Alla kategorier Shopping Kalmar Mörbylånga Norrlandslagret AB

Rökgatan 3, 386 32 Färjestaden — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Norrlandslagret AB

• carl-gunnar b
    carl-gunnar b skrev om Norrlandslagret AB
    För er egen skull, sparka er trötta istället för att bli lurade av detta/dessa bedrägliga företag.
    Köpte ett garagetält som levererades efter dryga 3 mån med en utlovad leverans på 4 - 6 veckor.
    Försökte avboka affären då jag inte fick grejorna men dom svarade inte på dessa mail heller.
    Enligt avtal så skulle det vara fraktfritt, men ack nej dom har debiterat 1495:- i fraktkostnad och är totalt omöjliga att få kontakt med vare sig via mail eller telefon.
    Det knepigaste är att dom sålde via en auktionssajt som heter Containerrally, leveransen kom från Garagehuset i Hörby, fakturan från Norrlandslagret AB via Svea Ekonomi.
    Nu har jag sökt alla dessa för att få reda ut detta men dom är som sagt helt omöjliga att få tag i, den enda som svarat är Svea ekonomi och han som jag talade med där har inget med affären att göra men medger att dom har haft en hel del reklammationer angående fraktdebiteringar
    Dom är helt skamlösa och anger att dom har "Nöjd kund garanti" det är så man mår illa!!!!

Rökgatan 3, 386 32 Färjestaden