Norrflytt/Norrland Express AB

4.0

5 omdömen om Norrflytt/Norrland Express AB

Anna N
Skrev om Norrflytt/Norrland Express AB

Jag kommer aldrig mer att anlita detta skit företag! Dom hämtade mina grejer den 29/2 o idag den 4/3 har jag fortfarande inte fått dom! Allting är så dåligt skött! Jag hade sagt datum, men det gick tydligen inte o då skulle det kosta 2000 kr mer. Nä fy så dåligt!

Lena S
Skrev om Norrflytt/Norrland Express AB

Flyttat från Härnösand till Umeå denna vecka. Mycket nöjd med hela processen, från packning till inflyttning med proffsigt och omsorgsfullt genomförande. Som grädde på moset, väldigt trevligt bemötande och service minded personal. Nu ska jag bara packa upp 🤪 Lena

Maria M
Skrev om Norrflytt/Norrland Express AB

Vilken fantastisk service. Flytt från Kramfors till Stockholms innerstad. Smidigt och väldigt prisvärt . Bästa offerten av flera. Misstänker att ingen kan slå den service som gavs. Rekommenderas varmt

MAXIMILIAM H
Skrev om Norrflytt/Norrland Express AB

Fick hjälp i vintras med en flytt från umeå till stockholm, extremt flexibla, trevliga och prisvärda. Helnöjd

Johan C
Skrev om Norrflytt/Norrland Express AB

Gav ett seriöst och tryggt intryck från första kontakten med en överskådlig och välformulerad offert med trafiktillstånd och ansvarsförsäkring och tydliga uppgifter om pris och villkor. Lätta att kontakta och ha att göra med under flytten, allmänt trevliga och arbetsamma. Höll utsatta tider och alla möbler och allt husgeråd kom fram oskadat. Inget att klaga på.