O.Nybergs Måleri AB

O.Nybergs Måleri AB

www.onybergsmaleri.se
  • Badge2023

Välkommen till O.Nybergs Måleri AB! Vi på O.Nybergs Måleri AB har varit verksamma inom måleri sedan 2014. Vi hjälper dig med tapetsering och måleri i Stockholm med omnejd. Inga arbeten är för stora eller för små för oss. Tjänster: Utvändig målning, invändig målning, fönsterrenovering, tapetserare och mycket mer. - Garanti...

23 omdömen om O.Nybergs Måleri AB

Sedan starten hos Reco 2021

Inger A
Skrev om O.Nybergs Måleri AB

Jag fick snabbt en tydlig offert från Olle och sedan väldigt fin hjälp av Lovisa med kollegor med målning av tak och snickerier och tapetsering av väggar. Det blev jättefint och jag är väldigt nöjd.

Linda E
Skrev om O.Nybergs Måleri AB

Mycket trevligt och proffesionellt bemötande och mycket bra resultat, vi är väldigt nöjda med målningen i vår lägenhet!

Marita S
Skrev om O.Nybergs Måleri AB

Trevliga och tillmötesgående.Jag är mycket nöjd med resultatet då Olle målade om mitt kök.Jag rekommenderar dem varmt.

Gustav P
Skrev om O.Nybergs Måleri AB

Vi målade om, tapetserade och satte in en vägg för att skapa ett extra rum. Olle och Anton löste allt helt enligt förväntan och höll alla tider. Vi stötte faktiskt inte på ett enda problem under denna renovering, vilket inte hör till vanligheterna. De svarar alltid i telefon och på sms och alla frågor löstes snabbt. Tack!

Pontus David W
Skrev om O.Nybergs Måleri AB

Nybergs Måleri gjorde ett mycket bra jobb när de målade om hela mitt hus invändigt. De var noggranna, hjälpsamma och kom med bra tips. Jag rekommenderar dem varmt!

Severin F
Skrev om O.Nybergs Måleri AB

Tydlig offert, bra kommunikation, utmärkt resultat!

Henrik S
Skrev om O.Nybergs Måleri AB

Blev nöjd med resultatet och deras målare var väldigt trevliga och tillmötesgående

Svar från O.Nybergs Måleri AB

Hejsan Henrik! Tack för din recension och kul att ni blev nöjda med fönstren :)

Martin S
Skrev om O.Nybergs Måleri AB

Mycket trevlig kontakt överlag. Intresserad och insatt personal som dessutom löpande uppdaterade oss om hur arbetet fortskred. Sällsynt punktliga. Bara toppbetyg! 😊

Svar från O.Nybergs Måleri AB

Hejsan Martin! Tack för recensionen och kul att ni blev nöjda. Välkomna att kontakta oss igen framöver för framtida projekt :)

Tua S
Skrev om O.Nybergs Måleri AB

Vi är jättenöjda med både arbetet (målning av vardagsrummet) och kontakterna med företaget. Pålitliga, trevliga och yrkesskickliga.

Svar från O.Nybergs Måleri AB

Hejsan Tua! Tack för er fina recension. Hoppas att ni kontakar oss igen framöver!

Gabrielle G
Skrev om O.Nybergs Måleri AB

Det fungerade bra, snyggt efter ytterligare en strykning. Bra kommunikation!

Svar från O.Nybergs Måleri AB

Hejsan Gabrielle. Tack för recensionen! :)

Sara W
Skrev om O.Nybergs Måleri AB

Målning av villa med tillhörande garage, samt utbyte av dålig panel. Bra bemötande, offererade priser och tidplan höll och resultatet är vi mycket nöjda med. Kan varmt rekomendera Olle Nybergs Måleri.

Svar från O.Nybergs Måleri AB

Hejsan Sara! Tack för din fina recension, kul att ni blev nöjda!

Paul B
Skrev om O.Nybergs Måleri AB

Gör det vi kommit överens om, på tid och till offererat pris! Hör av sig när dom ska och kommer på angiven tid. Världsklass!

