Omega Flytt & Transport AB

3.9

42 omdömen om Omega Flytt & Transport AB

Vanja K
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Hade betyget bara varit för att flyttgubbarna var bra så hade betyget varit bättre. Flyttgubbarna var trevliga, duktiga och väldigt försiktiga med mina saker. Men här kommer anledningen till det låga betyget, det tog nästan 12 timmar att frakta mina saker från Getinge till Varberg (ca 1 timmes resväg). Allt för att bilen inte var bra. De fastnade i en flygande besiktning och föll på 3 punkter vilket gjorde att de inte fick köra vidare. 1 av dom var att bilen var 10% överbelastad. Förutom allt detta så vart det väldigt...

Krystyna F
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Trevligt bemötande med hjälpsam och lyhörd personal.

Goga A

Underbart smidigt trevliga killar 10/10

Carina C
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Väldigt bra bemötande och en vilja till att lösa en inte helt lätt flytt. Flytten var väldigt proffsigt genomförd och ett trevligt bemötande. Rekommenderas!

Emma E
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Dom kom 4 timmar sent och körde bara en vända. Jag har fått köra själv med kärra pga hälften av grejerna var kvar. Inte okej! Ångrar att jag betalde för det. Hade gärna sett att dom kompenserar mig alt betalar tillbaka hela summan!

Malumbo K
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

It was quick and efficient. They packed everything into the truck within 15 minutes and unpacked into the house within 20 minutes. The person I spoke with was courteous and communicated clearly.

Lena G
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Tillmötesgående, snabba, flexibla, trevliga, bra pris.

Per O
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Bra pojkar men stressade som attans

Michella F
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Alltid trevligt bemötande och personalen gör ett jättebra &snabbt jobb! Haft flytt nu fjärde gången och alltid varit nöjd. Även haft städ två gånger och lika nöjd där. Rekommenderar med glädje vidare.

Madeleine L
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Flyttade den 15/4 från lägenhet till hus. Hela bohaget inkl ett piano. Supernöjd med både flytt och städ, rekommenderas 🤗

Anna B
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Jag fick snabb och proffsig hjälp när jag hade ett akut flyttproblem. Tusen tack!

Christer T
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Fantastiskt personal! Toppen service! Kan bara gratulera de som anlitar detta företag!

David G
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Mycket professionellt utfört, snabbt och prisvärt. Rekommenderar verkligen

Alexandra B
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Väldigt trevligt bemötande, snabba och noggranna. Rekommenderar!

Barbro J
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Jag trodde att jag beställt/bokat en flytt men det visade sig att det var en bil. När den var full åkte de och lastade ur trots att det fanns mer kvar i gamla lägenheten och i källarförrådet.. om de skulle åka en tur till skulle jag få betala en flytt till dvs dubbelt så mycket som var överenskommet vilket jag vägrade. Som tur var var killarna som flyttade fantastiska. Trevliga snabba och gjorde allt för att få med så mycket som möjligt. Resten löste jag på annat sätt

Conny K
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Jag är jätte nöjd med eran service Den var snabb och perfekt Underbara fina killar som gjorde allt perfekt och va väldigt rädd om alla sakerna häls en nöjd conny kihlman

Marie K
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Trevliga Flyttlass från min gamla adress till min nya Allt gick bra

Stefan P
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Avser flyttstädning. Bra utfört endast en miss en golvbrunn som inte blev rengjord som drog ner mitt betyg.

Realdollz.shop A

Toppen firma! Gick snabbt och kundservice var trevliga. Rekommenderar

Bengt K

Mycket bra flytt kom i tid gick smidigt rekommenderar . Mvh Bengt Kjellström

Sofie A
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Snabba och effektiva! Men det första som hände var att en av killarna tappade en låda, tallrikar gick sönder.. de stod tydligt tallrikar på lådan.. har märkt i efterhand att de är en del märken på möbler som inte fanns innan, uppenbarligen är dom inte speciellt rädda om sakerna

Jonas J
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Överdrivet noga med att allting i bohaget är med på listan och vägrar ta med något mer till samma pris. Men snabbt och bra jobb inga klagomål

Dennis S
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Riktigt nöjd med min flytt. Allt gick snabbt å smidigt. Väldigt trevliga med.

