Alla kategorier Djuraffär Stockholms län Stockholm Farsta Djurmagazinet Farsta Centrum

Djurmagazinet Farsta Centrum

Farsta Centrum Farstavägen 105, 123 32 Farsta — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Djurmagazinet Farsta Centrum

• Niclas B
    Niclas B skrev om Djurmagazinet Farsta Centrum
    Här handlar jag oftast mat och tillbehör till mina undulater och hund. Trevlig, hjälpsam personal och ett enormt utbud gör Djurmagazinet till en toppenbutik!
  • Marie T
    Marie T skrev om Djurmagazinet Farsta Centrum
    Om jag behöver något till min vovve så är det alltid här jag handlar. Bor inte alls i området men Djurmagasinet är absolut värt resan! Utmärkt service, brett sortiment och trevliga kampanjer med bra pris på smått o gott! Ett stort plus är att man får ta med sig vovven in i butiken! Åk dit och se själva, det rekomenderar jag!
    Ronny M, Ronny M gillar detta
  • Ronny M
    Ronny M skrev om Djurmagazinet Farsta Centrum
    Bra utbud, trevligt hjälpsam och kompetent personal med högt tålamod.

Jag har butiker på gångavstånd så varför väljer jag Djurmagazinet?

Djurmagazinet tillhandahåller överenskomligt prisade kvalitativa produkter och service. Jag går alltid därifrån med ett léende på läpparna och allt som oftast mer än vad jag tänkt köpa utan att spräcka den tilltänkta budgeten.

Förena nytta med nöje; Gör det månatliga foderinköpet till ditt husdjur till en familjeutflykt! Å till Djurmagazinet, det gör vi.
    Niclas B gillar detta

Farsta Centrum Farstavägen 105, 123 32 Farsta