Nordström El

Nordström El

nordstromel.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Nordström El! Hos oss kan du alltid förvänta dig bra resultat då vi är ett bolag med lång erfarenhet och kompetent personal. Vi har arbetat med allt från service i bostäder till nyproduktion inom industri. Vi lägger stor vikt vid kvalitet i allt vi gör och är ett registrerat företag hos Elsäkerhetsverket vilket...

125 omdömen om Nordström El

Sedan starten hos Reco 2019

Mattias P
Skrev om Nordström El

Riktigt bra elfirma. Har anlitat dem två gånger och har varit mycket nöjd båda gångerna.

Bength H
Skrev om Nordström El

Perfekt utfört arbete Punktlighet och trevlig personal uppskattades

Pia G
Skrev om Nordström El

Snabbt och proffsigt utfört byte av huvudströmbrytare i elskåp

Inga I
Skrev om Nordström El

Snabb, effektiv och trygg på att åtgärda vårt problem

Teresa H
Skrev om Nordström El

Snabbt och enkelt, tydlig faktura

Cecilia H
Skrev om Nordström El

Inledningen av jobbet har varit riktigt bra! Lösningsorienterad och kommunikativ - vi har en bra bit kvar på jobbet. Det kommer säkert gå minst lika bra :)

Elice L
Skrev om Nordström El

Duktig kille kom i tid och var "servivemind" Är mycket nöjd

David R
Skrev om Nordström El

Jag var väldigt imponerad av Nordströms El, inte bara det faktum att de åkte ut samma dag som en annan firma utförde ett annat jobb hos mig och nämnde att det fanns en del problematik med tidigare installationer. Han som kom ut åkte ut samma dag för att vara schysst och se till att vi kunde få klart jobbet, han behövde t.o.m. hämta sina barn eftersom det drog ut lite på tiden, kom tillbaka och slutförde jobbet. Förutom det, vilket var väldigt schysst, så var det en hög servicenivå och ett väl utfört arbete. Jag blev...

Björn O
Skrev om Nordström El

Förutom att han kom 1,5 timme sent (ursäktade sig med att han kollat fel vecka i kalendern) så var han både trevlig och snabb. Han gjorde det han skulle dvs montera en ny spishäll.

Leo B
Skrev om Nordström El

Jättenöjda, väldigt lösningsorienterade. Bytte ut halogenspottar samt drog el till lvp och snyggade till installation.

Örjan U
Skrev om Nordström El

Mycket bra bemötande och väg genomfört arbete och enligt den offert vi hade.

Fredrik H
Skrev om Nordström El

Professionella, enkla och tydliga!

Helena C
Skrev om Nordström El

Snabb och mycket bra service, kunnig!

Eric A
Skrev om Nordström El

Jag är återkommande kund av en anledning. Det senaste jobbet, inkoppling av ett nytt värmesystem i vår villa, kunde de lösa snabbt och självgående trots lite röriga förutsättningar på plats och lång resväg dit. Trevliga, förstående, lösningsorienterade och effektiva. Enda grejen jag kan önska mig mer är tydligare återkoppling när man har en förfrågan eller bokning, men allt har hittills varit rätt uppfattat och genomförbart Rekommenderas varmt.

Monica K
Skrev om Nordström El

Bra bemötande, Jobbade på bra och gav sig inte förens problemet var löst. Förklarade och svarade på mina frågor så jag förstod. Hade en spisplatta som inte fungerade.pga för liten säkring .

Odd H
Skrev om Nordström El

Lätt att få tag i en akut situation Trevligt bemötande

Per H
Skrev om Nordström El

Proffsiga och kom med bra idéer på hur jobbet kunde göras estetiskt snyggt. Rekommenderar denna firma.

Thomas Mikael B
Skrev om Nordström El

Snabb, trevlig och bra service, rekommenderas!

Björn Rikard H
Skrev om Nordström El

Har tidigare anlitat Nordström El för en större renovering och varit mycket nöjd med bemötande och utfört arbete. Den här gången var det ett betydligt mindre jobb som behövde utföras (sätta upp två hörnboxar), men bemötande och resultat var lika bra som tidigare. Jag kommer utan tvekan anlita Nordström El för framtida jobb.

