O.Nybergs Måleri AB

O.Nybergs Måleri AB

Välkommen till O.Nybergs Måleri AB!

Vi på O.Nybergs Måleri AB har varit verksamma inom måleri sedan 2014. Vi hjälper dig med tapetsering och måleri i Stockholm med omnejd. Inga arbeten är för stora eller för små för oss.

Tjänster: Utvändig målning, invändig målning, fönsterrenovering, tapetserare och mycket mer.

- Garanti på alla måleriarbeten

För att du ska vara 100% nöjd med vårt arbete så ser vi till att göra en kvalitetskontroll efter avslutat projekt. Varmt välkommen till oss på O.Nybergs Måleri AB!

Läs vad 5 kunder tycker om O.Nybergs Måleri AB 2

2022-01-04
    Förtroendeingivande från första kontakt och förbesiktning av arbetet. Bra dialog vid tillägg och uppdatering av offert. Bra och tydlig info kring hur arbetet skulle genomföras. Gjorde uppehåll i arbetet pga väder och för att resultatet inte skulle bli lidande. Kändes proffsiga rakt igenom och resultatet blev väldigt bra.
    2022-01-03
    Trevlig med O. Nybergs måleri för mig som skötte kontakten! Men jag överlåter omdömet om det utförda måleriet till Brf Melonen1:s tekniskt orienterade kassör Lars Dovner, återkommer med hans mailadress Hoppas på att han betygsätter åtminstone ”rekommenderas”
    Vänligen Rebecka Tarschys
    2022-01-03
    Ett mycket trevligt bemötande av Olle som kom och kikade på ommålning av träfasad.
    Sedan vid ommålning kom lika trevlig och kunniga målare som gjorde ett utmärkt jobb.
    Helnöjd!
    2022-01-03
    Måleri och tillhörande underarbete. Fint bemötande och kontakt. Väl utfört arbete. Rekommenderas!
    2022-01-03
    Vänliga, smidiga, hjälpsamma och håller vad dom lovar både i tid och utförande. Ett mycket välutforskade hantverk med arbetet med att tapetsera min hall - som har 6 dörrar och små prång!