Skrev om
Norlin Psykoterapi AB
Jag har gått i KBT - terapi hos Mattias och han har hjälpt mig massor. Han är kunnig och har lång erfarenhet. Han har bra metoder att jobba efter och han svarar snabbt om jag haft några frågor under resans gång.