter också.

Rekommenderas varmt!
    2020-02-04
    Kom som avtalat, dessutom med kort varsel, proffsigt utfört arbete samt trevligt bemötande, känns tryggt att anlita detta företag.
    2020-02-03
    Installation av element. Oerhört serviceminded och flexibel för olika situationer som dyker upp och löser allt!!
    2020-01-24
    Arbetade snabbt och effektivt med att dra om el i ett gammalt hus samt kontrollerade att tidigare installationer var korrekt gjorda. Installerade lamputtag i taket, jordfelsbrytare samt hittade dolda kopplingsdosor. Hjälpsamma och enkla att ha och göra med. Mycket nöjd!
  • Björn N
    2020-01-22
    Snabb återkoppling på frågor.
    Installation av kompletterande elcentral och uttag.
    Snyggt utfört kort ledtid från beställning till utfört arbete.

Helnöjd med bemötande och hela processen.
    Skulle absolut anlita igen.
  • Daniel V
    2020-01-21
    Riktigt bra och trevlig! Går lätt att föra en konstruktiv dialog med och kommer med bra förslag på förbättringar som jag inte hade kolla på själv.
    2020-01-17
    Diverse elarbete. Trevlig och gör ett bra jobb.
    2020-01-15
    Kommer i tid och är tydlig i din kommunikation. Kommer anlita de igen
  • Gunnar A
    2020-01-15
    Mycket bra utfört arbete samt trevligt bemötande.
    Företaget levde helt upp till mina förväntningar.
  • Torsten A
    2020-01-15
    Bra och kunnig elektriker som gör ett utmärkt jobb.
    2020-01-15
    Har anlitat Nordströms El två gånger och jag är mycket nöjd med arbetena som gjorts. Jag kommer definitivt anlita Nordströms El även nästa gång jag behöver el-hjälp.
  • Karolina M
    2020-01-15
    Snabba i återkoppling och bra kommunikation. De kom i tid och gjorde ett mycket bra snyggt jobb. Kan verkligen rekommenderas.