Nyköpings Bilmarknad

Hästvägen 6, 611 56 Nyköping — Visa karta

Välkommen till Nyköpings Bilmarknad!

Är det dags att skaffa ny bil? Oavsett om du letar efter en ny bil eller bara sälja din gamla så kan vi på Nyköpings Bilmarknad hjälpa dig. Vi har ett brett utbud av begagnade bilar av hög kvalitet.

I och med vårt samarbete med Wasa Kredit samt Santander Consumer Bank kan vi erbjuda dig finansiering av din bil. Vi erbjuder gratis CARFAX-rapporter till alla våra bilar. Detta kan verkligen hjälpa dig att hitta den rätta, begagnade bilen.

Om du är nyfiken på vad din bil är värd så tveka inte att använda formuläret här ovan för att få din bil värderad.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 6 kunder tycker om Nyköpings Bilmarknad

• 2020-07-01

Torbjörn J skrev om Nyköpings Bilmarknad
    Köpte en bil som jag har spanat på under en tid. Blev mycket bra bemött och kände att jag kunde lita på säljaren. Fick hjälp med inbyte och finansiering. Rekommenderas mycket varmt. Läs mer
  • 2020-06-25

Bengt G skrev om Nyköpings Bilmarknad
    Köpte bil.
    Snabb och korrekt service.
    Bra bemötande.

Hjälp med administartion, försäkring och finansiering fungerade bra Läs mer
  • 2020-06-25

Per Ö skrev om Nyköpings Bilmarknad
    Bra killar som inte forcerar fram snabba avslut utan tar det i kundens takt .
    Trevligt och seriöst . Läs mer

Håkan S skrev om Nyköpings Bilmarknad
    Snabb återkoppling, ärliga och rak. Kändes tryggt och framförallt trevligt. Läs mer

Ulf P skrev om Nyköpings Bilmarknad
    Köpte en mitsubishi outlander.
    Blev väl bemött och fick ett helt ok inbytespris på min saab.
    Förväntningarna stämde väl överens med det possitiva jag hört.
    Tråkigt bara att jag redan efter några veckor fick byta en hjulbult samt bromsskivor och belägg fram då det visade sig att dom var helt slut.
    Inte riktigt vad jag räknade med. Läs mer
    2020-06-24 Nyköpings bilmarknad svarar Ulf P
    Hej Ulf och tack för ditt omdöme.
    Tråkigt att höra om vad som hände efter köpet. Synd att du inte kom förbi och pratade med oss - vi hade såklart kunnat hjälpt till och hittat en smidig lösning. Vårt mål är såklart att kunderna ska vara helt nöjda. Kom förbi oss om det är något som du funderar på. Ha en trevlig sommar.

Anette K skrev om Nyköpings Bilmarknad
    Hade inga förväntningar alls när jag kom skulle bara titta på bilar. Fick ett otroligt bra bemötande o bra hjälp då jag hittade min nya bil Allt gick smidigt o jag kan verkligen rekommendera Nyköpings Bilmarknad Stortrivs med min nya bil Läs mer

Hästvägen 6, 611 56 Nyköping