Olssons Bilverkstad i Borås har i flera år varit en pålitlig och prisvärd verkstad. Så också den här gången.
Olssons Bilverkstad i Borås AB
Om företaget
Välkommen till AB Olssons Bilverkstad i Borås – din Autoexperten Bilverkstad i Borås! Vi är en allbilsverkstad och tar hand om alla bilar oavsett märke och modell. Utöver bilservice och reparationer har vi ett brett utbud av däcktjänster. Oavsett om du behöver nya sommardäck, vinterdäck eller fälgar, behöver göra hjulinställning...
296 omdömen om Olssons Bilverkstad i Borås AB
Sedan starten hos Reco 2025
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
De löser alltid problemet, även om de har fullt upp.
Tack så mycket! Vi ser fram emot att välkomna dig igen när bilen behöver service eller reparation.
Borås bästa bilverkstad enligt mig!
Tack så mycket för din recension! Välkommen tillbaka när du behöver boka service eller reparation.
Supertrevligt bemötande, proffsiga killar som håller vad de lovar och gör ett mycket bra jobb. Jag är jättenöjd med allt. Lär återkomma när jag behöver hjälp nästa gång.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Mycket professionellt bemötande vid bokning, Byte av koppling och slavcylinder; arbete väl utfört och förklarat av personalen. Bra pris vid jämförelse med andra verkstäder. Världsklass!
Tusen tack! Vi uppskattar att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses igen när du behöver serva eller laga din bil.
Väldigt nöjd med servicen. Bra med lånebil.
Tusen tack! Vi uppskattar att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses igen när du behöver serva eller laga din bil.
Snabb och bra service. Nu tryckrulle till drivrem och ojudet försvann.
Tusen tack! Vi uppskattar att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses igen när du behöver serva eller laga din bil.
Personalen är väldigt trevliga och hjälpsamma! Jag gick därifrån med en positiv känsla och jag kommer återkomma i framtiden!
Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen när bilen behöver verkstadstid.
Mkt bra bilverkstad, trevligt bemötande och kunnig personal.
Tack för ditt fina betyg och ditt förtroende! Vi välkomnar dig gärna igen när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Trevligt bemötande och bra service.
Tack för din recension, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång.
Trevligt bemötande. Gjorde det de skulle och löste även ett långvarigt problem. Väldigt nöjd.
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Bra och tydlig kommunikation. Väl utfört jobb.
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
mycket bra service och kvalitet på arbetet.
Kul att höra att du haft en bra upplevelse hos oss! Vi hjälper dig gärna igen när bilen behöver service eller reparation.
Har aldrig upplevt annat än bra service!
Tack för din recension, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång.
Har fått bra hjälp med mina bilar i ett flertal år tillbaka
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Alltid trevligt bemötande och korrekt information. Mycket god service både för bil och förare.
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Bra service och fick bilen sama dag trots folk som var sjuka bra jobb.nöjd
Vi är glada att du är nöjd och vi hoppas att du väljer oss även nästa gång!
Alltid tillmötesgående oavsett stresspåslag, service o toppen jobb utförs.
Tack för din recension, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång.
Bra service. Trevlig personal.
Tack! Vi strävar alltid efter hög kvalitet och det värmer att det märks. Välkommen tillbaka nästa gång du behöver boka en verkstadstid.
Super serviceminded - lätt att ha och göra med!
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Trevligt bemötande av kunnig personal samt snabb service
Tack för ditt omdöme. Vi hoppas du väljer oss även nästa gång när det är dags att serva eller laga din bil.
Vänliga, och prioriterade min bilservice. Var klara snabbt.
Tack för ditt omdöme. Vi hoppas du väljer oss även nästa gång när det är dags att serva eller laga din bil.
Finns ingen annan verkstad jag lämnar bilen till. Bra bemötande och rimliga priser
Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Vi hoppas vi får hjälpa dig igen när du behöver serva eller laga bilen.
Byte av bromsok, efter att v- bakhjul blivit varmt, fick hjälp lite akut då jag inte ville köra med bilen
Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Vi hoppas vi får hjälpa dig igen när du behöver serva eller laga bilen.
Åka från Lidköping för att lämna bilen hos Olssons verkstad i Borås var värt. Mycket enkla att prata med och väldigt trevliga med. Bra priser också. Kan starkt rekommendera dom.