Rui-Jie C
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Snabb och pålitlig flytt. Har använt Omega flytt två gånger och inte varit besviken alls

Rita B
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Snabba, proffsiga och mycket vänliga

Ammar Z
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Mycket bra och trevliga flyttgubbar.

Elisabeth S
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Flytten fungerade utmärkt. De kom i tid till båda adresserna. Allt gick snabbt och bra.

Carina G

Allt va bra ,höll tiden ,jobbade snabbt å effektivt

Amanda S
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Jättebra, snabba, försiktiga med mina möbler, håller tider och är supersnälla!

Marie A
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Använde oss av Omega när vi flyttade. Det proffsiga bemötandet och de två hjälpsamma killarna var rädda om lasten och mycket hjälpsamma. Värt varendaste krona! 😃

Margareta N
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Kom i bra tid! Vänliga, jobbade på bra! Flyttade möbler! Väldigt nöjd!

Bengt B
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Snabbt och enkelt. Professionellt och effektivt. Rekommenderas varmt.

Kerstin F
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

En super bra flytt! Trevliga, noggranna killar. Snabba utan stress. Packade in mina möbler m filtar och plast. Allt kom fram utan anmärkning. Jag kan varmt rekommendera Omega Flytt & Transport AB MVH Kerstin Forsman i Varberg

Michael H
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Bra bemötande och löste allt med bokning m.m bra trots att jag var lite snurrig. Flytten sköttes snabbt och smidigt, skulle lätt använda dom igen!

Petra B
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Trevliga killar som snabbt och lätt fixade flytten. Rekommenderas!

Tommy H
Skrev om Omega Flytt & Transport AB

Flytten gick smidigt och dom var flexibla när det dök upp lite nya förutsättningar.

Ove Johan Pontus V
Skrev om Omega Flytt& Transport AB

VARNING: Extremt oseriös firma som inte håller det som är utlovat. Beskrivningen på hemsidan är en ren lögn. Av tre utlovade personer kom två, 2 timmar sent. En var klädd i tofflor som den halkade runt med våra värdefulla saker. För era skadade möbler räkna inte med vare sig ersättning eller återkoppling då de inte svarar på mail eller telefon. Ska man hitta ett sämre bemötande efter betalning får man leta långt och hårt. Det blir en anmälan till Allmänna reklamationsnämnden.

Roy K
Skrev om Omega Flytt& Transport AB

Största klåparna anlita inte. Gjorde inte nåt rätt mer än förstörde saker

Andreas Berne B
Skrev om Omega Flytt& Transport AB

VARNING! För Omega flytt. Blufföretag. Riktigt oseriösa rakt igenom. Per Andersson

Elianne L
Skrev om Omega Flytt& Transport AB

Flyttfirman var nästan två timmar sena. Jag ringde efter ca 30 minuter, skulle då vänta kvar i luren. Samtalet bröts, och jag försökte ringa upp företaget, som inte svarade. Fick till slut svar att de skulle komma senare, för de var upptagna med en annan flytt. Jag förväntar mig att man tar kontakt när man blir så sen. Städfirman som kom några dagar senare var inte bra. Fingeravtryck på väggarna efter fönsterputs. Golvbrunn dåligt rengjord. De satte inte ens ihop golvbrunnen efteråt. I den låg dessutom slangen till tvätt...

Marcel B
Skrev om Omega Flytt& Transport AB

Oseriöst företag. Anlitade firman för flytt och städ. Mitt i flytten kom vi fram till att avtalet jag signerade inte motsvarade vad som lovades på telefon vid bokning. En dryg och mycket otrevlig chef ringde mig och berättade vad som gällde. Därefter avslutades sista körning med att killarna bokstavligen kastade av alla våra saker. Möbler och lådor ställdes inte i rätt rum/våning längre utan slängdes i ingången till först bästa rum. Till övervåningen drog man möbeldelar genom balkongräcket. Många möbler och även väggar...

Kerstin Sylvia M L
Skrev om Omega Flytt& Transport AB

Varning...oseriöst företag som trots hembesök före flytt INTE kan bedöma hur stor bil som behövs. Extra bil mot extra kostnad trots överenskommet fast pris. Vid slutmålet lämnar dom bohaget vid entren.. en allvarlig ansvarsförseelse..bär inte upp bohaget dit det skall. Svarar inte i telefon när man ringer .... Helt inkompetenta och otrevliga...