Birgit H
Skrev om Nordström El

Trevlig och serviceminded kille som bytte 2 kontakter i sov och vardagsrum. Kan varmt rekommendera Nordström El, en lokal elfirma i Upplands Väsby.

Pernilla Linnea N
Skrev om Nordström El

Snabbt och bra utfört arbete. Bara positivt

Sven F
Skrev om Nordström El

Nordström El bytte samtliga uttag och strömbrytare i vårt hus. Det gick snabbt, det verkligen höjde helhetsintrycket. De var väldigt trevliga att ha med att göra. Jag märkte senare att nåt uttag missats pga att jag haft saker som skymt den, samma dag kom de och fixade det och utan extra kostnad. Rekommenderas!

Josefine H

Alltid ett gott nöje att träffa Nordström El

Ing-Marie R
Skrev om Nordström El

Produkt levererad och monterad, kabeldragning inte så fint, stressigt läge då det blivit missförstånd internt. Annars trevligt bemötande och leverans och faktura enligt överenskommelse. Hjälpsamma hitta bra lösning ändå.

Daniel B
Skrev om Nordström El

Hade en dålig erfarenhet från tidigare elektriker och blev tvungen att byta till annan. Blev nöjd att ha anlitat Nordström El och glatt överraskad hur bra de visade sig vara. Bra pris och pålitlig hantverkare. Fast pris på de arbeten som behövs. Mycket bra, verkligen! Rekommenderas.

Svar från Nordström El

Tack för ditt fina omdöme Daniel, vi är glada att ha överträffat förväntningarna :).

Leomar A
Skrev om Nordström El

Punktliga, trevliga och proffsiga utförde de uppdrag som vi behövde hjälp med och gav tips om ljuskällor för att få en bättre arbetsmiljö i våra kontorsrum. Vilket vi sedan beställde och Nordström EL, installerade. Mina kollegor är mycket nöjda.

Svar från Nordström El

Härligt att ni är nöjda med den nya belysningen!

Kallt Ö
Skrev om Nordström El

Proffisonell firma och väldigt snabba. 100% kvalitet!

Svar från Nordström El

Tack, vilket omdöme. Vårat mål är att alla kunder ska vara så här nöjda!

Birkatech A
Skrev om Nordström El

Bra kontakt och snabbt återkoppling

Svar från Nordström El

Tack, vi strävar alltid efter en god kommunikation med våra kunder.

MARTIN S
Skrev om Nordström El

Vi har anlitat Nordström El under flera år för våra värmepumpsinstallationer och kan bara säga att vi är jättenöjda. Företaget utför sina installationer seriöst, snygg dragning och inget fusk eller genvägar. Bemötandet till våra kunder är också mycket bra. Vi kan varmt rekommendera detta företag.

Jonas A
Skrev om Nordström El

Mycket nöjd med jobbet som gjordes och deras bemötande, rekommenderar starkt!

Svar från Nordström El

Hej Jonas, Tack för ditt omdöme, kul att du är så nöjd!

Sara Kristina M
Skrev om Nordström El

Rekommenderas! Proffsiga, trevliga. Jag behövde hjälp med diverse lampor, elinstallationer, byte av gamla spotar. Allt blev perfekt, snabbt jobbat

Svar från Nordström El

Tack Sara! Det är alltid roligt och extra motiverande när man får sådana här fina omdömen :)

Bength H
Skrev om Nordström El

Vi beställde lite elarbeten som skulle utföras vid vår sommarstuga, Firman kom på utlovad tid och arbetade snabbt och effektivt. Vi är helnöjda med arbetet

Svar från Nordström El

Tack för ditt omdöme Benght, vi blir glada när våra kunder är nöjda!

Stig F
Skrev om Nordström El

Enkla att kommunicera med, gör arbetet bra och på avtalad tid, priset kändes fullt rimligt (ffa inga ocker-påslag på material). Fick också en massa tips och mervärde genom att de föreslår olika sätt att lösa uppgiften på, placering av allting, förbereda för senare utbyggnad med mera. Det var andra gången jag anlitade dem och det tänker jag fortsätta med.

Svar från Nordström El

Hej Stig, Det är alltid roligt att få höra positiva omdömen, inte minst från återkommande kunder. Tack!

