Alla kategorier Flyttfirma Örebro Karlskoga Nygrens Express Eftr AB

Östra Långgatan 12, 693 33 Degerfors — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Nygrens Express Eftr AB

• Jarl S
    Jarl S skrev om Nygrens Express Eftr AB
    Behövde få hjälp med att skrota en stor flygel. Helst innan nästa helg... Ägaren lovade att lösa det. De kom som utlovat trots att de fått en akututryckning under dagen, och trots att det var fredag kväll. Skötte flytten av det stora åbäket mycket professionellt och med en härlig arbetsglädje. Kan inte annat än lämna mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Sven-Erik B
    Sven-Erik B skrev om Nygrens Express Eftr AB
    Då Flytteliten inte dök upp till min fars flytt en fredag, kontaktades NYGRENS EXPRESS i Degerfors på fredagskvällen med önskemål att få hjälp redan dagen efter, en lördag. Ägaren Tomas bad om 5 minuters respit för att kolla om han kunde lösa bemanningen då de redan hade fått ett akutuppdrag till lördagen. Så efter ca: 5 minuter återkommer Tomas med positivt besked att "vi löser det!". På utsatt tid på lördag förmiddag kom Tomas och en till gubbe och rensade rent 3-rummaren + förråd på nolltid och flyttade en del bohag till min fars nya boende på vårdhem, tog hand om deponin samt körde en del hem till mig i Örebro och lastade av!
    Det var inte bara trevligt folk utan det märktes att känslan fanns där. Och resultatet för min far, att få sin nya lägenhet uppmöblerad med sina egna saker, var fantastiskt att se!
    Med tanke på att NYGRENS EXPRESS löste situationen, en helg med knappt 12-timmars varsel samt att få tag på en flyttgubbe till, med ett pris som var humant är inget annat än fantastiskt! Så betyget på en 5-gradig skala blir 6 (minst)! De jobbar dessutom över hela landet även om utgångspunkten är Degerfors så tveka inte att ringa NYGRENS när det är dags för Din flytt! Du kommer inte ångra det trevliga uppträdandet, priset och med den respekt och skicklighet de hanterar Dina ägodelar! Läs mer