Nyköpings Bilmarknad

Nyköpings Bilmarknad

Välkommen till Nyköpings Bilmarknad!

Är det dags att skaffa ny bil? Oavsett om du letar efter en ny bil eller bara sälja din gamla så kan vi på Nyköpings Bilmarknad hjälpa dig. Vi har ett brett utbud av begagnade bilar av hög kvalitet.

I och med vårt samarbete med Wasa Kredit samt Santander Consumer Bank kan vi erbjuda dig finansiering av din bil. Vi erbjuder gratis CARFAX-rapporter till alla våra bilar. Detta kan verkligen hjälpa dig att hitta den rätta, begagnade bilen.

Om du är nyfiken på vad din bil är värd så tveka inte att använda formuläret här ovan för att få din bil värderad.

Läs vad 12 kunder tycker om Nyköpings Bilmarknad 2

2021-05-10
    Trevlig personal i fina lokaler.
    Är jättenöjd med att bilen var i det skick som dom sade både i annonsen & på telefon.
  • 2021-01-21
    Bra bemötande och extremt bra service. Mer än vad man kan förvänta sig. Rekommenderas!
    2020-12-23
    Jag köpte en Golf som jag är mycket nöjd med.
    Tillmötesgående personal utan att vara påträngande.
    Serviceinriktade och kunniga.
    Mer familjekänsla över företaget som jag som kvinna uppskattade.
  • Göran E
    skrev om Nyköpings Bilmarknad
    2020-12-05
    Bilköp
    Mycket trevligt bemötande
    Bara positiva förväntningar
    Mycket nöjd kund där vi blev trevligt bemötta och kunden i centrum
    2020-12-04
    Snabb enkel och trevlig affär .
    Rekommenderar absolut!!
    2020-09-12
    Om Nyköpings bilmarknad

Köpte för en vecka sedaan en begagnad V 50 hos Nyköpings bilmarknad som jag hade hittat på nätet och blivit intresserad av.
    Tog telefonkontakt med försäljare som visade sig vara mycket sympatisk och lyhörd för mina funderingar kring det ev. köpet.
    Reste ganska långt för att fullfölja affären men kunde sedan, fullt nöjd och belåten, ratta bilen hemåt. Mycken tack, Teo för det fina ( och stressfria) bemötandet. Kan verkligen rekommendera Nyköpings bilmarknad!

Sundsvall 2020 09 11

Thore S
    2020-07-01
    Köpte en bil som jag har spanat på under en tid. Blev mycket bra bemött och kände att jag kunde lita på säljaren. Fick hjälp med inbyte och finansiering. Rekommenderas mycket varmt.
    2020-06-25
    Köpte bil.
    Snabb och korrekt service.
    Bra bemötande.

Hjälp med administartion, försäkring och finansiering fungerade bra
    2020-06-25
    Bra killar som inte forcerar fram snabba avslut utan tar det i kundens takt .
    Trevligt och seriöst .
    2020-06-24
    Snabb återkoppling, ärliga och rak. Kändes tryggt och framförallt trevligt.
    2020-06-24
    Köpte en mitsubishi outlander.
    Blev väl bemött och fick ett helt ok inbytespris på min saab.
    Förväntningarna stämde väl överens med det possitiva jag hört.
    Tråkigt bara att jag redan efter några veckor fick byta en hjulbult samt bromsskivor och belägg fram då det visade sig att dom var helt slut.
    Inte riktigt vad jag räknade med.
    Hej Ulf och tack för ditt omdöme. Tråkigt att höra om vad som hände efter köpet. Synd att du inte kom förbi och pratade med oss - vi hade såklart kunnat hjälpt till och hittat en smidig lösning. Vårt mål är såklart att kunderna ska vara helt nöjda. Kom förbi oss om det är något som du funderar på. Ha en trevlig sommar. Nyköpings Bilmarknad
    2020-06-24
    Hade inga förväntningar alls när jag kom skulle bara titta på bilar. Fick ett otroligt bra bemötande o bra hjälp då jag hittade min nya bil Allt gick smidigt o jag kan verkligen rekommendera Nyköpings Bilmarknad Stortrivs med min nya bil