Ulf S
Skrev om Nordström El

Vi drog om all el i huset. Nordströms EL AB har gjort ett väldigt bra och proffsigt jobb. Trevligt och bra bemötande från början till slut. Har varit lyhörda för våra tankar kring ändringar och tillägg. Vi kan varmt rekommendera Nordströms El. Priset var dessutom mycket fördelaktigt.

Svar från Nordström El

Tack för omdömet Ulf! Vi strävar alltid efter att utföra ett snabbt och bra jobb i kombination med god kundkommunikation. Det ger oss extra motivation när man får höra att vi lever upp till förväntningarna.

Erik B
Skrev om Nordström El

Mycket trevligt bemötande, Effektivt utfört arbete. Rekommenderar starkt Max för era elarbeten.

Svar från Nordström El

Tack för ditt omdöme Erik. Det sporrar lite extra med personliga rekommendationer!

Carl P
Skrev om Nordström El

Max på Nordström El har gett oss ett bra intryck och bra bemötande. Vi renoverade hela vårt hus och behövde då dra om elen överallt. Detta har Nordström El hjälpt oss med på ett bra sätt och vi är väldigt nöjda.

Svar från Nordström El

Vad roligt att höra att ni är så nöjda Carl! Det är precis vad vi strävar efter :)

Daniel V
Skrev om Nordström El

Hade besök av Max igen som denna gång fixade ny nolla till spisen och ett nytt väggutag. Han var som vanligt supertrevlig, snabb och duktig! Uppskattar verkligen den ärliga kommunikationen och att han inte är pushig utan resonerar om vad som är bra attgöra och inte.

Svar från Nordström El

Alltid lika trevligt med återkommande kunder. Tack för positivt omdöme Daniel!

Nikolaos M
Skrev om Nordström El

Mycket bra på alla sätt och vis. Lyhörd för de önskemål vi hade. Föreslog lösningar på hur man skulle kunna göra. Snabb o smidig installation. Rekommenderas starkt!!!

Svar från Nordström El

Tack Nikolaos! Vi är inte nöjda förrän våra kunder är nöjda, det uppskattas verkligen med sådana här fantastiska omdömen.

Jennifer L
Skrev om Nordström El

Installation av el i växthusmur. Trevligt bemötande, lätta att få kontakt med, bra dialog angående alternativ.

Richard E
Skrev om Nordström El

Har ufört flera olika arbeten hemma hos oss, installation av värmepump, byte av elcentral, installation av el i nya väggar, tilläggsjordning av äldre ojordade elstammar. Alltid vänligt bemötande. Proffsigt, snabbt och rent utfört arbete. Känns tryggt att veta att Nordströms El alltid leverar.

Bostadsrättsföreningen F

Trevligt, snabbt och effektivt!

Åke M
Skrev om Nordström El

Personligt bemötande. Yrkeskunnig och rådgivande förväntning. Nöjd. Laddare till elbil, som installerats kunnigt med snygg kabellösning.

Anna N
Skrev om Nordström El

Superbra service, väldigt nöjd !

Morris M
Skrev om Nordström El

Snabb återkoppling och bra utfört jobb. Rekommenderar.

Tord N
Skrev om Nordström El

Allt fungerade bra Byte av termostat till golvvärmen. Kom när de skulle och de var klara med jobbet omgående, inga problem.

Odd H
Skrev om Nordström El

Lätt att komma i kontakt med företaget via internet Återkommer inom 48 timmar Fick det vi beställde Byte av elskåp

JIM A
Skrev om Nordström El

Vi är väldigt nöjda med Nordströms el!

MARTIN S
Skrev om Nordström El

En mycket bra elfirma, Nordströms El gör alla våra elinstallationer till våra värmepumpar, en per dag. Snygga dragningar, pålitliga när det gäller tider, bra kundbemötande mm. Vi kan verkligen rekommendera detta företag. Martin Selenius Revider Energi AB

Lars O
Skrev om Nordström El

Snabb och proffsig hjälp vid strömavbrottet!

Wieslaw N
Skrev om Nordström El

Fantastisk service och mycket väl utfört uppdrag! Inkoppling av el i utbyggnad och solceller väldigt nöjd med resultatet .