Alla kategorier Mataffär Västra Götaland Göteborg Olivedalsgatans Livs

Olivedalsgatan 29, 413 10 Göteborg — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Olivedalsgatans Livs

• Satina F
    Satina F skrev om Olivedalsgatans Livs
    Sanningen bakom Olivens livs.
    Olivens livs ses som en väldigt trevlig plats när man först kommer in där. Personeln är hjälpsamma alltid glad och trevliga samt brunkar oftas ha det mesta i butiken. Men om du tittar på tex deras utbud av mackor så är de alltid gjorda dagen innan. Framför allt baggetterna samt klämmorna. Salladerna gäller samma sak också. Jag vet inte hur det är med er men jag gillar min mat fresh! Hur billigt det än är!Och sakerna som säljs billigt är egentligen en rövar historia, de köper in ifrån ullared eller överskottsbolaget... Grönsakshyllorna är också oerhört vidriga. Gamla champinjoner, tomater, dill, mm...
    En annan fråga jag tycker man borde ställa sig är varför, det alltid är ny personal? De verkar inte så rädda om sina medarbetare
  • Kajsa S
    Kajsa S skrev om Olivedalsgatans Livs
    Olivens Livs är antagligen den bästa kvartersbutiken någonsin. De säljer allt! Öppet tidigt till sent, inte mycket dyrare än i en vanlig livsmedelsaffär, fräscht och billigt lösgodis, trevlig personal, kulglass på sommaren, fräscha semlor i semletider, billiga filmer för uthyrning. Rekommenderas varmt!
    katarina n gillar detta

Olivedalsgatan 29, 413 10 Göteborg