Svar från O.Nybergs Måleri AB

Tack för det fina omdömet Paul!

Pelle L
Skrev om O.Nybergs Måleri AB

Vänligt och engagerat bemötande. Levde helt upp till förväntningar, dvs proffesionellt resultat. Arbetet omfattade renovering av kök ommålning av luckor och stommar.

Tack för omdömet Pelle Med Vänlig hälsning Fredrik Nyberg

Anna S
Skrev om O.Nybergs Måleri AB

Anlitar för andra gången O. Nybergs och är precis lika nöjd den här gången som den första! Från början till slut har Nybergs skött kontakten med Olle och utförandet av målaren Stefan helt prickfritt. Effektivt, noggrant och vänligt i alla moment. Jag kommer uteslutande att anlita Nybergs även i fortsättningen. Rekommenderar varmt!

Svar från O.Nybergs Måleri AB

Hejsan Anna! Tack för din fina recension, kul att du blev nöjd!

Emelie A
Skrev om O.Nybergs Måleri AB

Pålitliga, smidig kommunikation och serviceinriktade. Väldigt fint slutresultat utan förseningar samt till överenskommet pris. Supernöjd från början till slut

Svar från O.Nybergs Måleri AB

Tack För din fina recension Emelie!

Stefan P
Skrev om O.Nybergs Måleri AB

Mycket nöjd med måleri och plåtarbeten. Allt enligt överenskommelse.

Svar från O.Nybergs Måleri AB

Tack Stefan, kul att du är nöjd!

Sten T
Skrev om O.Nybergs Måleri AB

Snabb & trevlig service, kunniga hantverkare, bra på att sy ihop hela projektet med olika andra hantverkare!

Svar från O.Nybergs Måleri AB

Tack Sten! Kul att höra. Tack för förtroendet.

MAXIMILIAN Z
Skrev om O.Nybergs Måleri AB

Vi anlitade Olle för renovering av vår lägenhet. Provmålning ingick. Resultatet blev toppenbra. Proffsigt från början till slut, trevligt bemötande och alltid snabb respons via mejl och telefon. Jag kan rekommendera honom!

Tack för den fina rekommendationen Maximilian. Med vänlig hälsning, Olle Nyberg

Niclas A
Skrev om O.Nybergs Måleri AB

Förtroendeingivande från första kontakt och förbesiktning av arbetet. Bra dialog vid tillägg och uppdatering av offert. Bra och tydlig info kring hur arbetet skulle genomföras. Gjorde uppehåll i arbetet pga väder och för att resultatet inte skulle bli lidande. Kändes proffsiga rakt igenom och resultatet blev väldigt bra.

Svar från O.Nybergs Måleri AB

Tack för recensionen och förtroendet Niclas.

Rebecka T
Skrev om O.Nybergs Måleri AB

Trevlig med O. Nybergs måleri för mig som skötte kontakten! Men jag överlåter omdömet om det utförda måleriet till Brf Melonen1:s tekniskt orienterade kassör Lars Dovner, återkommer med hans mailadress Hoppas på att han betygsätter åtminstone ”rekommenderas” Vänligen Rebecka Tarschys

Ove H
Skrev om O.Nybergs Måleri AB

Ett mycket trevligt bemötande av Olle som kom och kikade på ommålning av träfasad. Sedan vid ommålning kom lika trevlig och kunniga målare som gjorde ett utmärkt jobb. Helnöjd!

Svar från O.Nybergs Måleri AB

Tack Ove! Härligt att du är så nöjd!

Dag U
Skrev om O.Nybergs Måleri AB

Måleri och tillhörande underarbete. Fint bemötande och kontakt. Väl utfört arbete. Rekommenderas!

Svar från O.Nybergs Måleri AB

Tack för rekommendationen Dag.

Gabriella B
Skrev om O.Nybergs Måleri AB

Vänliga, smidiga, hjälpsamma och håller vad dom lovar både i tid och utförande. Ett mycket välutforskade hantverk med arbetet med att tapetsera min hall - som har 6 dörrar och små prång!

Svar från O.Nybergs Måleri AB

Tack Gabriella för din fina recension.