O.Nybergs Måleri AB

Välkommen till O.Nybergs Måleri AB!

Vi på O.Nybergs Måleri AB har varit verksamma inom måleri sedan 2014. Vi hjälper dig med tapetsering och måleri i Stockholm med omnejd. Inga arbeten är för stora eller för små för oss.

Tjänster: Utvändig målning, invändig målning, fönsterrenovering, tapetserare och mycket mer.

- Garanti på alla måleriarbeten

För att du ska vara 100% nöjd med vårt arbete så ser vi till att göra en kvalitetskontroll efter avslutat projekt. Varmt välkommen till oss på O.Nybergs Måleri AB!

9 omdömen om O.Nybergs Måleri AB

Sedan starten hos Reco 2021
    2022-09-30 Verifierad kund
    Pålitliga, smidig kommunikation och serviceinriktade. Väldigt fint slutresultat utan förseningar samt till överenskommet pris. Supernöjd från början till slut
    Tack För din fina recension Emelie! O.Nybergs Måleri AB
    2022-09-28 Verifierad kund
    Mycket nöjd med måleri och plåtarbeten. Allt enligt överenskommelse.
    Tack Stefan, kul att du är nöjd! O.Nybergs Måleri AB
    2022-09-28 Verifierad kund
    Snabb & trevlig service, kunniga hantverkare, bra på att sy ihop hela projektet med olika andra hantverkare!
    Tack Sten!
    Kul att höra.
    Tack för förtroendet.
    2022-01-20 Spontant omdöme
    Vi anlitade Olle för renovering av vår lägenhet. Provmålning ingick. Resultatet blev toppenbra. Proffsigt från början till slut, trevligt bemötande och alltid snabb respons via mejl och telefon. Jag kan rekommendera honom!
    Tack för den fina rekommendationen Maximilian.
    Med vänlig hälsning, Olle Nyberg
    2022-01-04 Insamlad av företaget
    Förtroendeingivande från första kontakt och förbesiktning av arbetet. Bra dialog vid tillägg och uppdatering av offert. Bra och tydlig info kring hur arbetet skulle genomföras. Gjorde uppehåll i arbetet pga väder och för att resultatet inte skulle bli lidande. Kändes proffsiga rakt igenom och resultatet blev väldigt bra.
    Tack för recensionen och förtroendet Niclas. O.Nybergs Måleri AB
    2022-01-03 Insamlad av företaget
    Trevlig med O. Nybergs måleri för mig som skötte kontakten! Men jag överlåter omdömet om det utförda måleriet till Brf Melonen1:s tekniskt orienterade kassör Lars Dovner, återkommer med hans mailadress Hoppas på att han betygsätter åtminstone ”rekommenderas”
    Vänligen Rebecka Tarschys
    2022-01-03 Insamlad av företaget
    Ett mycket trevligt bemötande av Olle som kom och kikade på ommålning av träfasad.
    Sedan vid ommålning kom lika trevlig och kunniga målare som gjorde ett utmärkt jobb.
    Helnöjd!
    Tack Ove!
    Härligt att du är så nöjd!
    2022-01-03 Insamlad av företaget
    Måleri och tillhörande underarbete. Fint bemötande och kontakt. Väl utfört arbete. Rekommenderas!
    Tack för rekommendationen Dag. O.Nybergs Måleri AB
    2022-01-03 Insamlad av företaget
    Vänliga, smidiga, hjälpsamma och håller vad dom lovar både i tid och utförande. Ett mycket välutforskade hantverk med arbetet med att tapetsera min hall - som har 6 dörrar och små prång!
    Tack Gabriella för din fina recension. O.Nybergs Måleri AB