Stort tack för ditt förtroende, det betyder mycket för oss. Välkommen åter när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Inget skitsnack bara bra service!
Vi blir både stolta och glada över din feedback, tack för att du tog dig tid. Vi ser fram emot att träffa dig igen när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Snabb och bra service till ett schysst pris!!
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Trevligt bemötande o snabb service
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Giv Ck snabb tid och service genomfördes snabbt!
Kul att höra att du haft en bra upplevelse hos oss! Vi hjälper dig gärna igen när bilen behöver service eller reparation.
Mycket bra personal och Mycket bra cervis
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Trevligt och engagerat bemötande.
Tack för din fina recension, vi blir glada att höra att du är nöjd. Välkommen tillbaka när det är dags att boka nästa service.
Trevligt bemötande och tydlighet i vad som utförs
Vi blir både stolta och glada över din feedback, tack för att du tog dig tid. Vi ser fram emot att träffa dig igen när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Trevligt bemötande i telefon samt fint bemötande på plats. Allt åtgärdat som önskat och bra specificerat kvitto. Känns som om de gör det som ska göras utan att man känner sig lurad - privärt och kommer återkomma dit! Seriösa!
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Väldigt bra bemötande, från bokning av tid till avhämtande av fordonet. Fick även tips på åtgärder som snart kan behöva åtgärdas .
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Toppen som vanligt, alltid bra service👍
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Trevligt bemötande, kort väntetid på att få fordonet reparerat men främst stor kunnighet hos personalen, blir dit jag kommer att lämna mitt fordon i fortsättningen när service eller reparation behövs.
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Mycket trevligt bemötande! Fick bytt batteri i bilnyckeln snabbt och smidigt 👍
Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen när bilen behöver verkstadstid.
Hade nästan ingen uppfattning om Olssons tidigare. Reparerade diseltanken och bytte slangar till turbon på en Renault Master, blev av med plåtisen ett par dagar, men det fungerade utmärkt. Blev t.o.m billigare än aviserat pris.
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Väldigt bra service & smidighet 👌
Tack snälla! Vi uppskattar ditt förtroende och ser fram emot att träffa dig igen när du behöver boka verkstadstid.
Bra bemötande och korrekt information. Motsvarade mina förväntningar. Jag köpte en service.
Tack så mycket för din recension! Välkommen tillbaka när du behöver boka service eller reparation.
Blir alltid väl bemött proffsiga och ställer upp om det behövs Toppen
Tack snälla! Vi uppskattar ditt förtroende och ser fram emot att träffa dig igen när du behöver boka verkstadstid.
Bra service som vanligt. Inga problem
Tack så mycket för din recension! Välkommen tillbaka när du behöver boka service eller reparation.
Vänligt bemötande, god service och förklarar vad som har gjorts med bilen! Mer än nöjd.
Tack så mycket för din recension! Välkommen tillbaka när du behöver boka service eller reparation.
Bra service och trevligt bemötande.
Vad kul att höra att du är nöjd, det är precis det vi jobbar för varje dag. Välkommen åter när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Trevligt bemötande, snabbt hanterat Så nöjd!
Vi blir glada av att läsa din feedback, tack för att du delar med dig! Välkommen tillbaka när det är dags att boka bilservice eller reparation.
Fick tid efter en dag för att utföra hjulinställning på bilen. Mkt nöjd med bemötande och resultat.
Tack för de fina orden! Vi ser redan fram emot ditt nästa besök hos oss när det är dags att serva eller laga bilen.
Vänligt och bra bemötande. Fick bra information.
Kul att höra att du är nöjd med ditt verkstadsbesök. Det är viktigt för oss med nöjda kunder. Vi hoppas att vi ses igen!
Alltid tillmötesgående och gör jobben bra. Fantastisk bra service
Vi blir både stolta och glada över din feedback, tack för att du tog dig tid. Vi ser fram emot att träffa dig igen när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Tyckte servicen var topp galant och bra beal deal. Har man så man kan få reflex med er loggetyp för reklam sammanhang?? Bilen går som katten spinner i knät alltså fin fint Med mvh Jonathan Steen Hudik
Vi är glada att du valde oss och ser fram emot att få hjälpa dig framöver.
De är vänliga och bättre på att svara i telefon nu än tidigare @
Tack så mycket! Vi ser fram emot att välkomna dig igen när bilen behöver service eller reparation.